Nájemní smlouva o užívání aplikace AyMINE a licenční podmínky
Základní pojmy
- Produkt – systém AyMINE a všechny jeho součásti bez ohledu na to, zda jsou provozovány na technickém vybavení ve správě poskytovatele nebo nájemce.
- Vlastník produktu – Výhradním vlastníkem produktu je společnost PDQM, s.r.o., IČ 278 70 588, sídlem Ve Střešovičkách 16900 Praha 6.
- Nájemník – Firma nebo fyzická osoba využívající produkt AyMINE formou nájmu jeho licence. Nájmem se rozumí i užívání aplikace na základě bezplatně poskytnuté licence. Licence je nájemci poskytnuta poskytovatelem. Nájem se řídí ustanovením Z. č. 89/2012 Sb. Zákon občanský zákoník, Oddíl 3.
- Uživatel – je vždy fyzická osoba, které poskytl práva užívat systém vlastník sytému, pronajímatel nebo nájemce.
- Nájemce – Subjekt, který nájemci poskytl nájemní smlouvu. Nájemcem může být vlastník produktu, společnost PDQM, nebo třetí strana (smluvní poskytovatel), která poskytuje produkt AyMINE na základě platného smluvního vztahu s vlastníkem produktu. Nájemce – není-li vlastníkem – je oprávněn poskytovat produkt AyMINE pouze na základě písemně uzavřené platné smlouvy s vlastníkem. (Dále se nájemce rozumí poskytovatel-vlastník i poskytovatel, který je smluvním poskytovatelem s právem podnajmout část produktu.)
- Vlastník produktu – Výše uvedený vlastník, společnost PDQM,
- Vlastník modulu – Dodavatel konkrétního modulu systému. Může jím být vlastník produktu nebo jiný dodavatel, který vyvinul produkt integrovaný do prostředí systému AyMINE. Vlastník modulu je ve smluvním vztahu s Vlastníkem produktu. Nájemní smlouva je platná pro všechny součástí produktu a odpovědnost vůči vlastníkům jednotlivých částí má nájemce.
- Licenční podmínky – smluvní podmínky stanovené tímto dokumentem
Předmět nájmu a cena
Předmět nájmu
Předmětem nájmu je produkt AyMINE, který nájemce pronajímá na dobu neurčitou do doby výpovědi této smlouvy jednou stranou. Smlouva dále stanovuje podmínky užívání nájmu, rozsah práv a povinností obou smluvních stran.
AyMINE je produkt, který je plně duševním vlastnictvím vlastníka. Název AyMINE označuje produkt a je registrovanou ochrannou známkou. Název AyMINE smí být užívat výhradně pro označení produktu výše uvedeného vlastníka.
Produktem – předmětem nájmu se rozumí
-
Aplikace AyMINE dostupná přes internetovou adresu www.aymine.com, space.aymine.cz, space.aymine.de, space.aymine.fr, space.aymine.pl, space.aymine.it,
-
Aplikace AyMINE dostupná jako aplikace pro mobilní zařízení na serverech určených pro distribuci aplikací.
-
Účtem klienta se rozumí aplikační účet opravňující jeho držitele zakládat vlastní uživatelské účty
-
Osobním údajem se rozumí jakékoli údaje, které jsou spojeny s informací umožňující identifikovat konkrétní osobu a údaje k ní přiřadit.
-
Osobním údajem citlivé povahy se rozumí jakékoli osobní údaje, které
- Mohou způsobit, že osoba, které se týkají, může být pronásledována nebo obviněn,
- Mohou urážet její čest nebo důstojnost.
- Jsou definovány jako citlivé legislativou vaší země (osobní zvláštní kategorie dle GDPR).
Cena za nájem
Cena za nájem se řídí veřejným ceníkem.
Nájemce je oprávněn cenu změnit v souladu s právy a povinnostmi nájemce.
Kdo je oprávněn aplikaci používat
Uživatelem se může stát osoba starší 14 let. V případě, že legislativa vaší země stanovuje vyšší věkovou hranici pro volné využívání služeb na síti Internet, jste povinni se tímto limitem řídit.
Schválením smluvních podmínek vyjadřujete souhlas s těmito podmínkami. Souhlas vyjadřujete potvrzením smluvních podmínek při objednání účtu jejich akceptací prvním přihlášením do systému. O potvrzení můžete být vyzvání i později kdykoli po dobu užívání aplikaci.
Smluvní vztahy
Produkt poskytuje provozovatel aplikace společnost PDQM, s.r.o. sídlem v Praze, Ve Střešovičkách 169/37, Praha 6, IČ 278 70 588. (Dále Poskytovatel)
Druhou stranou smluvního vztahu jste vy osobně. (Dále Uživatel).
Licenční podmínky
Licencí k produktu AyMINE se rozumí oprávnění k užívání produktu pro vlastní potřebu nájemce v rozsahu daném počtem pronajatých uživatelských licencí po dobu, na kterou byly pronajaty. Poskytovatel neodpovídá za vady ani škodu vzniklé požíváním produktu v rozporu s dokumentací, která je v písemné podobě uvedena na stránkách www.aymine.com.
Licence se vztahuje na veškeré dílo, které produkt AyMINE a jeho dokumentaci tvoří. Minimálně se vztahuje na: veškerý programový kód bez ohledu na to, komu patří provozní prostředí, ve kterém kód běží, dokumentaci, informační videa nebo školící materiály. Součástí licence může býty oprávnění poskytovat i přístup k modulům vyvinutým třetími stranami. Pokud jsou moduly třetích stran součástí provozního prostředí produktu, je vlastník produktu vůči nájemcům vykonavatelem vlastnických práv autorů a poskytovatelů těchto modulů.
Nájemce touto smlouvou získává nájem a nevýhradní licenci. Nájemník není povinen ji využít. Licence může být užívána kdekoli na světě po dobu její platnosti.
Nájemník není oprávněn produkt jakkoli měnit, dekompilovat, nebo jakkoli analyzovat jeho součásti, data nebo datové přenosy, ani podnikat jakékoli kroky za účelem získání zdrojového kódu aplikaci ať už přímo nebo jejich poskytnutím jakékoli třetí osobě.
Právo postoupení licence
Nájemník není oprávněn licenci nebo jakékoli oprávnění tvořící součást licence bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele postoupit třetí osobě.
Smrtí nájemníka – fyzické osoby nebo zánikem nájemníka – právnické osoby přechází příslušná práva a povinnosti na jeho právního nástupce.
Nájemce musí mít uzavřenu samostatnou smlouvu opravňující poskytovat licence produktu dál.
Propojení produktu s jinými produkty
Pokud nájemce propojuje produkt s jakýmkoli jiným produktem, je povinen tak činit výhradně na základě souhlasu pronajímatele
. Nájemce nebo vlastník jsou oprávněni odmítnout jakékoli propojení produktu s jinými produkty, pokud by takové propojení ohrožovalo spolehlivost, funkčnost nebo bezpečnost produktu, potenciálně mohlo ohrozit data jiných nájemců produktu nebo pokud by takové propojení mohlo vést k obcházení oprávněných práv vlastník či porušení podmínek této smlouvy.
Souhlasem nájemce ani vlastník nevydávají žádnou záruku, garanci nebo obdobnou formu potvrzení, že propojení bude fungovat podle očekávání nájemce. Za důsledky propojení nese plnou odpovědnost nájemník.
Nájemce má právo souhlas s propojením kdykoli odvolat, pokud se v provozu ukáže, že propojení narušuje bezproblémový chod produktu, ohrožuje jeho bezpečnost nebo dostupnost. Je oprávněn propojení, které chod produktu narušuje, okamžitě odpojit nebo jeho připojení aktivně bránit a to i bez souhlasu nájemce, které takové propojení vytvořil.
Rozsah platnosti smlouvy
Smlouva je platná pro uživatele, kteří si zřizují svůj účet samostatně a jednotlivě. Organizace, spolek nebo jakékoli jiné sdružení, které chce spravovat účty samostatně, musí mít vlastní smlouvu. Na tuto smlouvu se nelze v takém případě odvolávat.
Místo a předmět plnění
Aplikace je služba poskytovaná dálkovým přístupem (dále: prostřednictvím sítě internet). Předmětem informační služby je poskytování správy informací a zajištění jejich dálkového přístupu.
Vlastnictví informací
Veškeré informace a soubory, které nájemník umístí do aplikace, jsou vlastnictvím nájemníka a je jeho odpovědností, aby jejich zpracování bylo v souladu s legislativou jeho země.
Nájemce – odpovědnosti a pravomoci
Nájemce
Nájemcem může být fyzická nebo právnická osoba po uzavření smlouvu s poskytovatelem. Při uzavírání smlouvy nájemníka s nájemcem je povinnou součástí smlouvy plná identifikace nájemce včetně čísla nájemce přiděleného vlastníkem (licence pronajímatele). Bez těchto údajů není nájemní smlouva platná – nájemce nemá platnou licenční smlouvu na užívání produktu. Nájemce je oprávněn si nechat kdykoli bezplatně ověřit oprávněnost nájemce uzavřít nájemní smlouvu a poskytovat produkt.
Povinnosti nájemce
Nájemce je povinen
- Vykonávat s řádnou péčí správu pronajímaného produktu
- Vykonávat řádnou péči o prostředí a uložení dat nájemníků uživatelů tak, aby nedošlo k jejich ztrátě, narušení ochrany a identity.
- Zajišťovat k informacím a službám přístup prostřednictvím sítě Internet.
- Řešit všechny dotazy uživatelů v případě, že je právní povinností poskytovatele služby je zpracovat z titulu správce vašich dat.
- Neposkytovat údaje z aplikace třetím stranám s výjimkou těch, které uživatel sám zveřejní nebo třetí straně zpřístupní nebo v případě, že je poskytovatel povinen na základě platné legislativy.
- Poskytovat informace, jak využívat funkce a nástroje aplikace. Informace jsou poskytovány formou dokumentace a instruktážních videí na portálu aplikace nebo může být uživatelům poskytnut přístup k informacím, které nejsou volně dostupné.
- Dodržovat pravidla a zásady zpracování osobních údajů (GDPR)
Garance dostupnosti systému
Nájemce vykonává správu systému tak, aby byla zajištěna jeho dostupnost 99% v čase mezi 6 – 22h. Dostupností se rozumí dostupnost na přístupovém bodu do veřejného internetu.
Dostupnost se počítá v rámci období 1 kalendářního roku.
Pro období 22 – 6h není dostupnost garantována, ale vlastník produktu zaručuje, že i v tomto období usiluje o maximální možnost dostupnost, pokud tomu nebrání nutnost technické správy a údržby.
V případě, že nebude dostupnost dodržena, má nájemce nárok na slevu ve výši dvojnásobku částky odpovídají proporcionálně ceně za dobu nedostupnosti systému nad stanovaný limit a to až do výše 100% ceny za dané období.
Garance dostupnost se nevztahuje na následující případy:
- Žádné důvody nedostupnosti, které nejsou v moci a péči vlastníka produktu. Konkrétně se nevztahuje na nedostupnost z důvodu problémů v síti Internet ať už z důvodu závady nebo cíleného útoku na infrastrukturu nebo problémů na straně nájemce.
- Nevztahuje se ani na případ dočasného odpojení aplikace v případě akutní hrozby kybernetického útoku, který znemožňuje fungování aplikace nebo přímo ohrožuje její bezpečnost
- Na dobu omezení dostupnosti produktu v čase mezi 22 – 6 nebo ve dnech pracovního klidu v čase 0 – 24 z důvodu nutné, předem ohlášené údržby.
- Na případy, kde je dostupnost produktu omezena nájemci z důvodu neplnění povinností z jeho strany.
- Na případy způsobené vyšší moci, jejichž vliv je mimo vliv nájemce. Do případu vyšší moci patří o nařízení a rozhodnutí státních orgánů, proti kterým nemá nájemce možnost se bránit.
Garance dostupnosti podpory
Součástí poskytování smlouvy podpora zajišťuje odstraňování problémů aplikace a podpory v rozsahu dle ceníku služeb. Využívání konzultací, systémové podpory, vzdálené administrace nebo jiných služeb je vázáno na samostatně uzavřenou smlouvu o podpoře. V případě, že není uzavřena samostatná smlouva, řídí se ceny podpory ceníkem dle ceníku služeb.
Vyloučení odpovědnosti
Nájemce nenese žádnou odpovědnost za přímé, nepřímé, zprostředkované, předvídatelné i nepředvídatelné důsledky, které může užívání aplikace způsobit uživateli samotnému nebo jeho prostřednictvím komukoli v jeho okolí.
Nájemce vyvine přiměřené úsilí ochraně všech informací a zjištění dostupnosti poskytovaných služeb. Uživatel touto smlouvou akceptuje, že poskytovatel aplikace nenese odpovědnost za:
- Ztráty, poškození, zneužití nebo vyzrazení dat
- Dočasné i déletrvající nedostupnosti dat z jakéhokoli důvodu
- Nedoručení upozornění nebo vzkazu mimo aplikaci (zejména emailem) a jakékoli důsledky plynoucí z nedoručení
- Za legálnost údajů, které v aplikaci spravují uživatelé
Výslovně: Aplikace v rámci této smlouvy není určena ke správně informací, které patří do kategorie utajovaných informací nebo osobních informací citlivé povahy, informací, které mohou ohrozit svobodu, bezpečnost nebo život lidí.
Pravomoci nájemce
- Posílat uživatelům informace související s aplikací, dobou poskytování služeb, nebo jiné informace relevantní pro uživatele včetně upozornění na služby aplikace. Poskytovatel je oprávněn důležité informace zasílat i na emailovou adresu uživatele.
- Dočasně pozastavit poskytování služeb aplikace zejména z důvodu údržby a to v kteroukoli dobu a kterýkoli den.
- Pokud se poskytovatel dozví, že aplikace je kterýmkoli uživatelem používán v rozporu s touto smlouvou, je oprávněn okamžitě uživateli účet zrušit a to bez možnosti návratu.
- Uživatelům, kteří aplikaci používají bezplatně, zobrazovat nabídky třetích stran
- Za úplatu poskytovat doplňkové služby
- Měnit rozsah poskytovaných služeb včetně práva některé služby omezit nebo zcela zrušit
- V případě stížností uživatelů nebo na jiný podnět kontrolovat dodržování smluvních podmínek uživateli a to i bez jejich vědomí a předchozího oznámení.
Pravomoci nájemce změnit cenu
Nájemce má právo změnit cenu za produkt.
Po aktualizace cen jsou nové ceny platné od 1. dne měsíce kvartálu následujícího po dni uveřejnění změny ceny.
Zveřejněním ceny se rozumí její uvedení na stránkách produktu minimálně 30 dní před začátkem kvartálu, od kterého jsou platné pro stávající nájemníky. Pro nové nájemníky vždy platí ceny uvedené v ceníku v den uzavření smlouvy.
Práva nájemce
Nájemce fakturuje nájem a související služby dle ceníku platné v období poskytování služby.
Nájemce je oprávněn pro plnění povinností a zajištění fungování produktu využít subdodavatele.
Nájemce je oprávněn kontrolovat, že produkt není užíván v rozporu s licenčními podmínkami. Pokud zjistí, že nájemce nesplňuje podmínky smlouvy, vyzve jej nápravě. Je oprávněn sledovat základní údaje o využívání systému nájemcem a uživateli za účelem kalkulace ceny a kontroly plnění podmínek této smlouvy.
Pokud nájemník porušuje podmínky obchodních podmínek nebo je v prodlení s úhradou za nájem, je nájemce oprávněn kdykoli pozastavit poskytování produktu do doby odstranění nedostatku na straně nájemníka. Pozastavení poskytování služby z důvodu neplnění obchodních podmínek nebo úhrady není porušením dostupnosti služby a není možné požadovat slevu za služby nebo odpuštění nájmu za dobu pozastavení dostupnosti.
Pokud nájemník nezajistí nápravu, je nájemce oprávněn smlouvu s okamžitou platností vypovědět. Výpověď smlouvy nezbavuje nájemníka odpovědnosti za škody, které porušováním smluvních podmínek způsobil a nájemce nezbavuje práva vymáhat náhradu škod.
Smluvní strany souhlasí s tím, že §2209 OZ není v rámci nájemního vztahu uplatňován. Nájemce i vlastník jsou oprávnění
- Měnit poskytovaný produkt a rozšiřovat její schopnosti a možnosti.
- Produkt měnit, pokud to vyžaduje legislativa nebo je to nezbytné pro zajištění její bezpečnosti.
- Měnit produkt poskytovaný nájemníkovi v závislosti na jeho požadavcích na úpravy a změny.
Pokud změna produktu způsobila nefunkčnost některé funkcionality nebo zásadním způsobem znemožnila nájemníkovi užívat produkt k účelu v souladu s posláním produktu a v souladu s obchodními podmínkami, je nájemce povinen zajistit nápravu. Nájemník je povinen nahlásit nefunkčnost správou administrátorům prostřednictvím produktu. Pokud to není z technických důvodů možné, může použít email.
Nájemník – odpovědnosti a pravomoci
Povinnosti nájemníka
V pronajatém produktu právo přístup uživatelům (s výjimkou prvního přístupu) spravuje nájemník, který je plně odpovědný za bezpečnost svých dat vzhledem k uživatelům, kterým poskytne přístup.
Nájemník je odpovědný za dodržování legislativních povinnosti s ohledem na uživatele, kterým povolí přístup do systému i za zveřejněný obsah.
Nájemník je dále povinen:
- Chránit své přístupové údaje k aplikaci před zneužitím
- Užívat aplikaci v souladu s legislativou své země
- Dodržovat smluvní podmínky používání aplikace
- Používat pouze jeden bezplatný účet na jednou fyzickou osobu.
- Uchovávat v aplikaci jakékoli informace, jejichž držení a sdílení je trestné
- Používat sytém tak, že ohrožuje chování sytému nebo jeho bezpečnost
- Uhradit všechny faktury za nájem a související služby v termínu jejich platnosti.
- V případě nesouhlasu se smluvními podmínkami aplikaci nepoužívat, nebo její používání neprodleně ukončit
- Pokud jsou nájemníkovi nebo uživateli poskytnuty přístupy k instruktážním informacím (např. formou neveřejného odkazu) a tyto informace nejsou veřejně dostupné, ji uživatel povinen udržovat tyto přístupy v tajnosti. Pokud to nebylo výslovně zakázáno, má právo je šířit mezi ostatními uživateli, ale nesmí je zveřejnit tak, aby se k nim mohli dostat lidé nebo algoritmy mimo organizaci uživatele. V případě, že je potřebuje zpřístupnit třetím stranám (např. svým dodavatelům), může tak učinit výhradně na základě písemného souhlasu.
Nájemníkovi je zakázáno
- Používat aplikaci k jakékoli činnosti, která je v rozporu s dobrými mravy, která může jiné osoby urážet, dehonestovat, morálně nebo společensky diskreditovat.
- V komunikaci s jinými uživateli jakkoli jiné uživatele urážet, ponižovat nebo jakkoli narušovat v komunikaci dobré mravy.
- Provádět na aplikaci jakékoli úpravy, přistupovat k rozhraní aplikace jiným způsobem než prostřednictvím Aplikace a jejích součástí, snažit se narušit chod aplikace nebo bezpečnost uchovávaných informací a údajů.
- Snažit se narušit bezproblémový chod aplikace vkládáním dat, které by aplikaci narušovaly, přistupováním na neveřejná rozhraní systému, útokem nebo snahou narušit bezpečnostní systémy aplikace.
- Používat aplikace jako jediné úložiště informací, které jsou potřebné pro bezpečnost a život vlastní nebo kohokoli jiného
- Uchovávat v aplikaci bez další přiměřené ochrany informace, jejichž vyzrazení, poškození, ztráta nebo nedostupnost může přímo či nepřímo ohrozit život, zdraví, svobodu, společenské postavení nebo majetek uživatele nebo jakékoli třetí osoby.
- Podnajmout produkt nebo jeho část bez výslovného písemného souhlasu poskytovatele.
Zpracování osobních údajů
Nájemce ani vlastník produktu nemají žádný přístup k údajům nájemce a není proto zpracovatelem těchto dat. Vlastník poskytuje nástroje (datový prostor + algoritmy) pro zpracování údajů, které provádí nájemce, nebo jím pověření správci. Vlastník produktu ani nájemce produktu proto bez dalších služeb nejsou správci ani zpracovateli osobních údajů, které nájemce produktu v produktu spravuje v smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále Nařízení). Pro účely dalšího textu tohoto oddílu se Správcem rozumí nájemce licencí produktu AyMINE, který v něm spravuje osobní údaje.
Nájemce se zavazuje:
- Poskytnout Správci informace potřebné k doložení toho, že jím prováděné zpracování splňuje požadavky Nařízení, tedy zejména doložit zavedení vhodných technických a organizačních opatření. Technická a organizační opatření musí být nastavena tak, aby plnění veškerých povinností Zpracovatele vyplývajících z Nařízení, souvisejících právních předpisů a norem bylo Zpracovatelem zajištěno. Technická a organizační opatření by měla zajistit alespoň integritu osobních údajů, důvěrnost, transparentnost, izolovanost zpracování Osobních údajů Správce od dat jiných správců a odpovědnost.
- Neprodleně informovat správce osobních údajů o kontaktování Úřadem pro ochranu osobních údajů a poskytnout potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřešení všech požadavků tohoto Úřadu
- Poskytovat potřebnou součinnosti při plnění jakýchkoli požadavků subjektů údajů, které plynou z Nařízení a jejich vyřešení vyžaduje součinnost vlastníka produktu.
Zpracovatelská smlouva pro rozšířenou podporu produktu
Nájemce se může stát zpracovatelem v případě, že nájemníkovi poskytuje rozšířenou podporu např. formou uživatelské administrace, podpory nastavení, přípravy požadovaných datových výstupů nebo jiného typu. V případě rozšířené podpory se stává zpracovatelem a řídí se pravidly Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále Nařízení). V tom případě je součástí podmínek služby i závazek dodržovat následující ustanovení (zpracovatelská smlouva):
- Nájemce produktu jakožto zpracovatel osobních údajů zpracovává údaje výhradně na žádost poskytovatele a v rozsahu přesně stanoveném
- Správce i Zpracovatel přijmou opatření nutná k zajištění důvěrnosti, integrity a dostupnosti osobních údajů Správce při jejich zpracování zpracovatelem. Opatření musí být přiměřená riziku plynoucímu z potenciálního narušení jejich bezpečnosti. Zejména jsou povinni přijmout opatření proti neoprávněnému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, odcizení nebo k jejich jinému neoprávněnému zpracování.
- Zpracovatel se zavazuje být Správci nápomocen při zajišťování souladu s povinnostmi podle čl. 32 až 36 Nařízení
- Zpracovatel se zavazuje neprodleně informovat správce osobních údajů o kontaktování Úřadem pro ochranu osobních údajů a poskytnout potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřešení všech požadavků tohoto Úřadu
- Zpracovatel se zavazuje poskytovat potřebnou součinnost při plnění jakýchkoli požadavků subjektů údajů, které plynou z Nařízení a jejich vyřešení vyžaduje součinnost zpracovatele nebo i zpracovatele v roli Vlastníka produktu.
- Zpracovatel je povinen umožnit provádění inspekcí a auditů i jiných analogických úkonů, které jsou nezbytné pro plnění role Správce dle Nařízení.
- Zpracovatel se zavazuje, že v rámci plnění povinnosti Zpracovatele se osobní údaje z evidence Správce nedostanou mimo prostor produktu, pokud to nebude Správce výslovně požadovat. Pokud to bude požadovat, zpracovatel provede opatření nezbytná pro uchování údajů v takové bezpečnosti, aby nedošlo k jejich poškození, zničení nebo byly vystaveny riziku zneužití.
Přechodná a závěrečná ustanovení
Pokud se některá část obchodních podmínek ukáže jako neaplikovatelná v konkrétním vztahu nebo v rozporu s aktuálně platnou legislativou, není uplatňována, ale nemá vliv na platnost ostatních částí obchodních podmínek.
Výpověď a ukončení smluvního vztahu
Obě strany smluvního vztahu mají právo ukončit smluvní vztah kdykoli bez udání důvodu.
Nájemce má právo požadovat export uložených dat ve formátu, který umožňuje jejich další datové zpracování. Export dat je placenou službou; Poskytovatel náročnost předem ocení a po akceptaci ceny data poskytne nejpozději do 30 dní od schválení ceny požadavku, ale ne dříve, než nájemce uhradí cenu služby proti zálohové faktuře.
Automatické ukončení poskytování služby
Smlouva je automaticky ukončena po 6 měsících, kdy uživatel službu nepoužil. Nájemce v rozmezí mezi 6 a 12 měsíci od posledního použití služby odstraní všechny záznamy a soubory, které uživatel v aplikaci vytvořil nebo uchoval. Až do doby odstranění údajů má uživatel právo AyMINE znovu začít využívat.
Nájemce je oprávněn, nikoli však povinen na zrušení účtu předem upozornit.
V případě, že nájemce je v prodlení s úhradou nákladů za služby dle ceníku, je nájemce nebo vlastník aplikace oprávněn zablokovat přístup do aplikace do doby plné úhrady služby včetně úhrady úroků z prodlení a souvisejících daní.
Odstranění údajů po výpovědi uživatele
Nájemce může zrušit tuto smlouvu okamžitě příkazem ukončit smlouvu v uživatelském nastavení aplikace a následným potvrzením odkazu zaslaného emailem.
Nájemce aplikace je povinen okamžitě účet zneplatnit a zabránit v přístupu k údajům. Nejpozději do 30 dnů od zrušení účtu je poskytovatele povinen odstranit všechna data a uložené soubory. Poskytovatel nevytváří a neuchovává zálohu.
Odstranění uchovávaných údajů aktivnímu uživateli
Uchovávané údaje provozovatel spravuje po celou dobu, kdy má uživatel aktivní účet v souladu s jejich standardním životním cyklem. Některé údaje jsou v souladu s těmito pravidly uchovávány pouze omezenou dobu:
- Systémové protokoly umožňující sledovat chování systému, jsou uchovávány 3 měsíce
- Záznamy o práci uživatelů jsou (aplikační logy) jsou uchovávány 1 rok
- Interní zprávy mezi uživateli jsou uchovávány 1 rok
- Záznamy označené jako odstraněné jsou uchovávány 3 měsíce
- Záznamy spojené s konkrétním uživatelem jsou uchovávány 3 měsíce po zrušení jeho uživatelského účtu
Výše uvedené časy jsou minimální, záznamy mohou být v systému uchovávány i déle. Déle jsou uchovávány záznamy zákazníkům, kteří mají uzavřenou smlouvu na služby garantující průkaznost jednání uživatelů pro účely auditu apod.
Změny a dostupnost obchodních podmínek
Vlastník produktu je oprávněn obchodní podmínky změnit.
Nájemce je povinen informovat o změně smluvních podmínek minimálně 30 dní předtím, než změna vstoupí v platnost. Poskytovatel tuto svou povinnost splní informováním formou zprávy v rámci aplikace. Zpráva se považuje za doručenou termínem doručení do schránky v rámci aplikace.
Nájemce služby se zavazuje uchovávat všechna znění této smlouvy s termínem jejich platnosti a to po dobu minimálně 5 let od doby, kdy pozbyla platnosti.
V případě, že nájemník nesouhlasí se změnou licenčních podmínek, informuje o tom nájemce produktu. Nájemník do tří měsíců ukončí užívání produktu nebo jsou v platnosti zachovány obchodní podmínky v původní podobě do konce předplaceného období. Pokud měl nájemce předplacené služby na dobu po změně smluvních podmínek, je mu poměrný podíl předplacené částky vrácen poté, co oznámí vlastníkovi, že přestal užívat systém z důvodu změny smluvních podmínek.
Právní řád
Všechna ustavení smlouvy a další vztahy s vámi se řídí zákony platnými v domovském státě nájemce. Pokud není domovský stát uveden ve smlouvě nájemce, platí zákony České republiky.
Tyto obchodní podmínky platí od 1. ledna 2024