CRM
Od kontaktu ke kompletní komunikaci a péči

Řiďte kontakty a komunikaci v souladu s GDPR

Kontakty a informace přehledně

Používejte emailové schránky přímo v CRM.

Posílejte SMS, emailujte, telefonujte.

Zpracujte informace z webových formulářů přímo v AyMINE.

Chraňte si cenná data před zneužitím vlastním týmem i zvenku.

Využijte informace o komunikaci a spolupráci pro rozvoj vaší firmy

Správa kontaktů i skupin

Sdílené dobře organizované údaje jsou základem pro efektivitu

Přehled, kdo komu psal a kdo s kým volal, vám ušetří mnoho času a zákazníci ocení kvalitnější služby

Pohromadě všechny najdete záznamy pro firmy i osoby – od emailu po GDPR souhlasy

Spravujte poznámky, úkoly, kampaně, historii

Dodržujte GDPR – uchovávejte osobní údaje chráněné

Integrujte CRM s obchodem a helpdeskem

Propojení procesů vám ušetří čas i více vyděláte

Máte VIP zákazníky?

Udržujte si přehled o skutečném obchodním potenciálu

Sledujte výnosy zákazníků i skupin přímo v CRM

Chystáte marketingovou akci?

  • Ověřte si, koho má smysl oslovit

Automatizujte činnosti a nezapomenete

Sledujte živé obchodní případy

Plánujte, koho je třeba oslovit a kdy se připomenout

Používejte připravené šablony, vlastní i celofiremní; přiravte si dopředu email, aby odešel ve správnou chvíli

Telefonujte a SMSkujte přímo z AyMINE

Pro celý tým ale hlavně pro firmu

Odchod nebo nemoc vašeho kolegy nesmí narušit vztah k zákazníkům

Udržujte si přehled historie komunikace v AyMINE

Nemusíte nikoho shánět, abyste zjistili, zda psal nebo volal

Využijte možnost přesně nastavit, kdo co s daty smí. Nezapomeňte, více než 70% datových úniků mají na svědomí vlastní pracovníci

Uchovávejte si přehled všech hovorů a i problémoví zákazníci rychle pochopí, že jednáte korektně, ale není možné si vymýšlet

Rozdělujte v týmu úkoly a udržujte si přehled, kdo a jak pracuje. Více o řízení úkolů

Víte, že propojení obchodních kontaktů uložených v mobilu přes WhatsApp je protiprávní?

S kontakty v AyMINE můžete volat ze svého mobilu a GDPR splňovat.

AyMINE CRM je součást firemního systému

Můžete ho používat samostatně, ale integrovaný je ještě lepší

Je potřeba něco udělat?

  • Vytvořte v systému úkoly a předejte je těm, kteří je mají udělat

Volá někdo na helpdesk?

Zajímá vás, kolik času se věnovalo péči o zákazníka?

  • Přesné informace i od pracovníků na homeoffice najdete ve výkazu aktivit

Chcete aktivně používat data i jinde?

  • Sdílejte je s MS Outlook, Thunderbird nebo mobilním telefonem

Připravuje obchodník nabídku?

Podle vašich potřeb

Nebojte se, nejste na to sami, se vším vám pomůžeme.

Máme pro vás otevřené řešení, které je snadné upravit. A také rady, zkušenosti a pomoc. Baví nás vymýšlet, jak dělat firmu co nejlepší.

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

www.aymine.com

Řízení projektů & úkolů – Porady – Interní komunikace – Intranet

Automatizace procesů a správy informací

Dodržování standardů a norem

PDQM © PDQM, s.r.o. 1997 – 2007 – 2024 Podmínky užití stránek; Mapa stránek