Efektivní interní komunikace
AyMINE: diskuze přehledně
Efektivní komunikace neznamená, že informace nemají vznikat nebo nemají být dostupné, ale že jsou dostupné tehdy, když je příjemce potřebuje.
Interní komunikace je bezpečná – žádné podvodné emaily či telefonáty.
S AyMINE získáte podporu efektivní komunikace
Vzkazy a diskuzní skupiny
- Rychlé vzkazy mezi pracovníky – upozornění, vzkazy propojené s předmětem, kterého se týkají
- Diskuzní skupiny pro řešení složitějších témat on-line, ale i připomínkování návrhů a revizí
- Digitalizaci řízení porad – automatizovanou přípravu a sdílení programu (agendy porady) a následně i zápisu.
Intranet a nástěnky
- Distribuce informací o rozhodnutích vč. např. vydání nové směrnice (i když doporučujeme efektivnější metody)
- Dynamická správa úkolů provázaná s metodikami a pracovní postupy vám mnoho komunikace ušetří
Důležitá pravidla pro efektivnost
- Informace jen pro ty, kterých se týkají
- Sdílení jednoduchou formou
Komunikace a sdílení informací v AyMINE
- Rychlé vzkazy mezi pracovníky – upozornění, vzkazy propojené s předmětem, kterého se týkají
- Zápisy o vlastních aktivitách – podrobný log, který každý snadno najde
- Automaticky generované informace o informování
- Správa dokumentů
- K efektivní komunikaci přispívá i její automatizace v rámci podporovaných procesů, např.: Automatické předávání úkolů: Není třeba k novému nebo předanému úkolu nic zasílat, pracovník dostane informace automaticky Hlasování: Když je třeba něco ve firmě, projektu nebo týmu rozhodnout, stačí otevřít hlasování a zvolit, kdo se ho účastní. O hlasování, variantách a výsledku jsou všichni zainteresování informování automaticky Rozhodnutí a změny směrnic: Součástí směrnice nebo rozhodnutí je vždy přehled lidí, kterých se týká. Tito lidé mohou být vhodným způsobem automaticky informováni, aniž by bylo třeba se o informování, potrzení a dokumentaci procesu starat Porady: Systém automatizuje veškerou komunikaci týkající se porad od pozvánky, zpřístupnění agendy, práce na poradě i zápis Webové formuláře: Podněty, stížnosti, whistleblowing, dotazy ohledně GDPR, zájemce o práci – firma by měla mít formuláře, které umožňují přímou komunikaci přes web. Systém přes web službu přijme podnět z formuláře a automaticky vytvoří úkol a informuje pracovníky.
Zbavte se interních emailů
- Odlišíte vnější a interní komunikaci.
- Výrazně omezíte riziko úniku interních informací.
- Přehledným sdílením informací předejdete jejich přehlédnutím.
- Využívejte přehled o úkolech lidí v týmu. Nebude od nich potřebovat info, co je dokončeno.
- Předávjete si úkoly pohodlným workflow a nemusíte si o nich psát.
Neplýtvejte časem na emaily
- Pracovníci si nepotřebují krýt záda, aby doložili, že něco sdělili nebo udělali.
- Jsou zbytečné, když je snadno viditelné, kdy kdo co udělal.
Publikujte informace na nástěnky
Vystavte informace na veřejnou nástěnku (např. úřední desku) nebo intrantovou stránku jedním klikem.
Přístupy na nástěnky
- Komukoli z internetu
- V rámci intranetu přihlášeným uživatelům
- Pouze vybrané skupině uživatelů
Interní nástěnky jsou efektivní
- Vytvořte si intrantové stránky pro firemní informace.
- Každé oddělení může vystavit informace, na které se lidé ptají.
- Mějte důležité informace při ruce.
Kdysi byly messengery výborný vynález. Využijte jejich výhody v moderní podobě.
Pošlete upozornění, které se připomene. A přitom neruší.
Nástroje pro komunikaci s veřejností a obchodními partnery
Nechte si předvést, vyzkoušejte nebo začněte používat
- Vytvořte si firemní účet a můžete okamžitě začít pracovat.
- Vytvoříme vám účet a současně s vámi uzavíráme jednostrannou smlouvu o ochraně vašich dat.
- Ručíme vám, že všechna data jsou důsledně chráněna a umístěna na serverech v Evropské unii.