Helpdesk
Zákaznická podpora
Přehledně a jednoduše veškerá komunikace
- Shromažďuje podněty z emailu, webového formuláře, ručně zadáné, z telefonických podnětů
- Ukládá emaily včetně příloh automaticky do systému
- Můžete telefonovat, posílat SMS i emaily přes systém
- Záznamy o komunikaci snadno dohledá celý helpdesk tým
- Jedno řešení zastřeší všechny vaše obchody
Zpracování nových ticketů
- Tickety jsou rozděleny do kategorií pro zpracování
- U ticketů může být zadán čas, do kdy je nutné problém vyřešit
- Systém upozornňuje na končící termíny k vyřešení, hlídá SLA
- Řešení jednoho ticketu je možno rozdělit do více úkolů
Jeden ticket je součást většího celku
- Helpdesk modul propojuje tickety s knowlage base
- K řešení problémů lze snadno využít vzorové postupy řešení
- Helpdesk je propojen se CRM, produkty, objednávkami,...
- Helpdesk podporuje vytvoření vazeb mezi souvisejícími tickety
Vše snadno pod kontrolou
- K ticketu si můžete zapisovat poznámky k průběhu řešení
- U ticketu můžete evidovat výkaz práce pro jeho vyřešení
- Systém ukládá komunikaci se zákazníkem od vzniku ticketu až po jeho dokončení
- Můžete vy i celý helpdesk tým vyhledávat podle potřebných kritérií
Podrobné přehledy při ruce
- Podle statistik můžete sledovat průběh řešení ticketů
- Systém zobrazuje grafy průběhu zpracování
- Můžete vygenerovat reporty ve formátu pdf či xls
Toto video o tom, jak se AyMINE stará o vaši e-mailovou komunikaci, můžete otevřít také na samostatné stránce