Back-office – Efektivní kancelář
Back office se musí postarat o všechno, co je potřeba, aby organizace fungovala.
Back office, to je 1000+1 maličkost. Když kterákoli nefunguje správně, v celé organizaci to skřípe.
- Back office se stará o hodně činností
- Automatizujte činnosti, spravujte všechna data
- Podpora pro efektivní kancelář
- Procesy, které mají být standardní
- Back end pro váš business
Nepostradatelnost je znakem špatné práce s informacemi a chybějící automatizace
Back office se stará o hodně činností
- Zpracovat interně poptávky a zakázky
- Přijímat z webu informace přes formuláře (např. poptávky, dotazy)
- Zajistit certifikáty, dokladovat činnosti pro audity a kontroly
- Objednávat a držet na skladu, co výroba, služby i kancelář potřebují – od dílů pro montážní party po náhradní lampičky, přes mazivo pro pily po kávu, židle a služební auta.
- Zpracovat nástup a odchod zaměstnanců, hlídání dovolené, ošetřovné atd. I když máte externího personalistu, musíte mu zajistit podklady a data spravovat
- Řešit stížnosti a potřeby zaměstnanců na všechno možné i nemožné
- Být připraven, když vypadne proud, nebo u vchodu praskne voda
Automatizujte činnosti, spravujte všechna data
- Řídit úkoly
- Uchovávat a sdílet informace
- Uchovávat informace o zaměstnancích, odpovědnostech, majetku
- Hlídat a urgovat termíny
- Umět předávat úkoly a povinnosti, když někdo „vypadne“. Ať už kvůli nemoci, nebo návalu jiných povinností.
Podpora pro efektivní kancelář
30% kapacit ušetří efektivní interní řízení
Kreativita lidí nemá sloužit k tomu, aby pokaždé řešili, jak založit nový projekt, zaslat personálnímu oddělení nemocenskou, nebo přeposlat dotaz zákazníka kolegovi. Kreativita lidí slouží k zlepšování postupů ve výrobě, k nápadům na nové služby.
Zautomatizujeme rutinní firemní procesy, aby běžely tak, že o nich nikde nebude muset přemýšlet.
Procesy, které mají být standardní
Rutinní běžné procesy
- Agenda vedoucího – upozornění, příprava porady, rozeslání zápisu účastníkům. Děláme to mnohokrát do roka, proč to neautomatizovat?
- Opakované obchodní procesy – vyřízení poptávky, nabídky
- Realizace opakovaných zakázek – stejné postupy povedou ke stejným výsledkům
- Založení a vedení projektu – I když je každý projekt jiný svým obsahem, procesy řízení jsou stejné: umístění dat, založení týmu, úkolování, výkazy práce na projekt
- Běžná personální agenda – dovolená, nemocenská, stížnost
- Pravidelné úkoly hospodářské agendy – schvalování faktur, vymáhání pohledávek, kontrola pokladny. Všechny tyto činnosti by měly mít popis v hospodářské směrnici. Lepší je ale rovnou definovat úkoly a místo směrnic použít dokumentované pracovní postupy, které jsou součástí přidělovaných úkolů
Opakované kvalifikované činnosti
I kvalifikované činnosti dělá firma často. Jejich standardizací se nejenom ušetří čas, ale také sníží závislost na konkrétních jedincích. Nikdy byste neměli nad prací přemýšlet že "To neumí nikdo jiný, než …".
- Zorganizovat valnou hromadu nebo jednání vlastníků
- Hlasovat o strategickém rozhodnutí
- Provést cvičnou evakuaci budovy
- Nacvičit přípravu na ramsonware
Všechny uvedené a mnoho dalších činností automatizace back office zásadně zjednoduší. Co bylo noční můrou, stane se rutinní záležitostí, kde všichni vědí, jak postupovat. A pokud někdo z týmu vypadne, podle popsaných postupů ho snadno kolega nahradí.
Back end pro váš business
Máte nápad na novou službu na internetu a potřebujete back end. AyMINE vám kompletní back end poskytne. Ušetříte 90% času na přípravě a službu dostanete na trh mnohem rychleji.
A v neposlední řadě vás dlouhodobý provoz vyjde levně. Systém nepotřebuje žádné další placené cloudové ani jiné služby, jenom hosting. Není ani ohrožen tím, že jiný dodavatel své služby vypne.
Proč vyvíjet vyvinuté? Věnujte se své vizi
Co potřebujete, abyste uspěli
Máme zkušenosti s řadou systémů a víme, že pro úspěch potřebujete být jedineční, nezaměnitelní, mít nápad a snadno jej realizovat.
Jedinečnost potřebujete uplatit tam, kde ji zákazník ocení – ve službě, ve způsobu, jak ji nabízíte, jak jste pohotoví. Tomu je třeba se věnovat.
Naopak zavedené interní procesy a standardní řešení interního zpracování služeb oceníte především vy a vaši pracovníci.
Interně potřebujete hlavně efektivitu a flexibilitu
Dovnitř do týmu potřebujete fungující efektivní kancelář. Chcete
- Pružně úkolovat lidi, ať jsou kdekoli. Rozhodně nechcete žádný upjatý procesní systém, který by vám překážel. Vaše procesy se rodí, takže je nemůžete do ničeho „zadrátovat“.
- Potřebujete přehled o zakázkách
- Musíte řídit obchod. Budete to dělat kreativně a různorodě, protože teprve zjišťujete, co na trhu funguje
- Potřebujete pohodlně pracovat s informacemi, nápady, myšlenkami. Dneska máte nápady, ale ne čas je realizovat. Nesmí ale zapadnout,
- I když se to nezdá, dost možná brzy budete potřebovat evidovat majetek. Ne pro účetnictví, ale pro interní správu. Potřebujete vědět, co máte na skladě. Co mají lidé rozpůjčované, s čím je montážní četa někde na cestách. Co je pro další zakázku k mání a co už ne – i kdy to třeba je na skladu. Jen málokterý business nemá žádný majetek a běžné účetnictví vám tyto informace nedá. A to externě vedené už vůbec ne.
Použijte hotové řešení, které snadno integrujete
AyMINE vám poskytne všechno, co potřebujete. Od podpory vašich nápadů, přes správu úkolů až po provázání vašich dat se službami nabízenými na internetu.