Správa informací a dokumentů
Podpora spolupráce lidí i bezpečnosti podnikání
Informační management
AyMINE podporuje:
- Sbírání a uchovávání informací důležitých pro chod firmy
- Ochranu před zneužitím i ztrátou
- Snadnou dostupnost, zpřístupnění jen těm, kteří mají práva
- Uschování podle potřeb
Firemní sdílení informací
Sdílejte s kolegy, ale chraňte před zneužitím:
- Adresáře a kontakty potřebné pro služby, prodej i projekty
- Projektová data, od požadavků po výrobní dokumentaci nových produktů
- Know-how všeho druhu
- Směrnice, standardy, pravidla, interní rozhodnutí, postupy, …
Bezpečná správa informací
- Systém podporuje přesné nastavení uživatelských práv
- Každý má přístup k informacím podle svých práv
- AyMINE splňuje požadavky ISO 27000 i GDPR
- Chrání přístupu k citlivým údajům
- Brání odnesení informací z firmy
AyMINE pečuje o informace od jejich vzniku
- V celém životním cyklu kontroluje měnící se oprávnění uživatelů
- Rozlišuje informace, komentáře, diskuze podle typu i závažnosti
- Provazuje záznamy; výrazně omezuje chyby v práci
- Nahradí interní emaily a dlouhodobě zpřístupní diskuze a připomínky
Plnění informačních i procesních povinností
Automatizujte povinnou správu informací:
- Maximálně zjednodušíme dokladování činností pro audity
- Povinné záznamy a informace se budou archivovat automaticky
- Motivace k dodržování pracovních postupů a předpisů s archivací dokladů o plnění
Proč je dokument bezpečnostním rizikem
Informace patří mezi to nejcennější, co firmy mají. Jejich ochrana proto musí chránit nejen před ztrátou, ale i vynesením, zkopírováním nebo odesláním
Chci řešit informační management
Informační management není primárně otázka správného systému ale celé logiky práce s informacemi.
AyMINE vám umožní efektivní správu informací, můžete se s ním seznámit snadno.
Pomůžeme vám nastavit způsoby, jak s informacemi pracovat.
- Naši odborníci vám umí s informačním managementem pomoci.
- Konzultací, kvalitně navrženým systémem i dlouhodobou pomocí.