AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Nástěnka
Nástěnka umožňuje publikovat informace na veřejnost. Sloužit jako intranetová nebo veřejná stránka pro publikaci
- Vytvoření a správa nástěnky
- Vložení příspěvků na stránku
- Fungování nástěnky
- Pořadí příspěvků na nástěnce
- Časté otázky
- Jak dát nástěnce lepší URL?
- Jak změnit adresu stránky?
- Chci hezčí vzhled nástěnky
Intranetová strának je dostupná pouze přihlášeným uživatelům
Veřejná internetová stránka s informacemi je dostupná komukoli, kdo zná její adresu.
Příklady použití:
- Vývěska úřadu
- Informační stránka klubu
- Novinky pro zaměstnance
Vytvoření a správa nástěnky
Nástěnku mohou vytvořit a upravovat pouze vaši administrátoři, kteří u nástěnky nastaví oprávněné osoby a další údaje. Ostatní uživatelé vidí, na jaké nástěnky mohou přispívat, ale nemohou jejich definici upravovat.
Jazyk nástěnky
Nástěnka je vždy vedena v jednom jazyce. Jazyk vyplníte v popisu nástěnky.
Pokud je jazyk nástěnky jiný, než ve kterém napíšete její jméno a popis, nezapomeňte vytvořit i překlad popisu nástěnky. Jinak se na nástěnce zobrazí název a popis nepřeložený.
Vložení příspěvků na stránku
Na stránky je možné vkládat objekty, které mají povolenou funkci publikovat (např. informace).
Jednotlivé moduly mohou definovat vlastní objekty, které povolují publikaci, proto může mít každá organizace jiné možnosti publikace. (Základní moduly podporují publikaci informací). Je tak možné vytvořit nástěnky s různými tématy, např. publikovat rozhodnutí.
Aby mohl uživatel publikovat na nástěnku, musí mít roli opravňující k publikaci, ale také musí mít příslušné systémové právo. Jednotlivé objekty mohou právo publikovat vázat na další podmínky (např. stav). Je proto třeba se podívat do dokumentace příslušných objektů.
Fungování nástěnky
U nástěnky je nutné nastavit, která role resp. skupina na ní smí publikovat. Nikdo jiný možnost publikovat nemá. Pokud chcete umožnit, aby publikovali vybraní lidé z různých skupin, je třeba v administraci AyMINE vytvořit samostatnou skupinu těchto uživatelů a té přidělit právo publikovat příspěvky.
V okamžiku, kdy je příspěvek publikován, je na nástěnce dostupný až do doby ukončení jeho vystavení. Ukončení je možné nastavit přímo při vkládání na nástěnku.
Pokud je třeba příspěvky kontrolovat nebo schvalovat, je možné nastavit, že příspěvek bude publikován až po schválení pracovníkem odpovědným za nástěnku nebo jeho zástupcem. Dokud ten příspěvek neschválí, nebude na nástěnce zobrazován. (Právo schvalování příspěvků je možné nastavit jednomu nebo dvěma lidem, větší počet není možný.)
Pořadí příspěvků na nástěnce
Standardní pořadí příspěvků na nástěnce je sestupně podle data zeveřejnění. Jde o obvyklé pořadí, kdy nejnovější příspěvky jsou první a nejstarší poslední.
Publikované příspěvky je možné setřídit ručně. Použijte Drag & Drop v seznamu publikovaných příspěvků pro jejich setřídění. Pokud použijete třídění, budete muset pravděpodobně zatřídit i každý nový příspěvek.
Překlady příspěvků na nástěnku
Systém se vždy snaží dát na nástěnku příspěvky v jazyce nástěnky. Pokud se nejedná o primární jazyk příspěvku, je třeba příspěvek předem přeložit. Pokus má příspěvek nastavený jazyk a je možný automatický překlad do jazyka nástěnky, systém se pokusí příspěvek přeložit automaticky.
Časté otázky
Jak dát nástěnce lepší URL?
URL Adresa nástěnky je složena z kódu klienta systému a názvu u nástěnky. URL adresa je stále stejná, takže je možné poskytovat i odkaz na nástěnku a vkládat odkaz na jiné stránky.
Pokud by bylo žádoucí, aby nástěnka měla jednodušší název, je třeba o to požádat provozovatele systému (Může na serveru vložit alternativní název stránky).
Jak změnit adresu stránky?
Změnu adresy můžete udělat tak, že změníte URL kód v konfiguraci nástěnky. Stránka na původní adrese už nebude k nalezení. Odkazy, které na stránku byly uvedeny na jiných stránkách, budou neplatné.
Chci hezčí vzhled nástěnky
Vzhled nástěnky je možné upravovat. Pokud je nástěnka součástí vašich veřejných webových stránek, je samozřejmě vhodné, aby byla s nimi graficky a barevně sladěna. Správce vašich stránek může snadno připravit grafický styl pro nástěnku, který upraví vzhled nástěnky. Požádejte provozovatele systému a dejte mu kontakt na web administrátora vašeho webu. Poskytneme mu přehled stylů (výchozí scss definici), pomocí kterých stránky snadno upraví.