AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Tlačítka pro aktivaci události
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
AyMINE podporuje procesy požadované GDPR pravidly včetně správného zapomenutí
- Co znamená zapomenutí kontaktu
- Proč je zapomenutí důležité
- Proč se zapomenutí neprovede automaticky
- Jak se liší smazání kontaktu od zapomenutí
- Smazat či zapomenout?
- Kam dál
Co znamená zapomenutí kontaktu
Když je kontakt na osobu zapomenut, jsou automaticky odstraněny všechny osobní údaje:
- Vymazány všechny soubory s údaji u kontaktu
- Odstraněny všechny přílohy v emailových zprávách, které vám zapomínaný člověk napsal.
Proč je zapomenutí důležité
Podpora zapomenutí v souladu s GPDR zajistí, že vám skutečně nikde v systému nezůstanou údaje, které byste mít neměli. Pokud jste si např. vyměňovali podklady pro smlouvu a poskytování služby, budete mít pravděpodobně v komunikaci zprávy, které už byste po zapomenutí mít neměli.
Zapomenutí uchová záznamy nutné např. pro doložení komunikace pro fakturaci nebo výkaz práce, ale odstraní z nich data, která by vytvářela evidenci osobních údajů.
Zapomenutí nemaže údaje v poště, kterou jste odeslali vy osobě. Pokud jste např. dříve zasílali nabídku nebo fakturu za služby, informace o jejich zaslání vám zůstává ve zprávách. Je tomu tak záměrně, protože v odchozí poště jsou často důležité doklady. Naopak v nich spíše nebudou osobní údaje adresáta.
Proč se zapomenutí neprovede automaticky
Je běžné, že člověk požádá o zapomenutí i v případě, kdy ho není možné zapomenout. Např. mu poskytujete služby nebo údaje o něm potřebujete ze zákonných důvodů. V takovém případě se člověk odhlásí ze všech skupin a máte jistotu, že jeho požadavek dodržíte, ale nesmaže údaje, které může být nezbytné uchovávat. Rozhodnutí, že je odstranění nebo zapomenutí možné, zůstává na vás či vašem pracovníkovi. Nemusíte se ale bát, že byste na to zapomněli; systém vás upozorní přímo na hlavním stole
Zapomenutý kontakt bez podrobností může zůstat na černé listině - pokud z jiných důvod
Jak se liší smazání kontaktu od zapomenutí
Mezi zapomenutím kontaktu a jeho odstraněním jsou důležité rozdíly:
- Když smažete kontakt z adresáře, smažete ho i z černé listiny. Ztratíte tedy i informaci, že i když např. od zprostředkovatele dostanete znovu kontakt, nemáte se ozývat.
- Při běžném odstranění kontaktu se nemažou soubory v emailech komunikace s člověkem. V doručené poště tak zůstávají údaje, které by tam být neměly.
Smazat či zapomenout?
Pokud vám někdo zrušil souhlas a nemáte jiný právní důvod jeho údaje uchovávat, je správné kontakt smazat. Pokud si s lidmi píšete emaily, je vhodné nejprve zapomenout a následně údaje odstranit.
Pokud je pro dodržení vztahu s klientem důležité držet jej na černé listině, je správné ho zapomenout, ale údaje nemazat a smazat je, až když pro uchování není žádný důvod.