AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Modul Sabre
Technický modul Sabre vytváří propojení AyMINE na kalendáře, které podporují rozhraní CalDAV a kontakty přes rozhraní CardDAV
- Základní cíle modulu
- Modul staví na modulech
- O Sabre a AyMINE – licenční podmínky
- Návod k použití
- Řešení chyb
Základní cíle modulu
- Umožňuje synchronizace uživatelských kalendářů do mobilních zařízení (iOS, Android) nebo aplikací (MS Outlook, Thunderbird, emClient aj.)
- Zajišťuje synchronizaci kontaktů
- Zajišťuje synchronizaci úkolů
Modul staví na modulech
- Modul správy úkolů a informací
O Sabre a AyMINE – licenční podmínky
Sabre je open-source server pro sdílení kalendářů, kontaktů a úkolů přes standardizované rozhraní. Informace o něm jsou na jeho webových stránkách. Licenční podmínky pro jeho využívání jsou uvedeny zde.
Konektor mezi AyMINE a Sabre server je součástí AyMINE. PDQM, poskytovatel AyMINE Sabre server nedistribuuje ani jeho zdrojový kód neposkytuje.
Návod k použití
Aktivace
- Otevřte si Uživatelské nastavení > Volby systému
- V sekci Volby pro mobilní zařízení klikněte na tlačítko Aktivovat přenos
- Ve vyskočivším dialogovém okně klikněte na tlačitko Ano
- Po potvrzení se vám zobrazí upozornění, že synchronizace byla aktivována. Jeho součástí budou následující údaje:
- Uživatelské jméno a heslo, obojí bude třeba při každé synchronizaci. Proto doporučujeme tyto údaje (zvláště pak heslo) dobře uschovat.
- Adresa základního kalendář, jenž bude uchovávat všechny události a úkoly, pro jejichž oblast nebude nastavena synchronizace samostatná.
- Adresa sabreserveru dané instance AyMINE.
Synchronizace do externích zařízení
Synchronizace funguje pro všechny aplikace umožňující CalDAV synchrnoizaci. V této dokumentaci však uvádíme podrobný postup pouze pro dvě z nich. DAVx5 a Mozillu Thunderbird u ostatních však předpokládáme analogické postupy.
Synchronizace pomocí DAVx5
- Na základní obrazovce aplikace klikněte na tlačítko + v pravém dolním rohu
- Přesunete se na obrazovku Přidat účet. V přehledu metod přihlášení vyberte Přihlášení s URL a uživatelským jménem.
- Zadejte adresu sabreserveru dané instance AyMINE a uživatelské jméno a heslo, které jste po aktivaci synchronizace získali.
- Přesunete se na stránku Vytvořit účet, zde pouze zadejte jméno svého účtu.
- Přesunete se na stránku svého nového účtu. Po rozkliknutí karty CALDAV uvidíte přehled kalendářů k synchronizaci. Vyberte ty, o jejichž synchronizaci stojíte, zakliknutím checkboxu vlevo od názvu kalendáře.
- Události byste nyní měli najít ve svém kalendáři.
- Přehled úkolů byste nyní měli najít v úkolníčkových aplikacích, například aplikaci OpenTasks
Synchronizace pomocí Mozilla Thunderbird
- Otevřte si sekci kalendáře
- U přehledu kalendářů klikněte na tlačítko +
- Vyskočí na vás okno s dotazem, kde chcetre nový kalendář vytvořit. Vyberte možnost V síti.
- Do vyskočivšího okna zadejte adresu konkrétního kalendáře, který chcete synchronizovat a své synchronizační uživatelské jméno.
- Do dalšího vyskočivšího okna zadejte své synchronizační heslo.
- Kalendář se nyní synchronizuje. Zbývá jen podle libosti upravit názvu a barvu, pod nimiž se prezentuje.
Nastavení synchronizace
Následující kroky popisují, jak vybrat, že se některé oblastí mají synchronizovat samostatně, nebo naopak vůbec.
- Otevřte si Mé nastavení > Volby systému
- V sekci Volby pro mobilní zařízení klikněte na tlačítko Synchronizace (zobrazuje se pouze pokud už synchronizace je zapnutá)
- Vyskočí na vás přehled vašich oblastí. U každé je možné vybrat jednu z následujících možností:
- Nesynchronizovat: události a úkoly z této oblasti nebudou přístupné na externích zařízeních.
- Synchronizovat společně: události a úkoly z této oblasti budou obsaženy v základním kalendáři AyMINE Calendar spolu s událostmi a úkoly z jiných společně synchronizovaných oblastí.
- Synchronizovat samostatně: události a úkoly z této oblasti budou synchronizovány do vlastního kalendáře. Při zvolení této možnosti se u úkolů objeví adresa jejich kalendáře potřebná k jeho synchronizaci například do Thunderbirdu.
- Poznámka: Pro rychlé zobrazení změn v DAVx5 doporučujeme otevřit si v aplikaci stránku vašeho účtu, kartu CALDAV, rozkliknout si vpravo nahoře menu a vybrat Znovu načíst seznam kalendářů
Řešení chyb
Narazíte-li při používání CalDAV synchrnoizace na chybu, postupujte následovně:
- Spočívá-li váš problém v tom, že se v úkolníčku případně kalendáři nezobrazují nově přidané úkoly, doporučujeme nejprve několik hodin počkat, možná jde totiž pouze o dlouhé synchronizační intervaly těchto aplikací.
- Pokud se problémy vyskytly při samotné aktivaci CalDAV synchronizace, ujistěte se, že jste postupovali podle výše uvedených instrukcí.
- Otevřte si Mé nastavení > Volby systému > Synchronizace a ujistěte se, že si jednotlivé oblasti synchronizujete opravdu tak, jak chcete.
- Pokud se vám nepodaří problémy vyřešit, ozvěte se na podpoře. Týkají-li se vaše problémy synchronizace do DAVx5, doporučujeme k prosbě o pomoc přiložit i zip archiv s detaily o dění v této aplikaci (Nastavení > Zobrazit ladící informace > Nasdílet archiv).