AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Tlačítka pro aktivaci události
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Kontrakty, smlouvy
Evidenci a aktivní správa kontraktů / smluv. Slouží jako samostatná evidence a archiv nebo ve spojení s ostatními moduly jako součást operativní evidence
Archiv a aktivní správa smluv
Hlavním smyslem archivu je zajištění bezpečného uložení smlouvy spolu s historií jejího vzniku.
Archiv podporuje kromě samotné evidence i dokladování, jak probíhalo uzavření smlouvy:
- Kdy a kdo o smlouvě jednalo - porady a jejich zápisy
- Kde se o smlouvě hlasovalo vč. informace o výsledku hlasování
- Samotná dokumentace smlouvy
- Podklady, které byly k rozhodování o smlouvě použity.
Všechny podklady a dokumentace jsou základem pro to, aby vedení mohlo doložit, že jednalo s péčí dobrého hospodáře, když smlouvu uzavíralo. Jsou důležitým podkladem i ve chvíli, kdy nastanou problémy s plněním smlouvy a je třeba se o podklady opřít pří případných právních úkonech.
Doložit péči dobrého hospodáře
Archiv podporuje dokladování, kdo smlouvu konzultoval nebo schvaloval. U smlouvy mohou být ukládány připomínky, výhrady a jejich řešení. Je tak možné i zpětně doložit, že jednatel, člen představenstva nebo jiný odpovědný pracovník dostatečně dobře střežil zájmy firmy, nechal vypracovat stanoviska, posoudit smlouvu odborníky a obecně provedl vše pro to, aby smlouva byla v zájmu firmy.
Všechny informace je možné z registru vygenerovat a předložit jako důkazy. Bezpečnostní mechanismy systému brání antedatování a díky tomu archiv poskytuje věrný obrat toho, jak uzavření smlouvy skutečně proběhlo.
Archiv z pohledu vlastníků firmy
Pro vlastníky společnosti a to vč. akcionářů, je kvalitní archiv smluv jistotou, že procesy ve firmě podléhají kontrole. Registr díky kontrolám a doložitelnosti všech úkonů vytváří nutný informační základ pro důvěru, že jednání skutečně proběhla tak, jak vedoucí pracovníci deklarují. Nemožnost zpětně cokoli změnit vede k pečlivosti a preventivně odrazuje od nečestného jednání.
Operativní evidence smluv
Operativní evidence slouží k přehledu o obchodních aktivitách. Smlouvy podporují vazbu na jednotlivé objednávky, projekty nebo zakázky. Jsou tak po ruce kdykoli, když se řeší, jak byly vztahy a dodávky domluveny.