AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Kritéria kvality
Pomocí kritérií kvality můžete stanovit a aktivně hlídat, zda je všechno ve výrobě nebo servisu v pořádku
Stanovení a řízení kritérií kvality jsou praktickým naplněním požadavků ISO 9001 – část metrologie i dalších norem. Více se dočtete v samostatném oddíle o smyslu QA kritérií.
Zadávání kritérií
Kritéria pro kontrolu kvality zadáváte u produktů případně u aktiv. U produktů je můžete zadat s příznakem, že se kopírují k jednotlivým aktivům.
Kritéria má smysl zadávat tam, kde je budete skutečně sledovat. Jsou nástrojem aktivní kontroly, ne nástrojem pro dokumentaci. Pokud chcete dokumentovat kvalitativní nebo jiné vlastnosti produktů, použijte vlastnosti produktu.
Plánovat kontroly zařízení
Kontrolu zařízení naplánujete zadáním úkolu a periody, kdy se kontrola má provádět.
Vzorový úkol pro kontrolu musí být součástí metodiky, která se vztahuje k oblasti, do které produkt nebo výrobek spadá.
Příklad: Chcete zadat požadavek na kontrolu výrobního stroje každé 3 dny. Výrobní stroj je aktivum patřící do oblasti výroby a kontrolní postup je součástí metodiky týkající se výroby. Proto:
- Výrobní metodika se proto vztahuje k oblasti výroby (V oblasti nastavení výroby, zadáte, které metodiky se jí týkají)
- Vzorový úkol pro kontrolu se týká aktiva (Ve vzorovém úkolu zadáte, že se týká obecně aktiv)
- Vzorový úkol propojíte s konkrétním strojem
- V kritériu kvality u aktiva vyberete, kterým postupem má kontrola probíhat).
- Spolu s úkolem stanovíte, jak často má kontrola probíhat a kdo za ni odpovídá.
Systém bude úkol automaticky vytvářet a zadávat ke splněníac odpovědnému pracovníku.
Ptáte se
Jak uchovávat informaci, že konkrétní zařízení bylo proměřeno a splňuje kritéria kvality.
Pokud je kontrola zajišťována externě nebo interní zkušebnou, informace je doložena protokolem z měření – nejčastěji jde o soubor (PDF), který by měl být uložen mezi soubory u zařízení (aktiva), kterého se týká.
Nemusí nutně vznikat dokument – může vzniknout interní protokol a záznam o kontrole. Konkrétně k aktivu je vytvořen úkol podle metodiky, který obsahuje kontrolní list provedených kontrol. Pracovník, který kontroly má na starost, dostane úkol, v rámci kterého potvrdí provedené kontroly. Podrobnost dokumentace provedené kontroly je popsána vzorovým úkolem metodiky (viz ISO 9001, oblast metrologie).