AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Nastavení systému
Správa číselníků, uživatelů, rolí a dalších možností, kterými vyladíte systém pro své potřeby
- Správa uživatelů
- Správa přístupových práv
- Systémová oprávnění
- Oblasti
- Definovatelné položky objektů
- Položky číselníků
- Správa komunikačních bran
Stránka popisuje možnosti možnosti nastaení systému a uživatelů. Nastavení sdružuje i volby jednotlivých modulů; dokumentaci jejich nastavení je součástí dokumentace modulu. Nemusíte mít dostupné všechny volby, které systém nabízí, takže vaše prostředí se může lišit od ukázek.
Správa uživatelů
Uživatelské účty zajišťují pro jednotlivé pracovníky individuální přístup do systému.
Správě uživatelských účtů se věnuje samostatná kapitola
Upozornění:
- Nikdy nenechávejte více lidí sdílet jeden účet. Systém může vyhodnotit, že jde o krádež identity.
- Nikdy nepředávejte účet po jednom pracovníkovi jinému. Účet pracovníka, který už systém nemá využívat, zablokujte, ale nedávajte ho nikomu jinému. Ztratili byste důvěryhodnost informace o tom, kdo co v systému udělal.
Správa přístupových práv
Práva, co uživatelé smí a nesmí dělat, má dvě základní skupiny nastavení
Systémová oprávnění
Systémová práva, která uživatelům dávají paušální práva, např. posílat SMS, exportovat data apod. Tato práva uživatelé získávají přidělením sytémových rolí.
Systémovým právům a jejich správě se věnuje kapitola o rolích
Oblasti
- Práva pracovat s určitou oblastí informací. Typicky jde o spolupráci na projektu nebo práci v určité části firmy. Práva získávají buď pro plnohodnotnou práci, nebo pouze pro nahlížení, připomínky a diskuze.
Oblasti a jejich správa jsou součástí modulu správy úkolů, projektů a oblastí. Kapitolu o správě najdete zde.
Definovatelné položky objektů
Objekty v systému je možné rozšiřovat o uživatelsky definovaná pole a tak systém dále upravit podle konkrétních potřeb. Uživatelské položky dávají velké možnost, ale než se pro ně rozhonete, ověřte si, že vašemu účelu neposlouží definovatelné číselníky popsané v dalším oddíle.
Možnosti objektých rozšíření jsou popsánky zde..
Položky číselníků
Většina objektů má možnost rozšíření svého popisu u užvatelský typ, příznaky nebo i další pole. Tato pole nejsou v systému uživatelům nabízena, dokud nejsou nastaveny hodnoty, které je možné v nich používat.
Některá pole v systému umožňují doplnit textovou informaci, ale pro rychlejší práci je možné používate standardní texty definované zvláštním seznamem. I tyto seznamy jsou spravovány jako uživatelské číselní.
Správa uživatelských číselníků je na záložece Klientské číselník v administraci. Jejich dokumentace je zde
Správa komunikačních bran
Systém je možné nastavit, aby přijímal a odesílal zprávy různými kanály. K tomu je ale nutné ho propojit s komunikačními branami.
Správa pro emaily
Systém může stahovat emaily z různých emailových účtů i emaily odesílat.
Je možné využívat jak skupinové emaily typu objednaky@firma.cz, support@firma.cz, tak individuální emaily. Pro uživatele je možné nastavit, aby se jim do sytému stahovaly pouze emily, které samy vyberou k synchronizaci s AyMINE.
Nastavení emailového připojení se věnuje stránka o IMAP gateway bráně
Správa pro SMS / volání
Přes VOIP bránu telekomunikačního operátora je možné odesílat SMS zprávy i propojovat volání.
Výhodou volání propojeného přes AyMINE je nejenom rychlost, ale i dokumentace volání. Máte v systému dokonalý přehled, kdo komu volal a zda se dovolal. To umožňuje komunikaci se zákazníky zásadním způsobem zefektivnit.
Nastavení VOIP brány se věnuje stránka zde.
Komunikace přes web formuláře
Systém je možné integrovat s fomuláři na webu. Je možné využívat přímo formuláře AyMINE, nebo propojit formuláře na webu vaší firmy pomoci SOAP služby. Více se propojení věnuje stránka o konektorech (modul web)