AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Událost
Událost v systému vyjadřuje, že v reálném světě došlo ke konkrétní události. Příklady událostí jsou:
- začátek měsíce,
- požadavek finančního úřadu,
- nástup pracovníka.
Objekt událost popisuje události, na které systém může nějak reagovat. Události mohou nastávat opakovaně, pokaždé nastane tzv. výskyt události (je v systému zaznamenáno samostatně.)
Aktivací události se rozumí, že nastanou podmínky vzniku události, systém vytvoří nový výskyt a spustí činnosti, které jsou na výskyt vázané.
Kdy události nastanou
Události nastávají v jednom z následujících případů:
- Události dané časem, např. začátek dne, měsíce či roku
- Události vázané na změnu objektu nastanou, když dojde k dané změně – objekt je vytvořen, odstraněn, nebo se změní jeho stav. (Např. je dokončen úkol)
- Ručně aktivované události reprezentují událost, kterou systém sám neumí/nemůže rozpoznat, ale jsou v něm procesy, kterými se na danou událost mělo reagovat. Příkladem takové události je Požadavek finančního úřadu na informace, živelná událost apod.
Aktivovat ručně událost dává možnost spustit procesy, kterými je třeba na událost reagovat. Pracovník, který událost aktivuje, nemusí vědět, jak systém má na událost reagovat, pouzí ví, že je třeba událost aktivovat.
Vztah události k objektu
Událost, pokud nastává na základě změny stavu objektu, se musí vztahovat k řídícímu objektu. Nemusí jít ale o vztah k objektu, jehož změny jsou skutečně sledovány. Např. pro události řízené úkolem se vznik události řídí vznikem nebo změnou stavu úkolu, ale definice události se vztahuje k definici úkolu. Událost je proto třeba přeřadit k definici úkolu a systém sám zajistí, aby se výskyt události řídil změnou stavu úkolu, který byl vytvořen na základě tohoto vzoru.
Kategorie události
AyMINE rozděluje 2 kategorie
- Systémové události jsou definované systémem. Uživatelé je mohou využívat, ale nelze je ani aktivovat, ani měnit
- Uživatelské události jsou zajímavější, protože popisují děje v businessu / životě uživatele. Ty je možné volně spravovat i ručně aktivovat.
Limity generování události
Pokud má událost nastavená data od kdy a/nebo do kdy může být aktivována, není nikdy aktivována mimo tyto meze a to bez ohledu na to, zda nastala událost, která by ji měla spouštět.
Pravidelné generování události
Události je možné nastavit, aby byly generovány pravidelně v určitém intervalu (např. jednou ročně). Systém se tak postará, aby byly spuštěny ve správný čas. (Přesnost času, s jakou je událost spuštěna, závisí na nastavení systému a pohybuje se mezi 5 minutami a hodinou.)
Události není možné ručně nastavit na 1. v měsíci. K tomu je třeba využít systémovou událost.
Manuální aktivace události
Událost mohou manuálně aktivovat pracovníci, kteří zastávají některou z rolí, jež je události přiřazena. (Rolí může být i více.) Pracovníci události dostupné aktivaci vidí v přehledu událostí k aktivaci v nabídce úvodní stránky systému. Události takto aktivované jsou vždy bez vazby na jakýkoli objekt, není tak proto např. možné aktivovat událost s vazbou na úkol.
Události s vazbou na objekt je možné aktivovat pouze prostřednictvím daného objektu, typicky změnou jeho stavu (např. dokončení). Výjimečně může u objektu být operace, která vede přímo k vygenerování události.