AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Notifikující události
Úkol (případně jiný objekt) může svým vznikem nebo změnou vyvolat událost. Tato událost následně může aktivovat jiný úkolu nebo způsobit jinou operaci.
V seznamu jsou uvedeny všechny události, které v rámci životní cyklu úkolu mohou vzniknout. Každá má popsáno, za jakých okolností může vzniknout.
Detail aktivované události
Název události
Pokud je vytvářena událost z objektu přímo, je název události generován automaticky na základě jména vzoru, z které je událost aktivována. Doporučujeme toto jméno ponechat pro lepší přehlednost. Pokud je vybírána událost ze seznamu, jde pravděpodobně o událost, kterou může aktivovat více objektů (více úkolu) a její jméno by mělo vyjadřovat její obecný význam.
Pokud chcete název události změnit, je třeba otevřít její detail a upravit jej tam (pokud máte pro změnu názvu oprávnění).
Podmínky výskytu
Podmínky definují, za jakých okolností událost u tohoto objektu vznikne:
- Vytvořen – při vzniku objektu (typicky úkolu)
- Odstraněn – při odstranění objektu. Odstraněním se rozumí skutečně odstranění, nikoli změna stavu. V případě úkolu tato událost typicky nemůže nastat, protože úkoly vzniklé ze vzorů nemohou být odstraňovány.
- Změněn stav – událost je vytvořena automaticky, když je změněn stav objektu na stav, který je uveden v poli stav objektu.
- Tlačítko pro uživatele – událost je aktivována uživatelem ručně prostřednictvím tlačítka definovaného níže v oblasti Tlačítko spuštění
- Koncové tlačítko pro uživatele – událost je aktivována uživatelem a současně je ukončen úkol.
Odstup od události
Standardně, tj, když není vyplněno toto pole, událost nastane okamžitě poté co nastaly okolnosti definující její vznik. Někdy ale může být výhodně vytvořit událost až s určitým časovým odstupem. Ten je možné definovat zde. Pokud je odstup stanoven, událost nastane až potom, co tento interval uplyne.
Upozornění: V rámci definice spouštěné události je možné definovat předstih. Pokud jsou definovány oba intervaly, tak se sčítají:
- Odstup odsune vytvoření události
- Předstih při vzniku úkolu odsune datum zahájení úkolu od vzniku.
Příklad. Událost aktivovaná dokončením úkolu má odstup 1 měsíc a předstih u navazujícího úkolu opět 1 měsíc.
Navazující úkolu bude vytvořen 1 měsíc po úkolu, která skončil a bude vytvořen s plánovaným začátkem za 1 měsíc, tedy celkem 2 měsíce po konci spouštějícího úkolu.
Upravit
Tlačítku umožňuje otevřít detail spouštějící událost a v závislostech na vašich právech událost upravit. Většinou by to nemělo být potřeba.
Tip: Detail vám umožňuje podívat se na všechny souvislosti události, především si ověřit, jaké jiné úkoly či objekty událost aktivuje.