AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Adresář aneb lidé a firmy
Adresáře slouží jako systémový základ pro ostatní činnosti - správu zákazníků, dodavatelů, projektových partnerů, členské základny atd.
Podle toho, jaké moduly používáte, je adresář buď jednoduchým seznamem kontaktů, nebo plnohodnotným nástrojem cílené komunikace.
Prootože adresář slouží k ukládání kontaktů velmi různého druhu - obchodních partnerů, spolupracovníků, zákazníků atd. používáme dále v textu jednotný pojem subjekt.
Terminologická poznámka: Pojmem kontakt se rozumí email, adresa nebo jiný druh kontaktu na určitý subjekt. Kontakt a subjekt proto není to samé!
Druhy subjektů
Systém umožňuje ukládat 3 základní druhy subjektů popsaných v dalších oddílech
Osoby
Osobou se rozumí vždy konkrétní fyzická osoba.
U fyzické osoby můžete evidovat podrobnosti jako křestní jméno nebo tituly, což u jiných subjektů nedává smysl.
Fyzická osoba může být OSVČ nebo jiný druh podnikatele. Proto je možné i u fyzické osoby zaznamenat IČO a DIČ.
Fyzická osoba může být v adresáři samostatně, nebo je evidována jako zaměstnanec některé z organizací či jejích divizí. Adresář nepodporuje evidenci jedné osoby jako zaměstnance více organizací.
Společnosti / organizace
Společnost umožňuje zadat do systému organizaci.
Organizace může být popsána nejenom informacemi přímo o organizaci (název a další údaje), ale je možné uložit informace i o její struktuře a osobách (zaměstnancích). Zaměstnanci jsou evidováni přímo u organizace, nebo mohou být evidováni v rámci některé její divize resp. organizační jednotky.
Divize / organizační jednotky
Divize resp. organizační jednotky jsou vždy součástí některé organizace. Mohou vytvářet i hierarchii, takže jednotka může být součástí jiné jednotky.
V rámci organizační jednotky mohou být evidovány pracovníci dané jednotky. Pracovník může být členem pouze jedné organizace nebo její organizační jednotky.
Upozornění: Organizační jednotky v adresáři nemají nic společného se skupinami uživatelů v rámci systému AyMINE. Evidence interních pracovníků v rámci adresáře a případné přesuny mezi organizačními jednotkami v adresáři nemá žádný vliv na nastavení přístupových práv v AyMINE.
Práva k adresáři
Každý adresář je v některé business oblasti. Doporučujeme vytvořit samostatnou business oblast jenom pro adresář, ale není to nutné. Práva vidět nebo upravovat kontakty se řídí právy k business oblasti, ve které je adresář umístěn.
GDPR a bezpečnost údajů v adresářích
Každý subjekt je v jednom adresáři a nastavením práv k adresáři se řídí, kdo smí údaje vidět nebo s nimi pracovat.