AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Klientské položky
Klientské položky umožňují rozšířit přehled informací, které se u objektů sledují. Umožňují upravit objekt podle konkrétních potřeb organizace nebo vašich zájmů.
Terminologická poznámka: Možná by se měly klientské položky jmenovat vaše položky nebo uživatelské položky. Jsou vaše, ale nejsou osobní, protože jsou definované pro celou vaši organizaci či firmu – našeho klienta.
Upozornění
Na úvod několik upozornění, protože používání uživatelských polí má vlastnosti, kterým byste měli rozumět:
- Pokud změníte, který objekt položku používá, ztratíte přístup k uloženým hodnotám v systému
- Když položku odstraníte, přestane být uživatelům dostupná a přestanou se zobrazovat data. Data ale nejsou ze systému okamžitě odstraněna. Odstraňují se postupně. Pokud odstraněnou položku vrátíte z koše, objekty, které byly od smazání položky změněny, mají hodnoty odstraněny.
- Pokud změníte typ atributu, který už se používá, nebude se vám chovat systém správně
- Odstranění položky nezničí data v systému – nelze to považovat za zničení uložených dat.
K jakým objektům je možné zadávat uživatelská pole
Uživatelská pole je možné přidávat k vybraným objektům, které to podporují (např. úkoly). Jejich seznam vidíte v seznamu objektů po otevření detailu. Pokud byste potřebovali přidávat pole k jiným objektům, požádejte o to, systém je rozšiřitelný a podporu u dalších objektů můžeme doplnit.
Co uživatelská pole umožňují
Přidaná uživatelská pole je možné zadávat v detailu objektu i je možné si je zobrazit v přehledu objektů v tabulce.
Uživatelská pole nikdy nevstupují do zpracování systémem a jsou čistě pro vaši potřebu. Mohou ale být využívána jinými systémy, pokud jsou na AyMINE napojeny a čerpají z něj data.
Zadání nového uživatelského pole
Uživatelská pole může k objektu přidat pouze administrátor.
Typ Výběr hodnoty a pole Číselník
Pokud vybere jako typ pole Výběr hodnoty, je třeba, abyste také vybrali jeden z uživatelských číselníků, který se použije pro výběr hodnoty.
V jiných případech, než pro výběr hodnoty, nemá pole Číselník význam.
Typ Odkaz na objekt a pole Připojen k
Typ Odkaz na objekt znamená, že budete moci vybrat do pole odkaz na jiný objekt. Je třeba zadat v poli Připojen k, který objekt budete připojovat.
Seznam odkazovaných objektů je omezen na významné objekty. Pokud by vám chyběla možnost odkazu na objekt, který chcete používat, dejte nám vědět.
Pro jiné typy polí, než Odkaz na objekt nemá pole Připojen k žádný význam.
Nastavení práv
Upozornění: Pole jsou určena jenom zkušeným administrátorům, nebo si nechte poradit, jak je vyplnit.
Pole umožňují definovat podmínku, kdo a kdy může dané pole editovat. Podmínky umožňují stanovit:
- Povoleno Upřesnit podmínky, kdy je pole používáno a kdy ne – např. podle hodnoty jiného pole, typicky uživatelského typu objektu
- Právo Právo kdo smí pole vidět a upravovat – typicky vázáno na roli či právo uživatele
- Pro čtení Omezení, kdo smí pole vidět pouze pro čtení a kdo může editovat
Pokud chcete přestat používat pole, které bylo dosud používáno s tím, že až dosud vyplňované hodnoty zůstanou dostupné, vložte do pole Pro čtení hodnotu true Pole pak bude pouze pro čtení všem.
Stanovení podmínky vyžaduje znalosti jazyka pro editaci podmínek i znalost daného objektu; nechte si proto podmínku sestavit od administrátora.