AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Tlačítka pro aktivaci události
Z úkolu je možné aktivovat událost pomocí tlačíka. Tlačítko se uživateli nabídne v detailu úkolu, pokud podmínkou výskytu události je Tlačítko pro uživatele. Podle typu podmínky volba ovlivní, jak se bude úkol chovat.
Tlačítko pro uživatele
Uživateli se nabídne tlačítko s názvem zadaným do pole Tlačítko a ikonou generování průběžné události . K tlačítku je možno zadat nápovědu, která se zobrazí, kdzž najedete na toto tlačítko myší.
Uživatel stiknem tlačítka vygeneruje tuto událost a úkol pokračuje dál; jeho stav se nemění. Atribut stav objektu z tohoto nastavení je v případě této volby nepodstatný (není nikde v chování systému zohledněn).
Koncové tlačítko pro uživatele
Stejně jako v předchozím případě se nabídne tlačítko případně i s nápovědou. Ikona bude značit koncovou událost .
Po vyvolání události uživatelem se aktivuje událost samotná, ale také se změní stav objektu na stav zadaný v poli Stav objektu. Zadaný stav by měl být koncový (Dokončen, Zrušen).
K čemu používat tlačítka spojená s událostmi
Definice události spolu s tlačítkem vytváří možnost řídit zpracování navazujících kroků přímo z úkolu. Tím, že uživatel místo "běžného" ukončení úkolu ukončuje konkrétní akci, může rovnou aktivovat navazující úkol.
Příklad (koncová událost): Vedoucí pracovník dostane od zaměstnance návrh dokumentu ke schválení. Úkol může být ukončen tlačítky přijmout nebo odmítnout a v závilosti na volbě se aktivuje jiný navazující krok. Rozhodnutí pracovníka dané volbou tlačítka je navíc archivováno jako událost u úkolu.
Příklad (průběžná událost): V rámci úkolu, který pracovník na základě vzoru dostane, bude volba "nahlásit problém" (eskalace). Tímto tlačítkem může pracovník zahájit řešení úkolu na úrovni svého vedoucího. Současně mu ale tento úkol zůstává otevřený a aktivní ke zpracování. Vedoucí pracovník dostane nový úkol, na základě kterého se může zapojit do řešení problému nebo jinak reagovat.