AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Dodávka produktů nebo zboží
Systém implementuje kompletní podporu pro prodej vlastních výrobků, služeb nebo zboží odběratelům. V rámci podpory je implementován jak proces nabídky, tak samotné přípravy dodávky
Nabídka
Na základě poptávky nebo objednávky od zákazníka / odběratele je možné připravit nabídku. Nabídka je vytvářena z produktového katalogu a jednotkových cen.
Pro jednotlivé odběratele je možné evidovat paušální přirážku nebo slevu na veškeré zboží. Pro jednotlivé produkty nebo produktové skupiny je možné evidovat speciální procentuální odchylku od standardních cen nebo přímo individuální cenu.
Nabídka kalkuluje cen pro konkrétního odběratele z jednotkových cen, požadovaného množství i individuálních cen. Pro každou jednotlivou položku nabídky je možné stanovit
- Nabízené množství,
- Termín možného dodání
- Standardní cenu upravit o slevu nebo individuální cenu pro nabídku
Nabídky je možné tvořit v jakékoli měně. Pokud nejsou u výrobků ceny v dané měně uvedeny, jsou přepočítány automaticky na základě aktuálně platného kurzu ČNB.
Z každé nabídky je možné generovat novou verzi nabídky a libovolně ji upravovat. Pokud je nová verze nabídky směřována jinému odběrateli, jsou nabízené ceny přepočítány podle cenového koeficientu nového odběratele.
K nabídce je možné doplnit termín platnosti a další popis. Nabídka je generována jako PDF dokument.
Dodávka na základě objednávky
Dodávka je možná na základě nabídky i bez nabídky na základě objednávky. Pokud objednávající objednal na základě nabídky, je objednávka změnou stavu objednávky. Pokud se objednávka liší od nabídky, je vytvořena kopie původní nabídky jako objednávka a do ní je možné provést jakékoli úpravy.
Dodávku na základě objednávky je možné rozdělit na více částí, které jsou samostatně dodávány. Fakturovány mohou být následně společně nebo samostatně. (Je možné jakoukoli dodávku vyfakturovat samostatně a následně fakturovat všechny dosud nefakturované dodávky.)
Pro každou dílčí dodávku systém vygeneruje dodací list se seznamem všech dodávek. Dodací list neobsahuje ceny jednotlivých dodávek.
Generování faktury a zálohové faktury
K dodávce je možné vygenerovat zálohou fakturu. Zálohová faktura je generována v plné nebo částečné výši. U jednotlivých položek je evidováno, zda k nim byla zálohová faktura vystavena. Po evidenci úhrady faktury je možné sledovat, které položky objednávky byly uhrazeny.
Po dodání je možné vystavit fakturu. Faktura odpovídá cenám a z vyčíslené částky jsou odečteny částky uhrazené zálohovými fakturami. Výsledná částka je na neuhrazenou část faktury.
Nefakturované položky
Pokud jsou součástí dodávky i položky, které nejsou fakturované, mohou být součástí samostatné dílčí dodávky, která není fakturována, nebo může být v rámci nacenění nabídky jakékoli položka označena jako nefakturovaná. Pak není položka na faktuře vůbec uváděna (v tom se liší od položky se 100% slevou).
Související funkcionality
Modul Správy aktiv je plně integrován s dalšími moduly AyMINE Business a procesy nabídky a prodeje navazují na možnosti dalších modulů. Dále uvedené související funkcionality jsou proto z různých modulů.
Blokace na skladu
Aktiva na skladě je možné na skladě dočasně blokovat po dobu platnosti nabídky. Tím je možné zaručit, že aktiva (výroby, polotovary i zboží) nebudou po dobu platnosti objednávky využity jinde. U blokace je možné evidovat pravděpodobnost využití; na základě zkušeností je možné předvídat pravděpodobnost, že bude dodávka objednána a provést i pře-alokaci (množství nabídek převyšuje skladové zásoby).
Vazba na CRM
(Funkcionality vycházejí z modulu CRM)
Odběratele je možné seskupovat do skupin a tak je třídit podle vlastních kritérií. (Skupinou může být i black-list, listina subjektům, kterým jsou dodávky zakázány.)
Pro vybranou skupinu odběratelů je možné hromadně měnit cenový koeficient. Cenové koeficienty platí vždy v určitém období a jsou archivovány (je možné sledovat, jaké byly v minulosti).
Vazba na účetnictví a finanční řízení
(Funkcionality jsou součástí modulu finance)
Pro vygenerované faktury je možné vytvořit vazbu na účetní systém. Podmínkou je dodání specifikace přenositelného formátu umožňujícího import faktur do účetnictví.
Je možné vytvořit import informací o platbách na základě dodaného formátu vstupního souboru (např. z internetového bankovnictví). Párování proběhne pro existující položky, ostatní jsou ignorovány (
Párovacími symboly pro platby jsou:
- Variabilní symbol – dle dokladu (faktury nebo zálohové faktury)
- Částka + specifický symbol – dle faktury nebo zálohové faktury + číslo odběratele (je-li používáno)
Vymáhání pohledávek
Pokud nebyla faktura uhrazena, je možné aktivovat proces vymáhání. Je řešen jako funkcionalita řešení problémů z modulu úkolů. Samotný proces vymáhání je řešen metodikou, která umožňuje individuální nastavení kroků. Pokud na procesu vymáhání spolupracuje externí subjekt (advokátní kancelář) je možné ji v rámci AyMINE zpřístupnit vybraná data pro řešení vymáhání.
Výroba / nákup
Na základě nabídky i objednávky je možné vytvářet požadavky na výrobu a nákup (Jde o totožný objekt, v rámci jeho řešení se rozhoduje, zda jsou kapacity a možnosti na výrobu, nebo se požadovaný produkt nakoupí.)
Zákaznické úpravy
- Pro každý systémem vytvářený dokument je možné vytvořit zákaznický vzor a upravit jej podle konkrétních požadavků
- V případě provozování systému ve vlastním instalaci je možné systém řešit plně zákaznicky.
Podrobnější informace
Podrobnější informace o nabídkovém řízení a správě objednávky jsou v technické dokumentaci (v angličtině).