AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Vlastnost produktu nebo výrobku
Vlastnosti popisují stavy a chování výrobků za účelem jejich analýzy včetně analýzy FMEA
Jaké jsou vlastnosti výrobku
Vlastnostmi výrobku důležité z hlediska analýzy se dělí na základní skupiny na funkce, operační režimy a další specifické vlastnosti. Specifické vlastnosti se liší podle typu výrobku. Pro aktivní jednotky jsou to např. komunikační rozhraní, vlastnosti interní paměti apod.
K čemu popis vlastností slouží a jak vypadá
Vlastnosti je důležité popsat jak v rámci definice výrobku jakožto součást zadání, tak pro analýzu jeho bezpečnosti – FMEA.
Kvalitní zadání výrobku nebo dílu by mělo obsahovat popis jeho funkčnosti, pracovních režimů i všech dalších atributů, které mají na jeho fungování vliv.
Hodnocení rizik podle FMEA
Vlastnosti jsou klíčovým vstupem pro FMEA hodnocení. Pro posouzení rizik je klíčové posouzení, jak každá jednotlivá vlastnost může přispět k ohrožení nebo obtěžování uživatelů tím, že nebude fungovat vůbec, nebo nesprávně.
Pro FMEA posouzení je proto třeba pro každou vlastnost
- Co se potenciálně může s danou vlastností stát
- Zvážit, co změny mohou způsobit
- Posoudit:
- S: Severity – Jaký bude mít na uživatele dopad
- O: Occurrence – Že problematická situace nastane,
- D: Detection – Jak je snadné problém odhalit
- Navrhnout opatření, která udělat, aby se celkové riziko RPN (Risk Priority Number) snížilo
Jak zaznamenávat hodnocení
Pokud je u vlastnosti více možných problémů a jejich dopadů, v rámci hodnocení vždy hodnoťte tu nejhorší variantu.
Když budou navržena opatření, zaznamenejte je do stejnojmenné položky. Když budou opatření schválena a zařazena do požadavků, je možné následně(!) snížit celkové hodnocení. V závislosti na tom, co bezpečnostní opatření mění, se mohou snížit jedna nebo více z hodnot S, O, D.
NRP = součin rizikových faktorů
Pro posouzení rizikovosti jednotlivých faktorů slouží především hodnota NRP, která je součinem závažnosti, pravděpodobnosti vzniku a schopnosti detekce. NRP = S × O × D
. Systém hodnotu počítá automaticky (rozsah je 1 .. 1000) a nelze ji zadávat.
Opatření = požadavek
Přijaté opatření by mělo být zaznamenáno jako požadavek na výrobek nebo výrobní proces. Je důležité, aby tyto požadavky měly vazbu z analýzy – jen tak je možné ověřit, že opatření se skutečně dostává do implementace.
Pro zaznamenání požadavku použijte funkci přidat požadavek – můžete připojit existující požadavek, typicky ale spíš vytvoříte požadavek nový.
Jak správně hodotit S: Severity – O: Occurrence – D: Detection
Pro hodnocení dopadů možných poškození existují standardizované tabulky, které jsou k dispozici v odkazech níže.
Váš projekt může vyžadovat jiné hodnocení! Řiďte se vždy tím, co je pro váš projekt relevantní. Uvedené příklady jsou používané v automotive sektoru, ale i v něm může váš zákazník požadovat vlastní metodiku.
Užitečné odkazy na stránky
Hodnocení Severity podle FMEA
Hodnocení Detection podle FMEA
Hodnocení Occurrence podle FMEA