Hlavní pracovní stůl

Uživatelské moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Hlavní pracovní stůl

Hlavní pracovní stůl je zobrazení všech důležitých informací

Na vašem pracovním stole pro vás AyMINE udržuje ty nejdůležitější podklady pro vaši práci. Obsah se liší podle typu vaší práce, ale vždy zde naleznete to, co aktuálně čeká na vás.

jednoduchý návod pro orientaci po prvním přihlášení – infografika

Pracovní plocha je utříděna do přihrádek vždy podle obsahu:

  • Vzkazy a upozornění pro vás. Vzkazy jsou od ostatních uživatelů, adminsitrátorů systému nebo vytvořené automaticky.
  • Vaše Úkoly Zobrazuje úkoly, na jejichž vypracování se podílíte.

Další přihrádky závisí na vašich právech. Klikněte na nápovědu u popisu přihrádky a o jednotlivých typech záznamů v systému se dozvíte více.

Hromádek může být více, než se vám hodí mít aktuálně na stole. Proto lze snadno každou hromádku schovat nebo zobrazit velkými tlačítky. Některé hromádky se dokonce nabízejí, pouze je-li v nich něco skutečně je, a jinak jsou schované i s přístupovým tlačítkem.

Tlačítka mohou měnit ikonu podle toho, jestli v hromádce čeká něco nového či důležitého, a tak vás upozornit, že byste se do ní měli podívat, i když ji máte skrytou.

Dashboard – pracovní stůl

Hodí se vědět

Přizpůsobte si pracovní stůl

V uživatelském nastavení aplikace: nabídka Vaše jméno > Mé nastavení > záložka Volby systému > Obsah hlavního stolu si můžete nastavit, které položky na hlavním pracovním stole chcete vidět. Nemůžete ale vypnout upozornění a úkoly, aby vám neuteklo něco důležitého.

Obsah stolu se řídí vaší pozicí

Nabídka, co máte na pracovním stole, se řídí vaší pozicí a právy, které máte. Např. vedoucí oddělení vidí informace o pracovnících svého oddělení, ale ostatní tuto volbu nemají. Je proto v pořádku, pokud se vaše nabídka stolu liší od nabídky jiných uživatelů.