AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Zakázky
Zakázky a aktivity slouží k realizaci menších ucelených činností, které nevyžadují projektové vedení
- Co je zakázka a čím se liší od projektu
- Založení zakázky
- Vedení zakázky
- Ukončení zakázky
- Může vás zajímat
Terminologická poznámka
- Aktivitou se rozumí interní činnost, zatímco zakázky jsou chápány jako služby / dodávky pro klienty, obecně někoho mimo organizaci. Věcně mezi nimi není rozdíl a dále pro jednoduchost mluvíme o zakázkách.
- V systému jsou samostatně evidované i Akce, které jsou v systému většinou spolu s poradami. Není to úplně to samé.
Co je zakázka a čím se liší od projektu
Zakázka je v podstatě malý projekt – soubor úkolů, které na sebe navazují. Z hlediska plánování je ale výrazně jednodušší:
- Projekt má vlastní projektový tým
- Úkoly se přidělují členům tým. Metodika pro projektové řízení úkoly definujme pro projektové role, takže je třeba kromě kvalifikací popsat i role
- Projekt je veden v systému odděleně, má samostatného vedoucího a nastavení práv do projektu nahlížet.
Naproti tomu zakázka:
- Je spravována v rámci business oblasti, nevytváří se pro ni žádná oddělená "oblast", jako pro projekt.
- Úkoly jsou přidělovány podle kvalifikace lidí – není tedy nutné vytvářet projektové role
- V rámci jedné oblasti může být rozpracován libovolný počet zakázek.
Založení zakázky
- Zakázku je možné založit jednoduše v jakékoli oblasti – použijte přehled zakázek a zadejte novou
- Zakázka má předpokládaný termín realizace (od–do), Termín dokončení je orientační, nebrání tomu, aby kroky související se zakázkou pokračovaly i po termínu
- Zakázka má vedoucího, který je obecně odpovědný za úkoly, může mít i zástupce. Zástupce má možnost zakázku plánovat stejně, jako vedoucí.
- Úkoly do zakázky je možné vložit rychle z metodiky. Je pro to potřeba vytvořit metodiku a oblast, ve které zakázku zakládáte, s metodikou propojit (viz nastavení oblastí). V metodice je možné předdefinovat postupy pro libovolný počet zakázek. Je možné definovat i volitelné části a využívat je stejně, jako u projektů.
Vedení zakázky
Zakázka má vlastní pracovní stůl a její vedení je podobné, jako u projektu. Pracovní stůl zakázky ale obsahuje pouze
- Úkoly – řídí postup realizace
- Porady – umožňují k zakázce organizovat schůzky včetně schůzky se lidmi od zákzaníka
- Informace – všechny informace potřebné pro zakázku. Mohou obsahovat libovolný počet souborů
- Dohody a rozhodnutí – Dohody, které se zakázky týkají
Ukončení zakázky
Zakázku ukončíte snadno ve správě zakázky, kde ji označíte za dokončenou. Pozor: ukončení zakázky neukončuje automaticky úkoly – k zakázce se proto mohou vázat i úkoly, které probíhají po jejím dokončení, typicky např. fakturace.
Může vás zajímat
Blízko k aktivitám mají také