Pravidla pro externí zprávy

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Pravidla pro externí zprávy

Každé bráně pro emaily nebo zprávy z webových formulářů může administrátor přiřadit pravidla pro třídění zpráv, pro automatické odpovědi a nastavení vlastností odchozích zpráv.

(Hlavní lišta / Administrace / Nastavení systému / SYS konektory / tlačítko Pravidla)

Typy pravidel

Přehled pravidel zpracování zpráv

Pravidla pro příchozí zprávy

Pravidla pro odchozí zprávy

Použití pravidel

  • Bráně jsou přiřazena pravidla. Pravidlo může být používáno více pbranami.
  • U brány mají pravidla nastaveno pořadí v jakém se vyhodnocují (drag & drop).
  • Pokud je splněno pravidlo typu „zastavit pravidla", pravidla která jsou další v pořadí se už nevyhodnocují.

V příkladu na obrázku jsou všechna pravidla pro automatickou odpověď typu „zastavit pravidla".
Pokud příchozí mail nespňuje podmínky „Automatická odpověď pro VIP", pokračuje systém na „Odpověď na dotaz".
Pokud jsou spněny podmínky „Odpověď na dotaz", další dvě pravidla už se nezpracovávají a automatická odpověď se řídí pravidlem „Odpověď na dotaz",.

Přehled pravidel zpracování zpráv

Podmínky v pravidlech

Podmínky je možné vytvářet samostatně pro části zpráv (odesílatele, příjemce, hlavičku i tělo zprávy). Je důležité vědět:

  • Do každé podmínky můžete napsat více pravidel na samostatné řádky. Podmínka je splněna, pokud platí alespoň jedno pravidlo v poli (to platí bez ohledu na nastavení příznaku A/NEBO)
  • Do pravidla - bez ohledu na to, zda jde o regulární výraz nebo ne, můžete napsat zástupná slova:
    • empty - podmínka je splněna, pokud je daná část zprávy prázdná
    • !empy - splněna, pokud část zprávy není prázdná
    • * (hvězdička) - má stejný význam, jako !empy

Upřesňující pravidla pro vyhodnocování

Způsob vyhodnocení pravidel je upřesněn pravidly:

  • Klíčová slova / regulární výraz - Pokud jsou uvedena klíčová slova, pište slova oddělená čárkou nebo každé slovo na samostatný řádek. Slova nemusí být kompletní
  • A / Nebo - pokud uvedete v pravidlu více podmínek, pravidla musí být splněna buď všechna, nebo alespoň jedno
  • Rozlišovat A/a velká a malá písmena - pokud zaškrtnete budou pravidla vyhodnocována se zohledněním písmen
  • Zastavit pravidla - Pokud je zaškrtnuto a pravidlo je úspěšně vyhodnoceno, žádná další pravidla v seznamu nebudou vyhodnocována. Týká se vždy pravidel jednoho druhu. Pokud tedy např. zastavíte hodnocení pravidel na nevyžádanou poštu, nebudou vyhodnocovány žádné další podmínky nevyžádané pošty, ale budou spuštěna pravidla pro automatické zpracování zprávy (pokud není spam).

Inteligentní filtr nevyžádané pošty

AyMINE obsahuje inteligentní filtr, který hodnotí poštu na základě více kritérií. Na rozdíl od ručně zadávaných pravidel pracuje inteligentní filtr s pravděpodobností na základě hodnocení všech informací o zprávě (doména odesílatele, nevyžádaná slova apod.)

Inteligentní filtr nevyžádané pošty doporučujeme používat na všechny vstupy, které jsou veřejně známé (typicky emailové adresy uvedené na internetu, ale i formuláře na internetu) a naopak ho nepoužívat pro adresy, které slouží pro výměnu zpráv s dodavateli a veřejné nejsou (např. firma_objednaky...).