AyMINE

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Patička hromadného e-mailu

Hromadný e-mail má patičku, která příjemci umožňuje odhlásit se z odběru dle GDPR

Standardní patička

Standardní patička AyMINE má odkaz na formulář pro odhlášení z hromadné pošty.

Volba typu patičky

Ve správě adresáře můžete zvolit, zda bude patička odkazovat na formulář odhlášení, nebo na formulář nastavení preferencí. Použijete funkci "Patičku hromadné zprávy"
Jak nastavit patičku hromadných zpráv podle GDP nebo pro nastavení preferencí

Jak si vytvořit vlastní patičku zprávy

Funkce "Patičku hromadné zprávy" umožňuje definovat si vlasní patičku.

Hodí se vědět

Změna textu patičky

V patičce pro odhlášení je pole s odkazem, který obsahuje zástupné slovo @removeMe. Neupravujete slovo, protože je pro každého adresáta doplněno jedinečným odkazem právě pro něj. Pokud z patičky odkaz odstraníte, nebude fungovat.

Patička pro preference a odhlášení se liší značkou pro odkaz. Pokud chcete změnit, jestli posílat odhlášení nebo změnu preferencí, stačí v patičce změnit @removeMe (pro odhlášení) a @preferences (pro nastavení).

  • Patička odhlášení dle GPDR a
  • Patička pro nastavení preferencí

Skupiny viditelné pro adresáty v nastavení

Adresátům se zobrazují pouze skupiny, které mají veřejný název. Ten se vyplňuje ve správě skupiny (Veřejné jméno). Ostatní skupiny jsou mimo AyMINE neviditelné. Uživatel se z nich nemůže sám vyřadit.

Lidem se pro vyřazení nebo zařazení nabízejí jenom skupiny z adresáře, ve kterém jsou zařazení. Můžete mít více adresářů a v každém definované jiné skupiny, ale odhlášení nebo nastavení preferencí se vždy vztahuje k jednomu adresáři a skupinám v něm.

Nezapomeňte: Nikdy byste neměli mít kontakt na jednoho člověka ve více adresářích, pokud jde o evidenci na základě souhlasu. Má ale smysl mít např. adresář aktivních klientů s kontakty používanými ve smlouvách a samostatně adresář pro informace např. kvůli nastavení přístupových práv.