Zpráva s vnějším světem

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Zpráva s vnějším světem

Zprávy s vnějším světem dokumentují obecně jakýkoli typ komunikace – emaily, SMS zprávy, telefonáty.

Zprávy jsou mírně zjednodušujícím pojmem popisujícím obecně komunikaci. Ta kromě zpráv může zharnovat i osobní setkání a telekonference.

V rámci záznamu komunikace systém dokumentuje veškerou komunikaci přes brány, které může sledovat. Rozsah informací proto závisí zejména na tom, zda s klienty komunikujete prostřednictvím systému, nebo mimo něj.

Dokumentované zprávy

Systém podporuje dokumentaci

Další typy zpráv je možné zadat ručně, konkrétně

  • Přišlá odešlá pošta
  • Schůzky a telekonference

Samozřejmě je možné zadat i informace o komunikaci realizované mimo systém.

Napojení na svět

Všechny zprávy odchází přes nastavení komunikační brány, u kterých najdete více podrobností.

Výhody zpracování zpráv v AyMINE

AyMINE oproti emailovému klientovi poskytuje řadu výhod, které souvisí s jeho zaměřením na týmovou práci

Emaily jsou doplněny informacemi o jejich zpracování. Automaticky jsou např. propojeny s objednávkami, takže okamžitě víte, zda jsou zpracovány. Propojit je můžete s jakýmikoli dalšími informacemi, typicky:

  • Požadavky v projektu
  • Helpdesk tiketem
  • Úkolem

U zpráv je prostor pro poznámky i diskuzi, takže v rámci společného zpracování můžete email řešit bez toho, abyste ho přeposílali.

Email je možné vložit do porady jako podklad k jednání. V rámci porady tvoří bod jednání spolu např. s úkoly.

Ochrana soukromých emailů

V AyMINE můžete mít i 100% soukromé zprávy, které nikdo jiný nevidí. Když zprávy přijdou z vaší osobní schránky přes bránu, která je soukromá, tak dokud zprávu s někým nesdílíte, nikdo se k ní nemůže dostat. Můžete ho ale snadno sdílet, když ho

  • přesunete do sdílené oblasti, nebo
  • předáte někomu k řešení
    Na rozdíl od přeposílání mailů ale i po předání můžete sledovat, zda je email skutečně vyřešen.