AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Uživatelské moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Tlačítka pro aktivaci události
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře
Ochrana osobních a obchodních údajů
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
User Processes
For each system role, you can set which processes the members are working under
Processes determine which options and features are available to users.
Range of available processes
The processes you can select are set globally across the entire client setup (Administration > System Settings > (tab) Module Options). The purpose of the process setup is described in the setup system help.
Why processes are set up for groups and not for people
Of course, setting up who is working under which process applies to specific people. However, manually setting up each person individually would be laborious. In addition, joining a process also requires joining a group of colleagues who will have rights to the same areas.
What processes the worker is assigned
The worker is assigned processes that are allowed in any of the groups he or she is a member of. This also applies transitively - if he or she is a member of a team that belongs to a group and that group has a process set up, the worker has the functions associated with that process active.
Influence of settings on system behavior
Within user groups, only processes that are allowed for the entire organization can be allowed.
Email settings
Communication gateways (especially email gateways) can only be set for enabled processes. (Not all processes support email communication). Within the system and for each individual user, email communication is only allowed within the allowed processes.
Warning: Among the processes is Process Privacy, which allows to download emails from private email to the system (if they are set up). In order to set link to private mailbox, the user must have this process enabled.
The influence of individual options on specific behavior is described in each section
Projects
If the user does not have a project area
- Does not see projects on the main desk, but only areas
- Does not have the ability to change message / notification or problem to equirement.
Privacy
- The right to set up a link to private mailbox (not mandatory!)
- The right to set emails and information as "private."
Quality Management
- The right to file an 8D report. Note: If an 8D report is created by another employee, workers who do not have the right to file an 8D report may participate.
Financial Management
- Work with Budgets
- Enter Expenses