AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Moduly AyMINE
Moduly jsou nástrojem systémové správy. Stránka je určena systémovým administrátorům.
- Jak přidat modul
- Kdy je třeba aktualizovat
- Kdy není nutná aktualizace modulu
- Jak aktualizovat modul
- Měli byste vědět
Stránka systémového administrátora systému slouží k nahrávání modulů do provozního prostření. Funkce vyžadují oprávnění vývojáře a jsou určeny výhradně k instalaci nových modulů nebo změn.
Jak přidat modul
Výchozí podmínka
Nový modul je možné přidat až poté, co je fyzicky umístěn na provozním serveru. To je třeba připravit přímo na serveru, tato obrazovka k tomu neslouží.
Funkcí Nahrát se dostanete k nabídce přidat modul. Systém v tuto chvíli o modulu nic neví, jeho jméno proto musíte zadat. Následně systém analyzuje, jaké možnosti instalace modul nabízí, a můžete vybrat, které chcete spustit.
Co se dělá při instalaci
Při instalaci systém registrace všechny součásti modulu, které potřebuje znát server, načte si data o objektech modulu a uloží informace potřené pro fungování serveru.
Při instalaci modulu se vytvářejí i data užitečná pro další vývoj (podpora pro programátory). Je proto praktické ve vývojovém prostředí instalovat moduly co nejdříve.
Kdy je třeba aktualizovat
- V rámci vývoje modulu vám aktualizace modlu umožní generování konstant systémových číselníků do back-end kódu.
- Pro testování back-end funkcionality, zejména PDF výstupů, budete potřebovat aktualizované překlady
- Když se mění cokoli, co definuje instalační skript modulu – rozsah instalace je vždy závislý na modulu a je třeba se seznámit s technickou dokumentací konkrétního modulu.
Kdy není nutná aktualizace modulu
- Změny v definici objektu, který už je v systému registrován, nevyžadují aktualizaci (reinstalaci). Je ale nutné vymazat systémovou cache (s instalací se provede automaticky, ale je možné spustit ručně).
Jak aktualizovat modul
Jednou nahraný modul může být potřeba aktualizovat, když je v něm provedena větší změna. Konkrétně je třeba aktualizovat:
- Po přidání objektu
- Po změně rozšíření (extensions)
- Po změně systémových nebo uživatelských (klientských) číselníků
V rámci aktualizace je možné i importovat systémová nastavení práv (systémové role), které je možné přenášet z jednoho prostředí do jiného (typicky z vývoje do testu a provozu).
Měli byste vědět
Pro jednou nahrané moduly není funkce, která by je z provozního prostřední vyřadila. Nepředpokládá se, že by bylo třeba jednou přidané moduly odebírat.
Nahrávání modulů je zajišťováno back-end funkcemi a ovládáno přes back-end rozhraní. Funkce proto nejsou dostupné v rámci mobilní aplikace.
Nahrávání a instalace modulů není jejich povolování klientům. Moduly musí být pochopitelně nahrané předtím, než mohou být povoleny klientům, ale povolení klientům systémů se prování v administraci jednotlivých klientů. Pro správu modulů u klientů postačí systémové právo, není nutné právo vývojáře.
Abyste mohli spustit instalaci, musíte mít právo. To není možné nastavit bez instalovaného systémového modulu. Prvního uživatele a jemu přiřazená práva vytvoříte v rámci instalace – viz technický manuál k instalaci.