AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Oblast
Oblast definuje agendu, pro kterou spravuje informace, činnosti a další objekty. Využívána je i rozšiřujícími moduly.
- Co je oblast
- Proč jsou oblasti důležité
- Kdo se o oblasti stará
- Jak vytvořit oblast
- Typy oblastí – podpora rozšíření (systémová poznámka)
Co je oblast
Trochu zjednodušeně je oblast vymezením části činnosti firmy. Příklady oblastí jsou:
- Správa financí
- Rozvoj business strategie
- Správa akcionářů
- Správa firmy jednatelem
Oblasti se mohou obsahovat podoblasti, např:
- Správa financí – dílčí členění:
- Fakturace
- Vymáhání pohledávek
- Správa cache-flow
- Účetnictví a výkaznictví
Typicky budou oblasti odpovídat oblastem odpovědnosti vedoucích pracovníků.
Proč jsou oblasti důležité
Oblast je základní způsob, jakým vymezit, kdo za co odpovídá, ale také, kdo může do čeho nahlížet.
Všimněte si:
- Právo nahlížet je důležité nejenom pro ochranu informací, ale i pro usnadnění práce. Pokud uživatel v systému vidí jen to, co potřebuje, mnohem snadněji se orientuje, než když uvidí oblasti, se kterými nemá nic do činění. Je proto vhodné dávat lidem přístupy skutečně jen tam, kde to potřebují.
- Omezení práva nahlížet není jen věcí vnitřního zájmu, ale je i zákonnou povinností. Např. legislativa ochrany osobních údajů (GDPR) nařizuje chránit osobní údaje každé osoby. Proto všechny osobní údje musí být v systému umístěny tak, aby je viděli skutečně jen ti uživatelé. kteří to potřebují z důvodu oprávněných zájmů nebo zákonné povinnosti, nebo k tomu dal souhlas ten, koho se údaje týkají.
Kdo se o oblasti stará
Základní oblasti typicky odpovídají kompetenčnímu a organizačnímu členění jsou v systému nastaveny od začátku při administraci. Další oblasti mohou vytvářet a nastavovat uživatelé podle potřeby (ne všichni pro to mají oprávnění).
Příklad použití: Manažer může vytvořit např. oblast pro nový úkol. Např. majitel firmy vytvoří oblast pro přípravu strategie na příští rok a do oblasti povolí přístup jenom pár spolupracovníkům, se kterými na strategii pracuje (např. nejlepším prodejcům a vedoucímu vývoje produktů). V oblasti mohou sdílet všechny podklady a spolupracovat bez ohledu na své pracovní zařazení. Informace, které sdílejí v oblasti, neuvidí nikdo jiný, ani jejich přímí nadřízení. Dokonce ani nezjistí, že tato oblast v systému existuje.
Jak ukazuje příklad, pro vedoucí pracovníky je vytváření oblastí užitečným nástrojem, jak informace a práci strukturovat mezi "své" lidi.
Kromě správce je ještě administrátor oblastí (viz dále).
Jak vytvořit oblast
Oblast se vytvoří tlačítkem v seznamu oblastí. V oblasti je nutné vyplnit minimálně:
- Název měl by vypovídací schopnost
-
Stručný popis obsahující upřesnění, čeho se oblast týká.
Dále je velmi vhodné vyplnit: - Stav by měl odpovídat realitě. Oblasti, které nejsou aktivní, se nenabízejí členům na dashboardu. Aktivní by proto měly být ty oblasti, se kterými se skutečně aktivně pracuje.
- Popis Má především dokumentační smysl např. pro archivaci obsahu nebo reporty, aby bylo i po letech zřejmé, jaké činnosti byly v rámci oblasti realizovány.
- Záložka Správa – nastavení oprávnění
Typy oblastí – podpora rozšíření (systémová poznámka)
Oblasti neslouží pouze k členění úkolů a činností firmy, ale člení i všechny další business objekty, se kterými se ve firmě pracuje – aktiva, události, lidi (i externí subjekty) atd. Oblast je obecnou schránkou, kterou AyMINE využívá i pro řadu dalších účelů: