AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Souhlas vedoucího s výkazem práce
AyMINE podporuje schvalování činností a výkazů práce vedoucím. Smyslem kroku je potvrzení, že činnost byla skutečně vykonána a je ji možné fakturovat.
Stavy schválení
Záznamy o zpracování mají několik možných stavů:
- Není vyplněno – dokud vedoucí neprovede záznam, není hodnota vyplněna
- Schváleno – provedení je schváleno
- Schváleno interně – provedení je schváleno, ale pouze interně. Buď musí ještě proběhnout schválení zákazníkem (a následně změněn stav na Schváleno), nebo zůstává činnost interní. Pokud jsou následně činnosti fakturovány, nebude tato činnost fakturována. Z hlediska výkazu práce je počítána do odpracovaného času.
- Zamítnuto – Činnost vedoucí považuje za nevykonanou. Vykázaný čas se nebude počítat do výkazů práce.
- Fakturováno – Stav je nastaven automaticky v případě, že je ze systému vystavena faktura na záznamy. Fakturu je možné vystavit pouze na schválené záznamy.
K čemu schvalování slouží
Hlavním smyslem schvalování je potvrzení vedoucím projektu, zakázky nebo oddělení, že činnost byla skutečně vykonána. Schválení slouží jako podklad pro fakturaci i ověření vykonané práce pracovníka.
Zaměstnanec
Výkazy práce zaměstnance slouží k potvrzení, že pracovník práci vykonal. Je podkladem pro výplatu mzdy (je-li vázána na hodiny), nebo pro potvrzení, že zaměstnanec splnil své pracovní povinností. Pozor, pokud zaměstnanec neměl úkoly, na které svůj pracovní čas vykazuje, nelze jej postihovat za neplnění pracovní povinnosti
Spolupracovník
Výkazy pro najaté pracovníky slouží k potvrzení, že mohou svou práci fakturovat. Když najatým pracovníkům vedoucí práci potvrdí, máte interní ověření, kolik práce pro vás skutečně pracovali.
Ochrana před dvojí výplatou / úhradou Výkazy práce je možné přiřadit ke smlouvám pracovníků i ke smlouvám zaměstnanců. Díky tomu můžete snadno kontrolovat, zda neplatíte jednu a tu samou práci dvakrát – jednou v běžné mzdě a podruhé v práci realizované na dohodu o provedení práce.
Rozdělení na smlouvy může provést pracovník, který má registrováno více souběžných smluv. Rozdělení musí provést před schválením vedoucím; schválené záznamy nemůže pracovník měnit.
Kontrola fakturace
U výkazů je možné nastavit stav fakturováno v případě, že je zařazena k faktuře (v modulu finance). Změna stavu zajistí, že práce nebude fakturována opakovaně a současně kontrola, co bylo fakturováno (Fakturu je možné vyhledat od záznamu.)
Kontrola faktury od pracovníka
Pokud je pracovník, který výkaz vytvořil, evidován jako fakturující spolupracovník, má možnost vybrat záznamy, které zahrne do faktury a uvést její číslo. Je tak uložena informace, že vybrané záznamy bude fakturovat a přiřazeny k "virtuální faktuře" (Faktura je virtuální, protože nejde o fakturu vydanou organizací, ale o fakturu přijatou od služby poskytujícího pracovníka. Z hlediska pracovníka ale může tuto fakturu ze systému přímo vygenerovat a případně rovnou zaslat k dalšímu zpracování.)
Fakturace ze strany pracovníka stav schválení nemění. Naopak, ale funguje kontrola, pracovník do fakturace může zahrnout pouze činnosti ve stavech Schváleno a Fakturováno. Pokud budete u najatých pracovníků trvat na výkazech v rámci systému, máte velmi jednoduchou možnost kontroly jejich faktur. Kontrolu může proti zadanému číslu faktury provést oddělení zpracování faktur, protože systém u jednotlivých smluv eviduje i hodinové sazby. Schválením prací proto vedoucí fakticky dopředu schvaluje i všechny údaje k faktuře, kterou nemusí znovu kontrolovat.
Kdo může schvalovat
Schválení může provést pouze vedoucí projektu, nebo vedoucí oblasti, do které provedená činnost spadá. Nikdo jiný schválit nemůže.
Jak se schvaluje
Schválení je možné provést pro záznamy týkající se jednoho objektu nebo jedné oblasti. Vždy je možné schvalovat záznamy hromadně.
Je je možné stav změnit a jak dlouho
Ano, vedoucí může stav změnit, ale jenom 6 měsíců zpětně. Více do minulosti stav změnit nelze. (Limit 6 měsíců je standardní hodnotou, vaše organizace si mohla vyžádat jinou lhůtu. Nemusí proto pro vaši organizaci platit.)
Ptáte se
Mohu zadat schválení, i když nejsem vedoucí?
V některých případech aplikace nemusí přesně vyhodnotit, zda máte právo činnosti schválit, např. proto, že v rámci seznamu činností jsou činnosti spadající pod pravomoc různých vedoucích. I v takovém případě se nabídne možnost zadat schválení, ale server schválení provede pouze pro ty záznamy, ke kterým skutečně máte pravomoc schválení. Ostatní zůstanou beze změny.
Ve svém systému nevidím všechny popsané funkce
Popsaná funkcionalita je z několika modulů:
- Schvalování výkazů je funcionalitou modulu Řízení úkolů.
- Kontrola vzhledem k fakturám od pracovníka vyžaduje modul Personalistika, v rámci kterého je možné evidovat jak pracovní smlouvy zaměstnance, tak objednávky a rámcové smlouvy spolupracujících pracovníků.
- Modul Finance umožňuje vystavit fakturu na základě výkazů práce odběrateli.