AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Uživatelské zámky
Uživatelské zámky jsou mechanismem, který zajišťuje, aby najednou více uživatelů needitovalo stejný objekt. Zámky jsou automaticky vytvářeny a rušeny a neměly by vyžadovat administraci.
Zámek je vytvořen automaticky, když uživatel otevře detail objektu pro úpravy. Pokud v detailu pracuje, zámek se pravidelně obnovuje.
Pokud uživatel přestane s objektem pracovat, je vyzván, aby objekt uložil. Zámek se neobnovuje, pokud s objektem nepracuje, ale je v systému stále uložen. Proto může uživatel uložit práci i po delším výpadku internetu, ale pouze za předpokladu, že objekt někdo jiný mezitím nechtěl upravovat.
Pokud druhý uživatel chce upravovat objekt, který má uživatel zamčený, mohou nastat situace:
- Zámek je obnovován, není starší, než stanovaný limit (default je 8 minut, ale hodnota se může změnit). Druhému uživateli není úprava umožněna. (Má možnost poslat požadavek na uvolnění).
- Zámek nebyl obnovován a je starší, než systémem stanovený limit Zámek je systémem automaticky zrušen a vytvořen zámek pro nového uživatele. Původní uživatel nebude moci své úpravy uložit.
- Původní uživatel objekt needitoval, ale nechal si jej otevřený Systém jeho zámek neobnovuje, takže po stanoveném limitu přestane platit. Uživateli se okno změní na needitovatelné.
Jak spravovat zámky
Zámky by nemělo být třeba vůbec spravovat. Pro případ nečekaného problému ke možnost ručně zrušit existující zámek. Jak bylo vysvětleno, rušení zámků starších než 10 minut (naposledy upravenou před více než 10 minutami) nemá v podstatně vliv, protože objekt může kdokoli zamknout.
__Zrušení zámku znemožní uživateli dokončit jeho práci a uložit ji. Mělo by se proto provádět pouze pokud je skutečně potřeba.
Poznámka: Limit zámku není nastavitelný administrátorem, jde v současné době o systémovou konstantu.
Záznamy o zrušení zámku
Každé zrušení zámku je protokolováno do objektu Zrušení zámku. Tyto záznamy mají pouze dokumentační charakter a slouží k dohledání příčin potenciálních reklamací na chování systému.
Název objektu
Zámky jsou vždy vztaženy k fyzickému záznamu, takže jsou pojmenovány podle tabulky. Pokud se jméno tabulky liší od jména objektu, nebude v přehledu zámku správně fungovat zobrazení, o jaký objekt se jedná
Zámek nemusí být na celý záznam, ale pouze na podmnožinu. Název objektu pak obsahuje i název podmnožiny a identifikace také neproběhne korektně
Zámky mohou být i jedinečné na uživatele. V takovém případě je součástí názvu i ID uživatele, které se chová stejně jako podmnožina.