AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Ikony v AyMINE
Ikony v systému jsou důležitým jazykem, který vám poskytuje rychlý přehled v celé aplikaci
Ikona je obrázek, který patří ke každému záznamu i funkci. Ikony jsou na tlačítkách i v záhlaví oken a jsou vizuálním jazykem celého systému, který vám usnadní rychlé čtení. Rychle podle nich poznáte, kde jste a co bude operace dělat.
Stránka popisuje nejčastěji používané ikony v systému. Ty úplně nejběžnější u sebe nemají popis, tak je dobré o nich trochu vědět.
Systém pomocí ikon pomáhá v orientaci. Proto jsou ikony v systému používány konzistentně, aby vám pomáhaly. Ikony jsou často ve dvojici na jednom obrázku stejně, jako podstatné jméno a sloveso ve větě. Např. ikona je spojením úkolu – nový a značí, že funkcí vytvoříte nový úkol. Obecně platí, že ikony sloves jsou v kroužcích v pravé dolní části obrázku, zatímco záznam je v levé horní.
Ikony častých záznamů
Poznámka: Pokud se vám ikony u některých záznamů nezobrazují, jedná se o záznamy modulu, který nemáte k dispozici.
Nejčastěji používané ikony jsou:
Upozornění. O něm už jsme psali výše.
Soubory. K mnoha záznamům je možné přikládat soubory a tak je uchovávat pro sebe i sdílet s ostatními. U záznamů, kde to je možné, se nabízí záložka se soubory s touto ikonou.
Oblast systému. Systém člení veškerý obsah na oblasti a pro každou se samostatně řídí, kdo s ní pracuje. Je proto pravděpodobné, že uvidíte pouze některé oblasti a jiné, než vaši kolegové.
Uživatel systému. To jste vy a každý další, kdo se systémem pracuje. Někdy můžete narazit na uživatele pojmenovaného anonym. To je uživatel, jehož jméno se vám z nějakého důvodu nesmí ukázat, např. kvůli GDPR ochraně.
Vedoucí / manažer. Systém umožňuje definovat týmy a jejich vedoucí. Vedoucí pak má různá práva pro správu týmu.
Role. Každý uživatel může mít nastaveny role, které dále upravují, jaká má práva.
Úkol. Kus práce, která se těší, že s ní něco uděláte.
Vzor úkolu. Ze vzorů úkolů se tvoří konkrétní úkoly. Díky vzorům není třeba psát vždy znova, co je potřeba udělat.
Prázdno Když není co zobrazit, ať už v přihrádce na pracovním stole, nebo v seznamu. Ukáže se vám tento symbol.
Ikony prvků rozhraní
Pracovní plocha Plocha je
- buď váš hlavní pracovní stůl, nebo
- plocha pro oblast systému nebo záznam, který obsahuje hodně součástí
Pozor: Možnost není dostupná na mobilních zařízeních a na počítačích vyžaduje, abyste povolili popup okna. Jinak vám otevření prohlížeč zablokuje. Takže až na ikonu klinete, povolte okna a je to.
Detail záznamu pro úpravy (pokud záznam můžete upravovat)
Pohled na správu Přístup k nastavení (např. oblasti), který se nepoužívá pro běžnou denní práci, ale kde se upravuje, jak se systém chová a hlavně, kdo má k čemu přístup.
Ikony běžných operací
Vytvořit Vytvořit nový záznam. Příkladem je vytvoření nového úkolu, nebo vytvoření skupiny uživatelů.
Přidat Přiřadit záznam. Přiřazením se rozumí, že existující záznam logicky spojíte s novým. Příkladem je zařazení úkolu do jednání porady, nebo zařazení uživatele do skupiny.
Odpojit záznam od jiného. Tlačítko s touto ikonou nemaže záznamy, ale vztahy mezi nimi. Příkladem je vyřazení uživatele ze skupiny. Uživatel je i nadále uživatelem a kromě toho, že již není ve skupině, se nic nemění.
Vyhodit do koše Vyhození záznamu do koše; současně se ikona používá v seznamech záznamů pro záznamy v koši (když si zobrazíte odstraněné soubory).
Odstranit Odstranění bez vkládání do koše. Co takto odstraníte, už nikdo nevrátí.