AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika je vyvíjena od základu v souladu s GDPR legislativou a ochranou osobních údajů odpovídající standardům velkých organizací
- Mohou data vidět systémoví administrátoři?
- Systémoví administrátoři ale mohou vidět data o uživatelích!
- Je systém plně v souladu s GDPR?
- Pracovník vyjádřil podezření, že k jeho datům někdo přistupoval
Otázka bezpečnosti a souladu s GDPR a legislativou obecně je pro modul personalistiky stěžejní. AyMINE vznikal v době, kdy již GDPR platilo a u jeho zrodu stál odborník na GDPR (mj. odpovídal za plnění požadavků GDPR ve velkých organizacích). Současně je celý systém stavěn tak, aby data – nejenom personální – maximálně chránil. Personalistika proto využila celého konceptu systému, která klade bezpečnost na první místo.
Mohou data vidět systémoví administrátoři?
Nemohou. Dokud nemá pracovník některou z výše uvedených rolí, nemá oprávnění se na data podívat.
Kontrola přístupu platí nejenom pro administrátory v rámci organizace, ale i pro systémové administrátory. Na data z modulu personalistiky se nikdy nemůže podívat žádný systémový administrátor, protože je možné s nimi pracovat pouze v rámci účtu vaší organizace. Systémový administrátor účet vaší organizace nemá.
Systémoví administrátoři ale mohou vidět data o uživatelích!
Ano, systémoví administrátoři vidí přehled systémových účtů, ale to nejsou data personálního modulu. Systémový účet obsahuje:
- Jméno (povinně)
- Příjmení (povinně)
- Email (povinně)
- Telefonní číslo (volitelně)
Tyto údaje se nemusí shodovat s údaji v personálním modulu. Údaje jsou potřebné pro správu systému – např. proto, aby mohla systémová podpora reagovat na dotaz či problém uživatele.
Je systém plně v souladu s GDPR?
Ano je. Z hlediska GDPR je důležitá nejenom ochrana v rámci modulu personalistiky, ale v celém systému.
V souladu nejenom s GDPR, ale i s ostatní legislativou je jak samotný systém, tak jeho provoz. I když využíváte systém hostovaný jako službu, systém splňuje veškeré požadavky na bezpečnost.
- Data jsou umístěna v Evropské unii
- Systém umí zapomenout pracovníka, ale současně uschovat data nutná uchovat z důvodu legislativy nebo oprávněných zájmů organizace
- Systém umožňuje pracovníkovi ověřit si, jaká data o něm organizace uchovává. V rámci pracovního přehledu – dashboradu pracovníka na má na tato data náhled, ale nemůže je měnit (Změnu musí nahlásit personalistovi)
Pracovník vyjádřil podezření, že k jeho datům někdo přistupoval
Systém – stejně jako např. základní registry státu – eviduje každý jednotlivý přístup k personální složce personalistou. Pracovník si proto může zkontrolovat, zda personalisté k datům přistupovali.
Systém neregistruje jednotlivě přístupy mzdové účetní. Nejde o přístup k jednotlivým údajům, ale o hromadné zpracování dat povinné ze zákona. Je evidováno jako hromadný přístup, který se pracovníkům nezobrazuje.