AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
CMS pro velký web
Webové stránky s desítkami až tisíci stránek je možné spravovat efektivně.
- Příklad velkého webu – web aymine.com
- Jak spravovat velké weby
- Integrace CMS a souborů na disku
- Úprava CMS pro vaše potřeby
- Portál s dynamickými stránkami
Pokud plánujete webový portál se vyššími desítkami nebo i statisíci stránek, není možné se o ně starat způsobem běžným pro CMS. Systém vám umožňuje kombinovat možnosti generování stránek z prostých textů nebo jakéhokoli jiného zdroje se správou pomocí nástrojů CMS.
Příklad velkého webu – web aymine.com
Příkladem rozsáhlého webu (cca 1000 stránek) je dokumentace na stránkách www.aymine.com, konkrétně stránky uživatelské a technické dokumentace.
Kde jsou zdroje a jak se dostanou na web
Zdroje stránek jsou soubory ve formátu markdown uložené v běžné adresářové struktuře. Vývojáři je mohou aktualizovat přímo při vývoji v prostředí, ve kterém vyvíjí. Díky tomu zůstávají stránky snadno aktualizované.
CMS načítá stránky ze souborů a vytváří z nich strukturu, kterou na webu vidíte. Kombinuje dokumenty s připravenou css šablonou, takže všechny stránky jsou publikovány v jednotném formátu.
Jak spravovat velké weby
Stránky pro velké weby jsou spravovány v samostatných souborech, které jsou přímo publikovány na web nebo mohou být získávány z jiného systému. Stránky je třeba předtím převést do HTML formátu, což bude vždy práce relativně náročná. Proto CMS zpracované stránky po převodu uloží v přeložené podobě na serveru do cache. Cache zásadně urychluje fungování celého webu. Pokud jsou některé dokumenty měněny v soustavně, je možné pro ně v konfiguraci cache zcela zakázat a vytvářet webovou stránku vždy aktuální.
Díky tomu, že systém si cache spravuje sám, její vyčištění a aktualizace je proto plně pod kontrolou administrátorů nebo systémového nastavení.
Popis stránek
Popis stránek (název, popis pro prohlížeč) není možné vždy získat z dokumentů. Systém dohledá název a zkusí dohledat popis. Údaje uloží samostatně do CMS, takže uživatel může následně stránky spravovat v CMS.
Integrace CMS a souborů na disku
Díky unikátní kombinaci obsahu stránky přebírané z dokumentu, popisu stránky v CMS a možnosti webové správy stránek v CMS můžete snadno spravovat i velmi rozsáhlé objemy dokumentace a publikovat i dokumenty, které nejsou uloženy v CMS.
Úprava CMS pro vaše potřeby
Umíme efektivně propojit CMS s jakýmikoli dalšími systémy. Obraťte se na administrátory, kteří vám mohou do CMS připojit data:
- Z textových souborů
- Z jiných databází
- Z jiných systémů prostřednictvím jejich rozhraní
- Přímo z AyMINE, ale zpracované podle vašich potřeb.
Portál s dynamickými stránkami
Jak už bylo zmíněno, u stránek je možné zakázat jakékoli ukládání cache. Díky tomu vám systém dobře poslouží i pro portály s dynamickými informacemi. Můžete tak snadno kombinovat stránky běžně spravované prostřednictvím systému se stránkami s aktuálními informaci z jiných systémů.