AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Lokalita
Lokalita je univerzální objekt označující prostor. K lokalitě se vážou předměty, činnosti i události
Univerzální lokalita
Lokalita může být různých typů:
- Areál
- Budova – patro – místo
- Nástěnka, nebo počítačový rack – pozice v racku
- Skříň – police
Univerzálnost vypadá na první pohled příliš široce, ale lokalita naplno využívá univerzálnosti konceptu systému AyMINE, který umožňuje z jednoho objektu odvozovat další a v závislosti na jejich typu řídit informace i činnosti, které je možné s objektem dělat.
Typy lokalit
Lokality od sebe oddělují základní typy:
- Prostorové lokality jsou takové lokality, které zahrnují pochozí plochu, jakkoli malou – venkovní i vnitřní prostory. Typickými příklady jsou pole, lesy, ale i místnosti a sklady
- Skříňové lokality jsou fyzické prostory umožňující umístění věcí, ale bez pochozí plochy. Typicky jde o regály a racky (prostory pro výpočetní techniku), ale také trezory, šachty aj. uzavřené prostory.
- Informační prostory jsou informační prostory reálné – typicky nástěnky, i virtuální – datová pole, cloud apod. Webová vývěska je někde na pomezí obou prostor
Proč má smysl "míchat" různé typy prostor
Na první poled se může zdát, že popsané prostory nemají mnoho společného, ale jen zdánlivě:
- Informace mohou být umístěny v různých typech informačních prostor
- Informační prostory patří do určitého fyzického prostoru
- Skříňové i prostorové lokality mohou obsahovat různá aktiva. Např. hasicí přístroj může být registrován jako vybavení místnosti i může být uložen v zabudované skříni
Hierarchie lokalit
Lokality různých typů mohou být do sebe vkládány, ale pouze způsobem stanoveným pravidly, které jsou mezi lokalitami stanovena. Stejně tak mohou být omezena pravidla, co je možné s kterou lokalitou propojit. Pravidla jsou vždy stanovena pro konkrétní použití systému. V rámci otevřené platformy aymine.cz platí přirozená logika, která omezuje vkládat větší prostory do menších (nelze vložit např. louku na nástěnku).
Protože různé typy činností vyžadují různé typy evidencí, typy lokalit i jejich vzájemné vztahy jsou poměrně univerzální.
Využití lokality
V závislosti na typu mají lokality vztahy na mnoho dalších objektů:
- Činnosti s lidmi (porady a akce) se mohou konat v prostorových lokalitách
- Aktiva mohou být v kterémkoli typu lokality
- Produkty mohou vznikat obecně v jakékoli lokalitě
- Informace se mohou nacházet v informačním prostoru (samotný informační prostor ale může být součástí fyzického i jiného informačního prostoru)