AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Přehled vlastních pracovníků
Trvalý přehled, kolik úkolů, nevyřízených emailů, problémů a projektů má který pracovník z vašeho týmu
- Aktuální zprávy
- Možnost sledovat trendy
- Koho má vedoucí v seznamu
- Hodí se vědět
- Varování: Čísla mohou mást - nespoléhejte na data jako jediný zdroj informací
- Statistika slouží jen tak dobře, jak dobře se s ní pracuje
AyMINE vám poskytuje trvalý přehled o vytížení každého ve vašem týmu i o tom, jak svou práci zvládá. Máte tak trvale přehled o práci, i když ji pracovník dělá z domova nebo máte v týmu digitálního nomáda.
Aktuální zprávy
Přehled přes aktivní úkoly a stav pracovníků poskytuje každému vedoucímu okamžitý náhled na každého pracovníka v týmu:
- Zda má dovolenou, je nemocný, mimo směnu nebo má být v práci
- Kolik má úkolů
- Zda nečeká úkol z oblasti personalistiky
- Kolik dostal za minulé dny emailových zpráv z venku (bez interní komunikace)
- Kolik zpráv čeká na vyřízení
Možnost sledovat trendy
AyMINE vám poskytuje nejenom aktuální přehled, ale můžete důležité hodnoty o práci sledovat dlouhodobě. Grafy vám ukáží dlouhodobé vytížení a zvládání pracovních úkolů. Na pracovním stole každého pracovníka tak máte cenný a objektivní pohled, díky kterému můžete vést tým objektivně
Koho má vedoucí v seznamu
V seznamu na pracovním stole se vedoucím zobrazují pracovníci
- Pro které je přímým vedoucím (nastavuje personalista v detailu pracovníka)
- Kteří jsou aktivními uživateli systému (mají zřízený systémový účet)
- Jsou skutečně aktivními uživateli (mají do systému přístup, který není zablokovaný)
Hodí se vědět
Proč je podmínkou, aby podřízený měl účet do systému
Informace, které vám systém poskytuje, nedávají smysl, pokud by pracovník nebyl současně uživatelem systému
- Neměl by v systému žádné úkoly
- Nebyly by v systému jeho výkazy práce
- Nebude v systému žádná komunikace s ním
Jsem vedoucím více oddělení a nevidím lidi z oddělení. Proč?
Na hlavní pracovní ploše se zobrazují informace pouze o těch pracovnících, kteří jsou přímo ve vašem úzkém týmu. Výše postavený vedoucí ale má možnost si všechny údaje zobrazit také. Když otevřete seznam pomocí tlačítka , zobrazí se přehled, ve kterém každý vedoucí vidí všechny pracovníky ve svých odděleních
Přehled pro všechny pracovníky z oddělení se řídí strukturou oddělení, která musí být nastavena v modulu personalistiky.
Varování: Čísla mohou mást - nespoléhejte na data jako jediný zdroj informací
Nezapomeňte, že každá statistika zjednodušuje a mohou se v ní ztratit důležité informace. Při posuzování pracovníka podle statistik jeho úkolů, emailů a další dat proto vždy pamatujte, že:
- Některé úkoly se mohou zdát jednoduché, ale skutečně nejsou. Pracovníkovi může chybět součinnost kolegů.
- Pokud některému pracovníkovi jiný nepřeje, může jeho výkon velmi ovlivnit, Z čísel pak může vypadat problém zcela opačně
- Někteří jsou ostatním důležitou pomocí, protože umí poradit a pomoci. To ale zdržuje, takže v jejich výkazech se tato pomoc projeví naopak negativně
- Někteří jsou tak schopní, že jim ostatní předávají to nejtěžší, co sami nedokážou, nebo se jim nechce. Proto i ten nejschopnější může mít horší statistiku, než ostatní
Statistika slouží jen tak dobře, jak dobře se s ní pracuje
- Pokud nebudete po vašem týmu chtít, aby vykazoval práci, statistika vám nic zajímavého neukážete
- Pokud zadáváte většinu úkolů ústně, nejsou hodnoceny. Lidé na ně nevykážou čas a může se tak zdát, že dělají něco zcela jiného, než skutečně dělají
- Pokud budou lidé vědět, že jsou pro vás čísla (KPI) hlavním hodnotícím nástrojem, naučí se pracovat tak, aby byla čísla (KPI hodnocení) co nejlepší bez ohledu na to, jestli je pak jejich práce skutečně kvalitní.
- Když budete tlačit na výkon, klesne kvalita. Jde o spojené nádoby, které nelze rozdělit.