AyMINE

Uživatelské moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Přehled vlastních pracovníků

Trvalý přehled, kolik úkolů, nevyřízených emailů, problémů a projektů má který pracovník z vašeho týmu

AyMINE vám poskytuje trvalý přehled o vytížení každého ve vašem týmu i o tom, jak svou práci zvládá. Máte tak trvale přehled o práci, i když ji pracovník dělá z domova nebo máte v týmu digitálního nomáda.

Aktuální zprávy

Přehled přes aktivní úkoly a stav pracovníků poskytuje každému vedoucímu okamžitý náhled na každého pracovníka v týmu:

  • Zda má dovolenou, je nemocný, mimo směnu nebo má být v práci
  • Kolik má úkolů
  • Zda nečeká úkol z oblasti personalistiky
  • Kolik dostal za minulé dny emailových zpráv z venku (bez interní komunikace)
  • Kolik zpráv čeká na vyřízení

Možnost sledovat trendy

AyMINE vám poskytuje nejenom aktuální přehled, ale můžete důležité hodnoty o práci sledovat dlouhodobě. Grafy vám ukáží dlouhodobé vytížení a zvládání pracovních úkolů. Na pracovním stole každého pracovníka tak máte cenný a objektivní pohled, díky kterému můžete vést tým objektivně

Koho má vedoucí v seznamu

V seznamu na pracovním stole se vedoucím zobrazují pracovníci

  • Pro které je přímým vedoucím (nastavuje personalista v detailu pracovníka)
  • Kteří jsou aktivními uživateli systému (mají zřízený systémový účet)
  • Jsou skutečně aktivními uživateli (mají do systému přístup, který není zablokovaný)

Hodí se vědět

Proč je podmínkou, aby podřízený měl účet do systému

Informace, které vám systém poskytuje, nedávají smysl, pokud by pracovník nebyl současně uživatelem systému

  • Neměl by v systému žádné úkoly
  • Nebyly by v systému jeho výkazy práce
  • Nebude v systému žádná komunikace s ním

Jsem vedoucím více oddělení a nevidím lidi z oddělení. Proč?

Na hlavní pracovní ploše se zobrazují informace pouze o těch pracovnících, kteří jsou přímo ve vašem úzkém týmu. Výše postavený vedoucí ale má možnost si všechny údaje zobrazit také. Když otevřete seznam pomocí tlačítka , zobrazí se přehled, ve kterém každý vedoucí vidí všechny pracovníky ve svých odděleních

Přehled pro všechny pracovníky z oddělení se řídí strukturou oddělení, která musí být nastavena v modulu personalistiky.

Varování: Čísla mohou mást - nespoléhejte na data jako jediný zdroj informací

Nezapomeňte, že každá statistika zjednodušuje a mohou se v ní ztratit důležité informace. Při posuzování pracovníka podle statistik jeho úkolů, emailů a další dat proto vždy pamatujte, že:

  • Některé úkoly se mohou zdát jednoduché, ale skutečně nejsou. Pracovníkovi může chybět součinnost kolegů.
  • Pokud některému pracovníkovi jiný nepřeje, může jeho výkon velmi ovlivnit, Z čísel pak může vypadat problém zcela opačně
  • Někteří jsou ostatním důležitou pomocí, protože umí poradit a pomoci. To ale zdržuje, takže v jejich výkazech se tato pomoc projeví naopak negativně
  • Někteří jsou tak schopní, že jim ostatní předávají to nejtěžší, co sami nedokážou, nebo se jim nechce. Proto i ten nejschopnější může mít horší statistiku, než ostatní

Statistika slouží jen tak dobře, jak dobře se s ní pracuje

  • Pokud nebudete po vašem týmu chtít, aby vykazoval práci, statistika vám nic zajímavého neukážete
  • Pokud zadáváte většinu úkolů ústně, nejsou hodnoceny. Lidé na ně nevykážou čas a může se tak zdát, že dělají něco zcela jiného, než skutečně dělají
  • Pokud budou lidé vědět, že jsou pro vás čísla (KPI) hlavním hodnotícím nástrojem, naučí se pracovat tak, aby byla čísla (KPI hodnocení) co nejlepší bez ohledu na to, jestli je pak jejich práce skutečně kvalitní.
  • Když budete tlačit na výkon, klesne kvalita. Jde o spojené nádoby, které nelze rozdělit.