AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Diskuzní příspěvky
Diskuzní příspěvky jsou součástí interních diskuzí – řízených i volných. Vztahují se přímo ke konkrétním záznamům, ale mohou být i volné - v obecném diskuzním fóru
- Metodická poznámka
- Jak diskuzní příspěvky fungují
- Jak se lidé dozví o novém příspěvku
- Co byste měli o interní diskuzi vědět
Diskuzní příspěvky nahrazují část interní emailové komunikace. Oproti které přináší výhody:
- Příspěvky i vzkazy jsou uchovány a poslouží i v budoucnu např. v případě řešení problémů
- Mohou si je přečíst i pracovníci, kteří v původní diskuzi nebyli zahrnuti, např. proto, že v té době ve firmě nepracovali
- Zůstávají dostupné, i když adresáti a odesílatelé z firmy odešli.
Efektivní používání diskuze je rychlejší, ušetří čas, diskový prostor, ale hlavně je dostupná i dodatečně a nejenom pro přímé účastníky diskuze.
Více o efektivní komunikaci píšeme zde. Diskuze jsou jednou z jejích stěžejních součástí.
Metodická poznámka
Diskuzní příspěvky by měly být používány i v případě, kdy pracovní postupy vyžadují provedení revizí a kontrol. Uchovávání diskuze je možné i později doložit, že revize skutečně proběhla.
Jak diskuzní příspěvky fungují
Příspěvky se vztahují k danému záznamu – produktu, aktivu, požadavku, úkolu apod. Je tedy u nich vždy zřejmé, čeho se týkají. Příspěvky je možné vytvářet v diskuzi k danému objektu. Diskuzi je možné otevřít v detailu objektu tlačítkem . Diskuze zůstává v systému uložena trvale, resp. dokud není odstraněn objekt, kterého se týká.
(Speciálním případem jsou obecné diskuze v diskuzní oblasti na hlavním stole. Tyto diskuze jsou samostatnými záznamy.)
Diskuzní příspěvky je možné adresovat i lidem ze společnosti. Je možné vyznačit, komu mají být adresováni a tito uživatelé je dostanou na pracovní stůl do záložky vzkazů a diskuze .
O nových zprávách jsou v případě některých objektů vždy automaticky informováni lidé, kterých se objekt týká (např. v diskuzi u úkolu jsou informováni všichni z úkolového týmu).
Pokud reagujete na příspěvek, informován je vždy odesílatel i adresáti původního příspěvku. Nemáte právo je z adresátů vyřadit.
Jak se lidé dozví o novém příspěvku
O příspěvku do diskuze jsou informováni:
- Automaticky lidé odpovědní za předmět diskuze. Např. u úkolu lidé v týmu úkolu, u požadavku ten, kdo je za něj odpovědný
- K příspěvku můžete přidat adresáty, kterým přijde upozornění
- Pokud reagujete na příspěvek, dostanu informaci ti, kdo byli do diskutovaného vlákna zapojeni – buď jsou autory, nebo adresáty předchozích příspěvků
Upozornění na příspěvky vidíte na hlavním pracovním stole pod zvonečkem v oddílu Nové příspěvky.
Příspěvek v diskuzi není upozornění
Upozornění na nové příspěvky se nepřeposílá do emailu. Pokud k objektu vytvoříte upozornění , uživatel jej dostane i do emailu (hned, nebo pokud si jej nepřečte do druhého den).
Naproti tomu příspěvky z diskuze mají být věcnou diskuzí, které se uživatelé věnují, když mohou a neměly by je vyrušovat od jiné práce.
Co byste měli o interní diskuzi vědět
Diskuze s lidmi mimo vaši společnost
Diskuzní příspěvky mohou sloužit i pro komunikaci s lidmi mimo vaši společnost. Tato funkce ale není standardně dostupná. Pokud ji máte aktivní, můžete mezi adresáty zařadit i lidi z firemního adresáře a příspěvek jim přijde emailem. Díky tomu můžete uchovávat i emailovou komunikaci např. se zákazníkem.
Diskuze není veřejná
Do diskuze mají přístup všichni, kdo mají přístup k objektu, kterého se diskuze týká. Nikdo jiný k ní přístup nemá. Nikdo ani nemůže přístup do diskuze sdílet mimo práva stanovená systémem. Příspěvky z diskuze nelze běžným způsobem publikovat ani na web nebo intranet.
I když se diskuze týká příspěvku publikovaného na veřejné nástěnce, samotná diskuze nikdy není dostupná nad rámec práv uvnitř systému AyMINE. (Diskuzi samotnou není možné publikovat.)
Čím se liší diskuze od upozornění
Diskuze i upozornění jsou formou vzkazu; přesto je mezi nimi řada zásadních rozdílů:
- Upozornění nejsou dlouhodobě uchovávána; po roce jsou odstraněna. K uchování dlouhodobé diskuze nejsou určeny.
- Upozornění adresujete vždy výhradně jedné osobě, kdežto diskuzní příspěvek může mít čtenářů více.
- Upozornění nemohou na sebe reagovat; nejsou proto určeny k zaznamenání a podpoře diskuze.
- Upozornění uživatelům vyskočí v mobilu (pokud používají apku), kdežto nový diskuzní příspěvek ne. Příspěvky neslouží k upozornění a uživatelů si jich všimnou, když budou pracovat, nebo když budou sami chtít.