AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Analýza selhání pro jednotlivou vlastnost součástky či procesu
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Revize a komentáře
Komentáře a příspěvky u záznamů slouží k revizím i hledání nových řešení.
Komentáře podporují interní komunikaci, současně ji archivují a vytváří ze zkušeností lidí dlouhodobý archiv znalostí.
Víte že:
- v průměrné firmě většina lidí hledá informace primárně v mailu?
- Emailové schrány tvoří často největší objem zálohovaných dat
Komentáře nahrazují část interní emailové komunikace. Oproti které přináší výhody:
- Příspěvky i vzkazy jsou uchovány a poslouží i v budoucnu např. v případě řešení problémů
- Mohou si je přečíst i pracovníci, kteří v původní diskuzi nebyli zahrnuti, např. proto, že v té době ve firmě nepracovali
- Zůstávají dostupné, i když adresáti a odesílatelé z firmy odešli.
Efektivní používání diskuze je rychlejší, ušetří čas, diskový prostor, ale hlavně je dostupná i dodatečně a nejenom pro přímé účastníky diskuze.
Nepřehlédněte:
- Více o efektivní komunikaci píšeme zde. Diskuze jsou jednou z jejích stěžejních součástí.
- Blízko k poznámkám u záznamů mají také upozornění.
- Komentování u objektů není obecnou diskuzí. AyMINE podporuje diskuze v rámci týmů.
Metodická poznámka
Diskuzní příspěvky by měly být používány i v případě, kdy pracovní postupy vyžadují provedení revizí a kontrol. Uchovávání diskuze je možné i později doložit, že revize skutečně proběhla.
![Diskuze](/sys/langs/images/discussion-object.png)
Jak příspěvky fungují
Příspěvky se vztahují k danému záznamu – produktu, aktivu, požadavku, úkolu apod. Je tedy u nich vždy zřejmé, čeho se týkají. Příspěvky je možné vytvářet v diskuzi k danému objektu. Diskuzi je možné otevřít v detailu objektu tlačítkem . Diskuze zůstává v systému uložena trvale, resp. dokud není odstraněn objekt, kterého se týká.
(Speciálním případem jsou obecné diskuze v diskuzní oblasti na hlavním stole. Tyto diskuze jsou samostatnými záznamy.)
Příspěvky je možné adresovat konkrétním lidem ze společnosti. Je možné vyznačit, komu mají být adresováni a tito uživatelé je dostanou na pracovní stůl do záložky vzkazů a diskuze .
O nových zprávách jsou v případě některých objektů vždy automaticky informováni lidé, kterých se objekt týká (např. v diskuzi u úkolu jsou informováni všichni z úkolového týmu).
Pokud reagujete na příspěvek, informován je vždy odesílatel i adresáti původního příspěvku. Nemáte právo je z adresátů vyřadit.
![Nastavení sdílení](/sys/langs/images/discussion-share.png)
Jak se lidé dozví o novém příspěvku
O příspěvku do diskuze jsou informováni:
- Automaticky lidé odpovědní za předmět diskuze. Např. u úkolu lidé v týmu úkolu, u požadavku ten, kdo je za něj odpovědný
- K příspěvku můžete přidat adresáty, kterým přijde upozornění
- Pokud reagujete na příspěvek, ti, kdo byli do diskutovaného vlákna zapojeni uvití příspěvek na hlavním pracovním stole.
Upozornění na příspěvky vidíte na hlavním pracovním stole pod zvonečkem v oddílu Nové příspěvky.
![Upozornění na nový příspěvek](/sys/langs/images/reminder-discussion.png)
Čím se liší příspěvek od upozornění
Poznámky i upozornění jsou formou vzkazu; přesto je mezi nimi řada zásadních rozdílů:
- Upozornění nejsou dlouhodobě uchovávána; po roce jsou odstraněna. K uchování dlouhodobých informací a zkušeností nejsou určeny.
- Upozornění adresujete vždy výhradně jedné osobě, kdežto příspěvek může mít čtenářů více. A hlavně: příspěvky si mohou snadno později přečíst kdokoli, kdo se záznamem bude pracovat, i když o něm dnes možná ani nevíte.
Příspěvky vs. diskuze
Diskuze jsou samostatnou oblastí, nejsou spojeny s žádným dalším záznamem. Naproti tomu příspěvky se vždy vážou ke konkrétnímu záznamu, takže je uvidíte vždy, když se záznamem pracujete.