AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Objednávka je potvrzeným zadáním dovnitř do firmy, na základě kterého jsou služby dodávány
Objednávka typicky vzniká z nabídky. Systém umožňuje nabídky buď převést na objednávku – pak se nabídka už dále neschovává, nebo z nabídky vytvořit novou objednávku – pak v systému zůstává nabídka i objednávka. Firma může zvolit kteroukoli metodu.
V rámci objednávky je možné u každé jednotlivé položky evidovat, zda je dodána a v jakém rozsahu. K objednávce je možné vystavit fakturu na celou část, nebo jenom její část. Vždy se k faktuře vztahují jednotlivé položky objednávky. Pokud je třeba z některé položky fakturovat pouze část, je třeba ji rozdělit na dvě položky.
Objednávku je možné v průběhu realizace plnit – např. na základě změny od zákazníka. Je možné položky vyřazovat i přidávat nové.
Generování objednávky a faktury
Ze vygenerujete objednávku ve formátu PDF (Příkaz uložit do). Z dokončené objednávky je možné tisknout / exportovat fakturu. Systém může objednávku odeslat přímo emailem - obsah objednávky je v emailu i formou přílohy v PDF.
Nejpohodlnějším řešením, které je možné snadno udělat přímo z mobilu, je ukončení objednávky / zakázky, vygenerování faktury a její odeslání emailem zákazníkovi. Můžete tak např. odeslat fakturu okamžitě po předání i v terénu.
Faktura je současně uložena u objednávky jako pdf doklad. Současně může vzniknout úkol pro zaúčtování vzniklé faktury.
Poznámka: Pokud chcete generovat zálohové faktury, podívejte se k nabídce.
Varianty objednávky
Objednávky jsou dvou základních druhů
Objednávka z nabídky
V případě objednávky vytvořené na základě nabídky jsou omezené možnosti objednávku měnit, aby bylo zachováno, co jste v rámci nabídky slíbili. Více o tom píše stránka o přepočítání ceny objednávky.
Objednávku z nabídky vytvoříte výhradně na základě nabídky. Pokud vytvoříte objednávku přímo založním nové, vytvoří se prodejní objednávka. Objednávku z nabídky je možné změnit na prodejní a odpojit od nabídky, ale nikoli naopak.
Prodejní objednávka
Objednávky, které vznikají na základě e-shopu, přímého prodeje nebo při přímém obchodím jednání v sobě kombinují možnosti nabídek a objednávek:
-
Umožňují zcela volně měnit položky
-
Umožňují změnu ceníku a kompletní přepočítání stejně jako nabídka
-
Po schválení se dál chovají jako objednávka a umožňují generování faktury a postoupení k plnění
-
Nikdy nemají vazbu na nabídku