AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Dokumenty a soubory
Soubor je tím, kvůli čemu se zřizuje správa dokumentů i spisová služby
AyMINE plní roli spisovky resp. DMS (systému správy dokumentů) a umožňuje kromě informací přímo v systému spravovat i dokumenty. Dokumenty jsou uchovávány vždy u nějakého objektu.
Více o umísťování dokumentů k souborům zde nebo nápověda v AyMINE u seznamu objektů.
O uchovávaném souboru
Soubory jsou v systému uchovávány u jednotlivých objektů jako samostatné soubory. Dostupné jsou vždy od daného objektu v AyMINE. Pokud máte aktivní funkci fulltextového vyhledávání, je možné k souborům přistupovat i přes toto vyhledávání.
Bezpečnost souborů
Ochrana přístupu
K souboru u objektu smí přistupovat pouze ti uživatelé, kteří mají přístup přímo k objektu. Pokud má někdo přístup k objektu, má podobná práva i k souborům – pokud tedy má např. pouze právo náhledu (čtení), může přistupovat i k souborům, ale nemůže je měnit.
Práva k souboru je možné omezit příznaky Zámek / Ochrana smazání a Skrytý. Typ příznaky ale mohou měnit uživatelé s právem měnit objekt; nejsou tedy zásadní ochranou před uživateli, jsou ale ochranou např. proti mylné manipulaci.
Fyzická bezpečnost
Soubory jsou, stejně jako všechna data AyMINE, uložena v odděleném datovém prostoru. Do prostoru nemá nikdo přístup, je provozován v izolovaném prostředí. Samotné soubory jsou tak chráněny např. před ransmoware útoky, které by napadly vaše firemní prostředí.
Spolu s celým systémem jsou také trvale zálohovány, ale nejsou archivovány – pokud si z AyMINE soubor fyzicky odstraníte nebo nahradíte jiným, získání souboru zpět je velmi obtížné. Pokud soubor odstraníte v rámci AyMINE do koše, je sice logicky odstraněn, ale je možné se k němu po určitou dobu (cca 3 měsíce) vrátit. Soubory z koše jsou po čase odstraňovány.
Zpřístupnění souboru
Poznámka: V závislosti na vašich právech nemusíte mít dále uvedenou funkcionalitu dostupnou.
Zveřejnění uživatelům
Uživatelům by měl být soubor zpřístupňován tak, že si v detailu souboru "vezmete" trvalý odkaz a ten kolegovi pošlete.
Trvalý odkaz uživateli otevře přístup k souboru, ale předtím bude požadovat přihlášení a ověří jeho právo soubor otevřít.
Zveřejnění mimo uživatele
Soubor je možné zpřístupnit uživatelům, kteří k objektu obecně nemají přístup. Pomocí funkce Veřejný odkaz nebo Odkaz pro markdown získat odkaz, kterým je možné přímo získat daný soubor. Funkce vám vrátí odkaz na soubor, který je možné poskytnout a tak soubory zpřístupnit. Více o odkazech na dokumenty je popsáno zde
Odkaz na soubor můžete vložit do popisu objektu a ten zveřejnit na veřejné nástěnce. Tím zpřístupníte informace z objektu a připojené soubory. (Odkaz do markdown vám dá stejný odkaz, ale formátovaný tak, aby bylo snadné jej vložit do markdown dokumentu.)
Získání odkazu je protokolováno Zpřístupnění souboru cizí osobě může být porušením firemních předpisů a nesete za to odpovědnost. Odkazy jsou generovány tak, aby je nebylo možné dohledat, ale pokud jej umístíte do veřejně dostupného dokumentu, čtenář dokumentu se k souboru dostane i bez uživatelského účtu do AyMINE.
Proč jsou odkazy nesrozumitelné?
Odkazy obsahují náhodně vygenerované posloupnosti znaků a není možné je odvodit. Tento postup je záměrný, aby nebylo možné obrázky vyhledávat pomocí prohledávání adresářů. Významně se tím zvyšuje jistota, že obrázky uvidí pouze ti, komu jste zpřístupnili dokument. Zároveň se takto pojmenované obrázky nedostávají do databází vyhledávačů.
Prezentace obrázku
Systém umožňuje (v závislosti na vašich právech)publikovat obrázky ze systému.
Platnost trvalého a veřejného odkazu
Trvalý odkaz platí tak dlouho, dokud není dokument odstraněn. Pokud vyměníte soubor v rámci dokumentu, odkaz zůstává platit a bude vracet vyměněný dokument.
V závislosti na právech vašeho administrátora je možné, aby administrátor odkazy kontroloval. Může zjistit, kdo, kdy a na co požadoval trvalý odkaz. Může platnost odkazu zrušit. U trvalého odkazu je možné sledovat, kdy byl naposledy použit.
Měli byste vědět
Velikost souboru
Systém není určen pro ukládání velkých příloh typů videozáznamů nebo archivů. Velikost souboru, kterou smíte uložit, se řídí nastavením pro každého klienta, může se lišit i podle typu soboru nebo pro individuálního uživatele. Obecně ale je v rozsahu 1 – 20MB.
Objem souborů
Systém může v závislosti na vašem účtu hlídat i maximální povolený objem souborů, které do systému uložíte, nebo které uložíte k objektu. I tato nastavení jsou individuální a závisí na typu vašeho účtu.
Typy souborů
Systém se snaží soubory indexovat a tak umožnit vyhledávání. Proto je vhodnější volit soubory ve formátech, které indexaci umožňují: pdf, formáty kancelářských aplikaci Word, Excel, PowerPoint nebo LibreOffice. Limit pro velikost souborů je (5 – 10 MB může se lišit podle nastavení pro vaši organizaci.)