AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Diskuze a příspěvky mají kvalitní ochranu, aby vám do diskuze neviděl nikdo, koho nechcete
Zabezpečení diskuzí a příspěvků u záznamů je shodné a proto jsou popsány společně
- Obecně o příspěvcích u záznamů píšeme zde.
- Obecně se o interních diskuzích o rozdílech od příspěvků u záznamů se píše zde.
- Zabezpečení volných diskuzí
- Bezpečnost projektové diskuze
- Diskuze v rámci týmu
- Diskuze u záznamů mimo oblasti
- Právo dohledat starou diskuzi
- Odstraňování příspěvků
Zabezpečení volných diskuzí
Volné diskuze jsou ty, které máte na hlavním pracovním stole s ikonou diskuze . Jde o obecné fórum pro celou organizaci a diskuze, které jsou vedené zde, vidí všichni v organizaci. Více se o nich píše zde.
Diskuze, které povedete na záložce na hlavním stole, budou vidět všichni interní pracovníci. Právo pro přístup k nim řídí systémové právo modulu tsk. Detailnější členění není u těchto diskuzí možné, ale můžete využít diskuze u projektu a týmové diskuze
Bezpečnost projektové diskuze
Projektové diskuze jsou vedeny vždy v rámci konkrétního projektu. Přístup k nim mají všichni členové projektového týmu.
Pokud vyřadíte pracovníka z projektového týmu, ztratí i přístup k diskuzím, které se v projektu vedly. Můžete mu ale umožnit přístup tak, že mu dáte k projektu právo čtenáře - viz administrace. Čtenář má právo přispívat do příspěvků u záznamů i do diskuzí. Právem čtenáře k projektu tak dáváte i možnost podílet se na diskuzích, které jsou v projektu vedeny.
Poznámka: Systém aktuálně neumožňuje nahlížet na příspěvky a nemít právo přispívat.
Diskuze v rámci týmu
Pro týmové diskuze, které jsou určeny pouze členům týmu, jsou určeny diskuze v rámci business oblasti. I v rámci oblasti platí, že každý, kdo má do oblasti právo přístupu, má možnost zapojit se do diskuzí.
Diskuze u záznamů mimo oblasti
Řada záznamů v AyMINE do žádné oblasti nepatří. Mezi nejdůležitější z nich patří údaje o pracovnících nebo kadidátech - uchazečích o zaměstnání.
Právo vidět a zapojit se do diskuze o pracovníkovi nebo uchazeči mají:
- Personalista, který má pracovníka / uchazeče na starost
- Personalista, který dočasně nebo trvale zastupuje hlavního personalistu (pouze po dobu, kdy zastupuje)
- Přímý nadřízený pracovníka
- Pracovník s právem
allReader
(Upozorňujeme, že toto právo není v souladu s GDPR a správně by nemělo být používáno)
U ostatních záznamů se práva vidět a zapojit do diskuze vždy vážou na právo přístupu k samotnému objektu.
Právo dohledat starou diskuzi
Když budete hledat napříč celým systémem (fulltextové vyhledávání ve všech objektech), můžete vyhledat příspěvky, které jste sami napsali a to i v případě, že záznam, ke kterému se příspěvek vztahoval, už nemusíte mít přístupný. Příspěvek proto uvidíte, ale k samotnému záznamu se nedostanete.
Odstraňování příspěvků
Příspěvky i diskuze jsou odstraňovány spolu se záznamem, kterého se týkají. (V případě diskuze je záznamem hlavní téma, ke kterému byla diskuze zahájena.)
Pokud ja hlavní záznam v koši, celá diskuze je stále dostupná.
Pokud je záznam definitivně odstraněn (smazán i z koše), je související diskuze odstraněna do 1 dne.