AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Seznam a správa adresářů
Adresáře slouží k ukládání kontaktů na firmy i lidi. V systému můžete vytvářet libovolný počet adresářů a ke každému řídit práva přístupu.
Možnost používat více adresářů vám umožní mít např. adresář obchodních kontaktů viditelný pouze pro obchodní oddělení a jiný adresář pracovních kontaktů vytvořený pro konkrétní projekt.
Adresář je business oblast a kromě kontaktů může obsahovat např. i úkoly. Můžete díky tomu přímo v adresáři evidovat úkoly, které je třeba s kontakty provést (např. jejich opravy, obvolání s novou nabídkou apod.)
Zobrazení adresářů
Adresářů většinou firma nespravuje mnoho, takže v seznamu adresářů budete zobrazovat typicky všechny, ke kterým máte přístup.
Administrátor oblastí má možnost zobrazit si všechny adresáře, nejenom ty, do kterých má přístup. Má tak možnost kontrolovat a aktualizovat uživatelská oprávnění. Nemá ale přístup k datům v adresáři – jednotlivým lidem a firmám.
Správa adresářů
Vytvoření
Tlačítkem Nový vytvoříte nový adresář. Povinných údajů je minimum – název a stručný popis.
Nastavení oprávnění k přístupu ke kontaktům
Důležitou součástí nastavení adresáře je správné nastavení oprávnění.
Po každý adresář můžete vytvořit vlastní skupinu osob, která může k adresáři přistupovat. Vhodnější ale je definovat pro adresář skupinu, do které dáte role nebo oddělení s právem přístupu.
Pamatujte:
- Když budete přidělovat práva jednotlivým lidem, budete je muset také odebírat. Lidé, kteří nastoupí nově, právo přístupu nedostanou automaticky
- Když právo přidělíte přímo oddělení nebo roli, každý, kdo do oddělení či role nastoupí, dostane automaticky práv přístupu. Když oddělení opustí, tak jej zase automaticky ztratí. Nastavení rolí vám proto zásadně zjednoduší automatizaci.
Přístup pouze pro náhled
Většinou není vhodné dávat mnoha lidem právo zasahovat do adresářů. V adresářích je proto možnost nastavit, kdo má k adresáři přístup pouze pro čtení a kdo smí kontakty měnit.
Pracovníky, role nebo týmy, které mají mít přístup pouze pro čtení, zadejte do skupiny Čtenáři
Adresář pro projekt
K projektu se často hodí vytvořit adresář lidí zapojených do projektu. Adresář pro projekt založíte stejně, jako běžný adresář, ale nastavte mu jako skupinu aktivních uživatelů skupinu založenou pro projekt.
Když použijete skupinu projektu, dostane každý projektový člen automaticky přístup k potřebným kontaktům. S koncem projektu nebo jeho odchodu z projektového týmu mu bude přístup ke kontaktům zase automaticky odebrán. Díky tomu sdílení dodržuje požadavky GDPR, aby byly kontakty zpracovávány a přístupny lidem jenom po dobu, která je potřebná pro realizaci služeb – v tomto případě projektu.
Proč nedávat přístup všem
I když je na první pohled pohodlné zpřístupnit adresáře pro čtení všem pracovníkům, je řada důvodů, proč to nedělat:
- Odporuje to pravidlům GDPR
- Lidé mohou omylem napsat či zavolat i někomu, komu původně nechtěli.
- Obchodní kontakty jsou významnou hodnotou firmy a měli byste je chránit i před ukradením. Nejde jen o zaměstnance samotné, ale k jeho účtu se může dostat i někdo jiný.