AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Klient
Klient popisuje jednoho ze systémových uživatelů systému. S entitou klient pracuje pouze systémový administrátor
Klientem je pro systém jedna organizace, která má jednoho nebo více uživatelů. V systému má každý klient vlastní pracovní prostor a systém neumožňuje sdílení dat nebo uživatelského přístupu mezi klienty.
Nastavení klientů je viditelné a dostupné pro správu pouze pro systémové administrátory tzv. „superadministrátory“. Účty obecné administrace jsou omezeny na práva pro jednoho klienta a nevidí nic o klientech mimo vlastního.
Administrace klientů může definovat a spravovat klienty systému. Důrazně se doporučuje vytvořit pouze jednoho klienta, který neslouží k jinému účelu, než pro správu klientů. V rámci tohoto klienta jsou vytvořeny účty pouze pro správu klientských nastavení.
Systémový administrátor nemá žádná jiná práva, než administraci klientů a ani jeho účet neumožňuje překročit omezení přístupu – stejně jako jiné účty mám možnost pracovat pouze v prostředí jednoho klienta. Jediným rozdílem je právě možnost vidět a spravovat objekt Klient.
Podívejte se: O podpoře veřejných klientů se píše zde.
Pole pro klienta
V sekci jsou popsána pouze některá pole. Většina polí má v dialogovém okně klienta odkazovanou nápovědu a není k nim co dodat.
IP serveru
IP server se používá v instalaci více serverů, kde je několik serverů, které spravují účty, ale pouze jeden slouží k přihlášení. Pokud je definována správa uživatelské relace při předání k definovanému serveru.
Měna
Interní měna klienta definuje, jakou měnu klient používá pro interní účetnictví. Výchozí pole pro částky jsou vždy v této měně.
Každý klient má vlastní nastavení měny.
Maximální velikost souboru
Pro každého klienta používajícího systém, platí omezení, jak velké soubory smí do systému nahrávat. Pokud není tento limit nastaven, je použit systémový limit (ten je dán nastavením systému v daném provozním prostředí). Pokud limit nastaven je, uplatní se.
Pozor:
Systém není připraven na to, aby fungoval korektně pro ukládání velmi velkých souborů (zálohy, větší videa). Limit by neměl překročit 50MB. U větších souborů hrozí, že nebudou staženy / nahrány v rámci vymezeného času a systém je odmítne s chybou.
Logo společnosti
Logo se používá v zápatí stránky a některých sestavách.
Kontakt – kdo bude kontaktován ohledně klientského účetnictví nebo řešení problémů.
Moduly klienta
Stránka s moduly umožňuje přidat nebo skrýt moduly, které jsou uživateli k dispozici. Objekty modulů, které klient nemá aktivní, jsou pro jeho uživatele a v jeho prostředí nedostupné.
Důrazně se doporučuje změnit modul v čase, kdy uživatelé klienta aktivně nepracují, jinak hrozí nepředvídatelné chyby.
Možnosti a parametry textu
Seznam možností a parametrů textu umožňuje nastavení pro jednotlivé moduly. Každý modul definuje svou vlastní sadu atributů a ty jsou mimo kontrolu správy systému. Pro nápovědu k jednotlivým nastavením použijte nápovědu u jednotlivých oddílů.
Možnosti autentizace uživatelů
Pro klienta se nastavují možnosti autentizace klienta:
- Jméno a heslo – Nejjednodušší forma vhodná pro použití bez kritických dat. Přihlašování jenom jménem a heslem nesplňuje bezpečnostní standardy jako ISO 27000 nebo TISAX.
- Single sign-on – Napojení na externí autentizační metodu. Určeno pro společnosti, které mají implementovaný vlastní mechanismus SSO přihlašování. Bezpečnost autentizace závisí na bezpečnosti implementované v rámci SSO; většinou bývá dobrá
- 2 faktorové přihlašování – Ověřování přihlášení druhou formou – emailem nebo mobilním telefonem. – Bezpečnost na úrovni bankovních služeb vyhovuje bezpečnostním standardům ISO 26262 / TISAX apod.
V rámci nastavení je možné povolit i více metod a uživatel má v takovém případě na výběr. Je vhodné vědět:
- Jméno a heslo je standardní volba a pro bezplatné uživatele jediná volba
- 2 faktor by měl být standardní volbou pro platící firemní klienty
- SSO není možné nastavit ručně. Jeho použití vyžaduje, aby pro daného klienta byla zprovozněna služba speciálního propojení mezi SSO serverem a instalací systému. Nastavení SSO je proto možné jenom na základě systémového zásahu. SSO není možné kombinovat s jinou metodou, resp. pokud mají mít uživatelé využívající SSO možnost využívat i mobilní aplikaci, je třeba povolit přihlašování heslem. Toto přihlášení je ale využito pouze pro autentizaci otiskem prstu v rámci aplikace na schváleném zařízení.
Úpravy systému pro jednotlivé klienty
Systém podporuje úpravy pro jednotlivé klienty na straně serveru i uživatelské aplikace. Pro odlišení zákznických úprav se používá jedinečný identifikátor klienta – (ID pro upravy)
Pro oddlišení kódu na straně klientské aplikace se použije podmínka user.custID == '...'
.
Nastavení modulů
Pro každého klienta je možné nastavit chování jednotlivých modulů, které používá. Nastavení modulů je na záložce Volby.
Každý blok nastavení modulu má vlastí nápovědu, použijte proto tlačítko nápovědy u voleb jednotlivých modulů.