AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Informace
Informace slouží k uložení informací nebo znalosti. Podle svého umístění je soukromá nebo sdílená.
Do informací je možné uložit přímo obsah, přidat URL adresu, nebo přikládat soubory podle potřeby. Informace je možné publikovat na veřejných nástěnkách na internetu (pokud máte tuto funkci aktivní).
Operace podporované pro informaci
Sledování historie
Pokud u informace zaškrtnete, že se mají uchovávat změny (nastavuje se v rámci vlastností), bude při každém uložení vytvořena kopie obsahu informace. Je možné následně sledovat změny, nebo se vrátit k předchozí informaci.
Sledování historie se týká pouze obsahu zprávy, nezahrnuje Název, anotaci ani přílohy.
Sledování změn není určeno pro sledování změn obrázků. V případě velkých obrázků může být počet uchovávaných změn omezen.
Publikace informace na nástěnce
Pokud máte vytvořenou nástěnku pro publikaci na internetu (v nastavení systému), můžete informaci zveřejnit v souladu s pravidly nástěnky.
Poznámka: Na nástěnkách mohou být publikovány nejenom informace, ale i jiné záznamy (rozhodnutí, požadavky, aktiva). Pro publikování jiných každého tyou záznamu je třeba speciální oprávnění.
URL adresa
Pokud má informace jednu klíčovou URL adresu, můžete ji vložit do pole URL. Tato adresa se bude zobrazovat u poznámky nejenom v detailu, ale přímo v přehledu informací, můžete tak na adresu přistoupit rychle bez potřeby otevírat detail informace.
Kromě url ve vyhrazeném poli je samozřejmě možné vložit libovolný počet odkazů do těla informace.
URL odkaz v informaci není publikován na veřejné nástěnce. Pokud chcete publikovat odkazy, je třeba je vložit do těla informace.
Dokument a přílohy
K informaci (stejně jako k mnoha jiným objektům) je možné připojit soubory. Pokud proto chcete v AyMINE uložit dokument (např. cenovou nabídku v MS Excel), vytvořte informaci cenová nabídka a uchovejte si dokument v příloze.
Přímo v informaci je možné vložit jednu přílohu – hlavní dokument. K informace je ale možné přiložit libovolný počet dalších dokumentů na záložce soubory.
Nezapomeňte, že soubor vložený v příloze se nezobrazuje na záložce mezi soubory. Soubor v příloze je možné v některých zobrazeních otevřít přímo z přehledu informací.
Odstraňování informací
Obecně informaci může odstranit kdokoli, kdo má právo měnit objekty v projektu nebo oblasti, kde je informace uložena. Existuje ale řada důvodů, proč informace nemusí být možné odstranit:
- Informace je možné odstranit, pokud nemají jedinečný identifikátor (značku). Pokud ji mají, jsou evidovány v rámci řady a odstranit ji nelze.
- Informace nelze odstranit, pokud je vložena v balíku konfiguračního řízení, který ji zamknul.
- Pokud informaci zamknut autor, je třeba nejdřív zrušit zámek; teprve poté je odstranění povoleno.
Autor, přesněji pracovník odpovědný za informaci, má přímo v náhledu informace tlačítko pro její odstranění. Ostatní (pokud mají právo) mohou použít funkci odstranit v menu
Víte, že
Je možné si vytvořit vlastní přehled důležitých informací?
Informace, které jsou pro vás důležité, si můžete vložit do kapsy. Všechny důležité informace pak máte pohromadě na jednom místě.
Informaci je možné publikovat na internetu?
Informaci je možné vystavit na veřejnou nástěnku natrvalo, nebo na omezenou dobu. S pomocí informací je tak možné snadno tvořit veřejné dostupné nástěnky s jakýmikoli informacemi, které potřebujete.
Aby se zabránilo zneužití zveřejnění, je pro to třeba speciální oprávnění. Navíc vím musí správce vytvořit nástěnku a právo na ní publikovat.