AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Systém podoruje plnou synchronizaci mezi pracovníky v personalistice a uživateli systému. Díky tomu je správa přístupů k informacím automaticky aktualizována na základě pracovního zařazení.
- Připojenít pracovníka k systémovému účtu
- Časté otázky
- Je měnit vztah mezi složkou a pracovníkem?
- Může vás dále zajímat
Záznam o pracovníkovi je možné propojit se systémovým účtem. Pracovník v personalistice může pro nového pracovníka i účet přímo vytvořit. Na základě nastavených oprávnění a přístupů pro jednotlivá oddělení jsou přístupy pracovníků řízeny automaticky podle jejich organizačního zařazení.
Připojenít pracovníka k systémovému účtu
Pracovník má možnost propojit zázname pracovníka s existujícím účtem od AyMINE. Teprve propojením vznikne uživateli možnost přistupovat ke svému záznamu pracovníka.
Propojení vyžaduje vybrat volný účet. Je možné vybrat pouze účet uživatele se stejným příjmením.
Vytvořit pracovníkovi účet
Příkazem personalista vytvoří nový systémový účet pro nového pracovníka.
Na základě systémového nastavení modulu bude uživateli zaslána pozvánka, aby se přihlásil s vlastním heslem, nebo bude účet vytvořený jako zablokovaný a čekat na uvolnění administrátorem uživatelů.
Pozor: Systémový účet je možné od pracovníka odpojit. Až na výjimky to ale nedoporučujeme dělat. Po odpojení musí správu systémového účtu uživatele plně zajistit systémový správce.
Časté otázky
Když chci propojit záznam pracovníka s účtem, nabídne mi to jenom pár uživatelských účtů a ten správný mezi nimi není
Systém se snaží minimalizovat riziko, že složku spojíte s nesprávným účtem. Vyžaduje proto, aby uživatelský účet v AyMINE a příjmení pracovníka v záznamu personalistiky měly stejné příjmení. Pokud máte jiné příjmení nebo např. překlep, není možné složku s účtem spojit.
Musí být zaměstnanec uživatelem systému?
Zaměstnanec nemusí mít účet a nemusí být uživatelem systému. Nebude samozřejmě možné využívat nástrojů komunikace s ním a dokumentace např. seznámení se s povinnou dokumentací, hodnocením školení apod.
Pokud zaměstnanec je současně uživatelem, umožňuje systém plnou podporu funkcí, které zjednodušují administrativu i dávají zaměstnancům užitečné přehledy.
Je měnit vztah mezi složkou a pracovníkem?
Je možné vytvořit i zrušit vztah mezi složkou pracovníka a uživatelským účtem. Je to možné např. v případě, kdy pracovník pro firmu pracoval, pak své vztahy ukončil a byl mu zrušen uživatelský účet v AyMINE. Jeho osobní složka ale zůstala uzavřená a po jeho opětovném zaměstnání byla znovu otevřena. Pak je možné složku připojit k jinému účtu.
Pozor, je třeba dbát opatrnosti, aby nedošlo k propojení vyřazené a znovuobnovené složky s účtem jiného pracovníka. Vzhledem k tomu, že osobní složka obsahuje osobní údaje, došlo by k narušení jejich ochrany. NIKDY nepoužívejte vyřazenou složku pro jiného pracovníka; vždy jsou se složkou uloženy záznamy o zpracování, které mají vztah ke konkrétní osobě.
Automatická správa a možnost ručního spuštění
Systémová práva se pracovníkovi nastavují automaticky při změně pracovního zařazení – tedy po změně smlouvy nebo stavu pracovníka (např. po zrušení jeho poslední pracovní smlouvy).
Funkce je dostupná i pro ruční spuštění – v detailu pracovníka funkce Aktualizovat práva provede kontrolu a všechna práva nastaví podle aktuálního stavu smluv.
Pokud má pracovních problém s přístupem k funkcím a datům:
- Zkontrolujte, že je správně jeho pracovní zařazení (musí mít přiděleny správné pracovní pozice)
- Zkontrolujte, že je pro oddělení aktivní synchronizace oprávnění – v seznamu oddělení i v detailu oddělení je značka, že má přiřazenou systémovou roli – propojení nastavuje systémový administrátor
- Spusťte Aktualizaci rolí
- Pokud se stav nespravil, požádejte o kontrolu systémového administrátora