AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Konektor pro webové služby
AyMINE umožňuje klientům individuální nastavení konektoru pro komunikaci webů. K tomu slouží WEB konektory.
Nastavení konektoru je dostupné pro administárory. Cesta k natavení je:
Hlavní pracovní stůl – nabídka (menu) → Administrace → Nastavení systému → WEB konektory (záložka)
Co je webový konektor
Webový konektor je připojení umožňující jiným aplikacím – např. webovým stránkám – komunikovat s AyMINE, dostávat informace a předávat do AyMINE data. Dá se říct, že jde o dveře k informacím. AyMINE poskytuje základní konektory v rámci modulu web služeb.
AyMINE samozřejmě neposkytne žádné informace nikomu a nikam bez toho, že někomu dáte klíč ke dveřím. Vytvořením konektoru fakticky nevytváříte konektor – ten je naprogramován v systému, ale vyrábíte si klíč ke dveřím k vašim datům. A je jen na vás, komu ten klíč poskytnete.
Klíčů si můžete udělat kolik chcete. Doporučujeme, abyste každý klíč používali pouze pro jednoho uživatele – externí aplikaci, nebo webovou stránku. Když budete potřebovat, snadno klíč odeberete.
Co je třeba pro konektor nastavit
Nastavení konektoru vyžaduje minimum údajů, které jsou snadno srozumitelné. Dále tedy jen pár poznámek
- Pojmenování – Doporučujeme jméno aplikace nebo webové stránky, která konektor využívá. Poku jde přes konektor zpráva z webu do systému, název je součástí zprávy. Je proto vhodné, aby šlo o název srozumitelný pro ty, kdo zprávy dostanou
- Přístupový kód generuje systém automaticky a nemůžete si jej sami definovat. Přístupový kód potřebuje znát správce aplikace, která se má na AyMINE připojit.
- Maximální počty – Hodnoty nastavují limity, kolikrát za hodinu nebo den je možné službu volat. Doporučujeme nastavit limit odpovídající použití. Důvodem pro limity je ochrana před útoky z internetu. Limity není možné úplně zrušit.
- Kontakt – Můžete si připojit kontakt z adresáře na pracovníka, který má na starost konektor "na druhé straně" – u připojované aplikace. Kontakt vám umožní rychle řešit problémy, kdyby se vyskytly. Pole kontakt je dostupné jen používáte-li modul CRM.
Funkce
Tlačítka vlevo nahoře poskytují funkce.
Nový kód vám vygeneruje nový Přístupový kód. Použijte pouze v případě, že současný kód je kompromitován.
Nulovat limity Pokud se z nějaké důvodu naplnily limity zpráv za hodinu nebo den, můžete čítače vynulovat. Tím zablokované dveře zase odblokujete.
Konektor vs. služba
Dveře k datům – tedy konektor – dává práva přístupu, ale ještě je třeba určit, k jakým datům bude přes tyto dveře přístup. Po založení konektoru je proto ještě třeba nastavit služby, které budou "za dveřmi" k mání. Každým dveřím se služby nastavují samostatně.
Služby
V rámci základního balíčku web služeb jsou služby:
Nesmažte si služby omylem
Pokud smažete konektor, odstraní se i služby. Pokud chete jenom dočasně konektor zablokovat, nemažte ho, ale změňte stav na neaktuální.
Kam dál
- Rozcestník s informacemi o možnostech připojení na další komunikační kanály – SMS, emaily.
- Rozcestník na nastavní různých komunikačních bran