AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Pracovník
Pracovník je zaměstnanec, dohodář, nebo jinak spolupracující člověk.
- Možnosti personalistiky
- Možnosti pracovníka
- Pracovník HR
- Vedoucí HR
- Časté otázky
- Personalistika nejsou jenom data
Evidence pracovníků umožňuje evidovat potřebné a užitečné informace o zaměstnancích, spolupracovnících, jednatelích a jiných lidech, kteří mají s organizací smlouvu. Registrovaný pracovník může, ale nemusí být uživatelem systému, ale pokud jím je, dává evidence výrazně větší možnosti automatizace personální agendy.
Více o rolích podporovaných modulem.
Více o bezpečnosti dat personalistiky.
Jednoduchý návod pro založení nového pracovníka – PDF infografika
Přehled personálních informací pro pracovníka
Možnosti personalistiky
Evidenci zaměstnanců si udržuje personální oddělení, ale je přístupná každému zaměstnanci pro jeho vlastní přehled
U zaměstnance je možné
- Evidovat pracovní vztahy, které má a historicky měl
- Evidovat dovolené a pracovní volna
- Udržovat přehled vzdělání, kvalifikace a školení
- Udržovat přehled hodnocení od vedoucího
- Držet elektronicky všechny dokumenty
- Udržovat přehled o čerpaných benefitech
Možnosti pracovníka
Pracovník, který je uživatelem systému, má možnost:
- Vidět přehled své dovolené (čerpání a nároku na dovolenou)
- Zaslat žádost o dovolenou
- Nahlížet do složky své dokumentace (v souladu s GDPR právem)
- Vznášet připomínky, pokud dokumentace není správná
- Vznášet žádosti na benefity
Pracovník HR
- Má možnost evidovat vybrané zaměstnance
- Přidávat nové zaměstnance a zřizovat jim účty v systému
- Blokovat uživatele (blokování je určeno pro případy, kdy pracovník např. oznámí ztrátu notebooku nebo narušení bezpečnosti na služební cestě)
- Zasahovat do složky dokumentů zaměstnance
Pracovník HR vidí informace pouze o zaměstnancích, které má na starost. Jednoho zaměstnance může mít na starost více pracovníků HR (důležité pro zajištění zastupitelnosti).
Vedoucí HR
Vedoucí má stejná možnosti, jako pracovník HR, kromě toho má možnost určovat, který pracovník HR smí pracovat se složkami kterých pracovníků.
Vedoucí má právo generovat sestavu s přehledem pracovníků pro účely vstupu do mzdového systému.
Vedoucí HR má možnost udělit pověřit personalistu správou pracovníka. Více k tématu viz oddíl Odpovědný personalista.
Časté otázky
Musí být zaměstnanec uživatelem systému?
Zaměstnanec nemusí mít účet a nemusí být uživatelem systému. Nebude samozřejmě možné využívat nástrojů komunikace s ním a dokumentace např. seznámení se s povinnou dokumentací, hodnocením školení apod.
Pokud zaměstnanec je současně uživatelem, umožňuje systém plnou podporu funkcí, které zjednodušují administrativu i dávají zaměstnancům užitečné přehledy.
Je možné rušit a obnovit záznam o pracovníkovi?
Ano, záznam o pracovníkovi je možné zrušit nebo i smazat. Je ale nutné, aby u pracovníka nebyly registrovány žádné aktivní smlouvy.
Systém podporuje stavy:
- Aktivní pracovník – v tomto stavu je možné vytvářet a měnit záznamy o smlouvách
- Připravený – záznam je připravován, ale pracovník ještě není aktivní.
- Všechny smlouvy ukončeny – byl ukončen poslední kontrakt pracovníka
- V koši – složka je odstraněna v koši, není viditelná ani mezi uzavřenými složkami. Odstranit je možné pouze uzavřenou složku, nebo složku v přípravě (neaktivní). Stav odpovídá vyřazení z archivu
Zcela odstranit je možné složku, která byla předtím smazána do koše. Teprve skutečné odstranění z koše je ekvivalentem skartace.
Personalistika nejsou jenom data
Systém vám poskytuje mnohem více, než jen data o vzdělání pracovníků.
- Vedoucí mají kvalitní přehled, jak lidé v jejich týmu pracují
- Práce s pracovníkem začíná už před jeho přijetím. Systém vám proto poskytuje kompletní podporu pro práci s uchazeči o zaměstnání.
- Celý tým s vámi i spolu může diskutovat pomocí otevřených i uzavřených interních diskuzí.