AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Tlačítka pro aktivaci události
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Veřejný klient
Veřejný klient je speciální typ určený pro účty uživatelů, kteří se vzájemně neznají.
- Co je veřejný klient
- Pro koho je Veřejný klient
- Ochrana dat v rámci veřejného klienta
- Možnosti supersprávce u veřejného klienta
- Může se supersprávce přidat někam nepovolaně a nepozorovaně?
Co je veřejný klient
Jde o speciální druh klienta - nastavení provádí superadministrátor ve správě klientů. Omezuje práva, která klienti mají a mění rozsah funkčnosti, která je dostupná. Přesné změny chování jsou závislé na jednotlivých modulech.
V rámci systémové správy pro veřejné klienty platí, že:
- Uživatelé vidí jenom ty uživatele, se kterými jsou ve společné skupině.
- Uživatelé nemohou získat práva, která by jim umožňovala přehled přes všechny činnosti
- Veřejný klient má samostatné administrátory pro oddělené skupiny, kteří sami sobě nemohou dát práva překračující jejich prostor.
Pro koho je Veřejný klient
Veřejný klient je typ určený pro:
- Spolky se pobočkami, které se vzájemně blízce neznají
- Neziskové organizaci s větším počtem uživatelů, kde uživatelé spolupracují ve vlastní skupině, ale nesdílí o sobě vzájemně informace
- Církve, kde jednotlivé sbory a skupiny mají své členy, ale osobní údaje mimo sbory se sdílí omezeně
- Sportovní svazy s kluby
Speciálním typem je Veřejný klient pro bezplatné nebo individuální účty. V rámci tohoto klienta mohu uživatelé využívat vlastní sdílený prostor a propojovat se vzájemně s těmi, se kterými se znají a vymění si kontakty.
Ochrana dat v rámci veřejného klienta
Ochrana dat má stejnou logiku, jako u běžného klienta, ale s tím omezením, že nejsou dostupná práva systémové administrace. Správci v rámci veřejného klienta nemají dostupné funkce a pohledy, které by umožňovaly:
- Vidět všechny uživatele
- Vidět a spravovat všechny oblasti nebo projekty
- Vidět jiné brány, než ty, které sami osobně spravují.
- Nejsou dostupné pokročilé metriky a statistiky
Díky těmto omezením jsou dostupné v podstatě všechny funkce systému, ale vždy v omezeném rozsahu
Možnosti supersprávce u veřejného klienta
Supersprávce má možnost spravovat všechny klienty a vidět všechny oblasti v systému. Má tak přehled o uživatelích napříč celým systémem. Nemá ale žádný přístup k datům, které v systému uživatelé mají. Supersprávce tak má možnost např. zablokovat účet uživatele, vytvořit nový nebo zařadit uživatele do skupiny, ale bez toho, aby se veřejně zařadil do skupiny, se nemůže dostat k údajům.
Každý uživatel má přehled, s kým data sdílí. Každá datová oblast i každý projekt poskytuje všem, kdo jsou do něj vpuštěni přehled o všech ostatních, kdo má přístup.
Může se supersprávce přidat někam nepovolaně a nepozorovaně?
Supersprávce skutečně má možnost přidávat nové lidi do skupin a může tak přidat i sebe. Aby k tomu nemohlo docházet nepozorovaně, je vedoucí skupiny vždy informován, když je do skupiny někdo přidán někým jiným, než přímo vedoucím. Superadministrátor se proto nemůže dostat do žádné skupiny bez toho, aby o tom vedoucí věděl. Vedoucí navíc může přidání zablokovat a pak ani právo superadminstrátora nedovolí nikoho do skupiny přidat.