AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Mé oblasti
(Business) oblasti člení všechny informace v systému a tím umožňují jejich organizaci a ochranu přístupových práv. Každý uživatel může přistupovat k objektům pouze v těch oblastech, ke kterým má právo.
Mé oblasti
V seznamu mých oblastí máte na své pracovní ploše v nabídce oblasti, kde jste mezi aktivními uživateli oblasti. (Mezi aktivní uživatele vás musí zařadit manažer oblasti.)
Oblasti na vaší pracovní ploše
Na pracovní ploše máte proto zobrazené všechny aktivní oblasti, ale ne celou hierarchii oblastí. Jde o zjednodušený pohled pouze na oblasti, které se vás skutečně týkají.
Proč? Oblasti tvoří hierarchický strom, vy ale nemusíte mít mezi aktivně používanými oblastmi i oblasti nadřazené k té oblasti, se kterou pracujete.
Co můžete s oblastmi dělat
Když na oblasti kliknete, zobrazí se vám její pracovní plocha. Tam můžete s celou oblastí pracovat. Kromě toho máte další možnosti
Přidat nový úkol Můžete rychle přidat nový úkol přímo do oblasti aniž byste museli oblast otevírat. To vám umožňuje rychle pracovat a přidávat úkoly tam, kde je potřeba.
Přidat informaci Stejně jako úkol, můžete přímo z pracovní plochy přidat novou informaci do oblasti
Otevřít pracovní plochu Stejně jako poklepání na oblast, tlačítkem otevřete pracovní plochu
Pozor: Otevření okna vám může blokovat prohlížeč. Je třeba mu povolit, aby pop up okna této aplikaci neblokoval.
Hodí se vědět
Jak si schovat oblasti nebo projekty, se kterými nepracujete
V seznamu vlastních projektu a oblastí se nezobrazují ty, které si označíte jako nedůležité. Pokud máte přiděleno mnoho oblastí (např. jako auditor), můžete si označit, které na hlavním stole nechcete zobrazovat tím, že:
- Otevřete vlastní značky u objektu – dvojitý klikem na ikonu hvězdičky
- Vyberete volbu Nezajímá mě nebo
Jak se ke schovaným oblastem a projektům dostat
Skrytí se projevuje pouze na hlavním pracovním stole. Když si zobrazíte seznam, vidíte všechny své oblasti nebo projekty – i ty skryté na pracovním stole. Je tedy snadné se k nim dostat zpět, jenom nesmíte zapomenout, že existují.
Skrývání se týká pouze oblastí
Možnost skrýt nedůležité oblasti a projekty není univerzální vlastností objektů. U jiných objektů se označení za nedůležité neprojeví jejich skrytím, ale vizuálním označením (menší písmo případně odlišná barva v závislosti na vizuálním stylu).
Skrývání se netýká ani podoblastí v oblasti. Ani na pracovní ploše např. projektu není možné skrýt podprojekty / etapy.