AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Evidence uchazečů o práci
Evidence uchazečů umožňuje sdílení údajů potřebné pro výběrové řízení a současně ochranu v souladu s GDPR
- Evidence uchazečů o práci
- Kontrola nad průběhem výběrového řízení
- Ochrana soukromí personalistů
- Ochrana osobních údajů uchazečů
- Systém pro zaměstnavatele i personální agentury
- Jak správně data o uchazečích zabezpečit
Víte, že posílat ve firmě údaje o uchazečích emailem je porušováním pravidel GDPR?
Údaje zaslané emailem zůstávají lidem ve schránkách, kde být nesmějí!
Evidence uchazečů o práci
Pozice a zařazení uchazeče se vždy vztahuje k pracovní pozici. Pracovní pozici popisuje požadavky a určuje i liniového vedoucího odpovědného za hodnocení uchazeče.
Evidence uchazečů umožňuje
- Bezpečným způsobem sdílet osobní údaje uchazečů
- Přijímat žádosti uchazečů přímo z webového rozhraní na vašich stránkách
- Vytvořit a kontrolovat úkol pro pracovníky, kteří se mají k návrhu uchazeče vyjádřit
- Shromáždit názory více hodnotitelů
- Naplánovat osobní / online jednání s uchazečem a poslat uchazeči pozvánku
- Posílat / přijímat emaily s uchazečem a sdílet komunikaci s kolegy, kteří se výběrovém řízení podílejí.
- Převést údaje o uchazeči na nového pracovníka
Kontrola nad průběhem výběrového řízení
Vedoucí personálního oddělení má možnost plné kontroly, zda výběrové řízení probíhá správně.
- Kontrola, jak probíhá komunikace a zda nezůstali někteří uchazeči opomenutí
- Možnost předat vedení pohovorů jinému personalistovi i s celou historií komunikace
- Možnost spravovat souhlasy uchazečů s uchováváním údajů i po ukončení výběrového řízení pro případné budoucí oslovení jinou nabídkou
Ochrana soukromí personalistů
Personalisté by nikdy neměli komunikovat s uchazeči pomocí svých osobních emailů. Chrání si tím významně soukromí, protože jim nehrozí, že je budou nespokojení uchazeči obtěžovat.
Ochrana osobních údajů uchazečů
Údaje o uchazečích jsou bezpečně chráněny a evidence 100% dodržuje požadavky GDPR legislativy:
- Údaje sdílíte pouze s lidmi, kteří se podílejí na výběrovém řízení
- Údaje nikomu neposíláte emailem, takže nezůstávají v emailových schránkách a nikdy se nedostanou mimo bezpečné prostředí firemního systému
- Údaje jsou po ukončení řízení odstraněny a nezůstanou nikde na discích
- Můžete snadno uchazečům prokázat, že s jejich daty nakládáte bezpečně
Systém pro zaměstnavatele i personální agentury
AyMINE je navržen tak, aby vyhovoval nejen zaměstnavatelům pro jejich interní výběrové řízení, ale i personální agentury.
Personální agentura může údaje o uchazečích sdílet bezpečně přímo prostřednictvím přístupů pracovníků cílové organizace.
Jak správně data o uchazečích zabezpečit
Podívejte se na zabezpečení HR modulu sem.
- Pracovník, který má komunikaci s uchazečem na starost, musí mít roli personalisty.
- Personalista zadává jiným pracovníkům - typicky vedoucím oddělení, do kterého má pracovník nastoupit - úkol vyjádřit se k uchazeči. Zadáním úkolů poskytnou pracovníkovi přístup k údajům o konkrétním uchazeči. Pověřený pracovník nepotřebuje žádná další práva.
- Pověření pracovníci a personalista mohou vést diskuzi o kandidátovi přímo u pracovníka. Údaje o kandidátovi se nikdy nedostanou do emailu.
Nezapomeňte: Firemní emailové servery dávají administrátorům možnost vidět předmět (subject) zpráv, které lidé dostávají a odesílají. V předmětu jsou často důležité informace - např. jméno - které se tak snadno dostane i ke správcům.
Nikdy nepovažujte email za bezpečný. Emaily jsou archivovány, chodí přes cizí servery a často jsou přímo uloženy na serverech jiných firem (např. Google, Microsoft). I tyto servery mají správce, kteří mají přístup k údajům. Používání emailů pro jakoukoli citlivou komunikaci je proto nebezpečné a v rozporu s GDPR. (Pokud používáte šifrované emaily, je situace lepší. Ale ani ty většinou nešifrují předmět emailu.)