AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Administrace uživatele
Informace o administraci uživatelů
- Stavy uživatelů
- Vytvoření uživatelského účtu
- Automatická registrace členů sdružení a organizací
- Nastavení oprávnění
- Případná změna hesla
- Nastavení práv uživatele
- Může vás zajímat
Upozornění: Stránka je určena pro administrátory. Ostatní pracovníci nemají k informacím zde popisovaným přístup.
Administrace uživatele zahrnuje kroky:
- Vytvoření uživatelského účtu
- Nastavení oprávnění
- Případná změna hesla
Stavy uživatelů
Základní přehled přes uživatele poskytuje stav. Uživatelský účet může být v několika stavech:
- Aktivní Uživatel, který má možnost se do systému přihlásit a pracovat
- Pozvaný Uživateli byla zaslána pozvánka, aby si v systému vytvořil účet, ale ten si jej dosud nevytvořil (nevyužil pozvánku). Pozor, pozvánka platí max. 48h. Pokud byl uživatel pozván před více než 2 dny, zůstává pozvaným, ale bez opakovaného zaslání pozvánky nemůže svůj účet aktivovat.
- Blokovaný je účet uživatele, pokud jej zablokoval administrátor nebo se uživatel opakovaně neúspěšně přihlašoval. Uživatel nemá možnost si samostatně odblokovat účet a musí požádat administrátora. Odblokování je možné v rámci detailu uživatele, nebo i hromadně v přehledu uživatelů. Blokovaní jsou standardně uživatelé, pokud jejich účty byly založeny bez zaslání pozvánky.
Zablokování uživatele neodstraňuje žádné jeho osobní a soukromé informace ze systému a po odblokování se účet vrátí do stejného stavu, jako před zablokováním
- Odstraněný Účet uživatele, který ukončil činnost. K účtu není možné se přihlásit.
Odstraněním účtu jsou ze systému odstraněny všechny osobní informace uživatele (např. osobní poznámky u objektů), uživatelské nastavení a další osobní data. Účet ale není anonymizován a nadále je možné identifikovat, které činnosti uživatel vykonal.
Odstraněný účet je možné obnovit, ale není možné obnovit odstraněné osobní informace.
- Zapomenutý Účet byl anonymizován a byly odstraněny osobní údaje v souladu s GDPR
Vytvoření uživatelského účtu
Účet vytvoříte založením uživatele. Je třeba zadat email uživatele i telefonní číslo.
Uživatel dostane registrační email s výzvou, aby se přihlásil a vyplnil si email. Registrační email je platný pouze 2 dny, proto neposílejte uživatelům emaily, pokud nevíte, kdy se zaregistrují.
Automatická registrace členů sdružení a organizací
Systém umožňuje i automatickou registraci, kdy můžete uživatelům sdělit registrační kód, se kterým si mohou vytvořit účet sami. Registrační kód může přidělit správce systému a je platný pro konkrétní společnost.
Registrační kód doporučujeme používat tam, kde je uživatelů velké množství a není organizačně vhodné se starat o přístupy centrálně. Typicky využití kódů slouží k připojování členů spolků, sdružení a politických stran. V jejich případě:
- Vytvořte pro každou jednotku (oddíl, středisko, jedna buňka) systémovou skupinu a skupině zadejte přihlašovací kód
- Vedoucí skupinky může kód v systému vidět (ale standardně nemá právo ho změnit)
- Vedoucí kód sdílí s členy.
- Když se nový člen bude registrovat s kódem své skupinky, bude do ní automaticky zařazen, takže už žádná další administrace není potřebná.
Poznámka: Stejné využití registračních kódů v běžné firmě nebo malé skupině je potenciálně také možné, ale nedává většinou smysl.
Nastavení oprávnění
Uživateli je třeba přidělit oprávnění. Měl by být přiřazen na konkrétní roli. Oprávnění uživatel dostává na základě skupin, do kterých je zařazen.
Případná změna hesla
Pokud uživatel zapomene heslo, mohou mu administrátoři na základě žádosti poslat email, kterým si heslo uživatel sám znovu nastaví. Uživatel sám si tento email vygenerovat z bezpečnostních důvodů nemůže (díky tomu nehrozí přístup do systému, pokud někdo zneužije email uživatele.)
Administrátoři mohou uživateli rovnou nastavit heslo. Uživatel jej může použít bez registračního emailu. Při změně hesla je uživatel emailem informován, že jeho heslo bylo administrátory změněno; samotné nové heslo ale není emailem zasíláno.
Přístpová práva externích pracovníků
Pokud vaše společnost spolupracuje s pracovníkem, který má vlastní účet (např. volný účet), není možné, aby byl tento účet využíván pro přístup do prostředí společnosti, a je nutné, aby byl uživateli zřízen jeho vlastní účet.
Nastavení práv uživatele
Systémová práva
AyMINE nepřiřazuje nikdy systémová oprávnění přímo uživateli. Oprávnění se vždy vztahují k roli nebo skupině osob. Uživateli proto nastavujete systémová práva výhradně jeho zařazení do skupiny nebo přidělením role.
Práva vyplývající ze vztahu k objektu
Uživatel může získat práva na základě své role k určitému objektu (např. právo vedoucího porady ukončit poradu). Tato práva nejsou spravována administrací, ale vznikají na základě práce v systému.
Automatická správa a možnost ručního spuštění
Systémová práva se pracovníkovi mohou nastavovat automaticky na základě správy personalisty – Nastavují automaticky po změně smlouvy nebo stavu pracovníka (např. po zrušení jeho poslední pracovní smlouvy).
Více o správě viz dokumentace k pracovníkovi.