AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Uživatelské nastavení
- Ukládání nastavení
- Nastavení pro mobilní telefon
- Vzhled
- Spolehlivé zařízení
- Jazyky a uživatelské rozhraní
Zadejte základní údaje o vás a přizpůsobte aplikaci vašim potřebám.
Uživatelské nastavení obsahuje volby, které mění chování aplikace, a proto je vhodné, pokud vám chování aplikace nevyhovuje, nastavení ověřit.
Ukládání nastavení
Volby o chování aplikace jsou ukládány na vašem zařízení. Jejich nastavení je proto individuální pro každé zařízení, které používáte. Můžete si proto nastavit jiné chování na mobilním telefonu a počítači.
Nastavení se ukládá v paměti vašeho prohlížeče a v cookies. Pokud zablokujete cookies nebo nastavíte, že se mažou po zavření stránky, vaše nastavení se ztratí. Doporučujeme proto nastavit váš prohlížeč tak, aby cookies AyMINE nemazal.
Nastavení pro mobilní telefon
AyMINE přizpůsobuje chování mobilním telefonům a tabletům automaticky, ale některé volby jsou závislé na vašich nastaveních v telefonu, které program nemůže zjistit. Volby zde vám proto umožní přizpůsobit chování:
- Mobilní verze aplikace: Většinou je mobilní zařízení detekováno správně, ale pokud ne, můžete si nastavení změnit zde.
- Dvojklik: Dvojklik (double-click) je na stolních počítačích obvyklým "hmatem", ale na mobilních zařízeních často vyvolává jinou funkci (např. na iPhone zvětšení obrazovky). Pokud se vám s dvojklikem špatně pracuje, volba v seznamech, kde se standardně dvojklik používá, zobrazí speciální tlačítko, které dvojklik nahrazuje.
- Nápověda: Když funkce aplikace znáte, můžete si vypnout zobrazování nápovědy. Nebude vám pak vyskakovat a "překážet". Nezapomeňte, že tato volba zruší nejenom nápovědu po najetí myší, ale i ikony a . Pokud se budete chtít k nápovědě vrátit, nezapomeňte si tuto volbu zase zapnout.
Vzhled
Systém podporuje řadu světlých i tmavých barevných profilů. Můžete si vybrat podle vkusu, nálady i denní doby. O významu a historii barevených stylů píšeme zde.
Spolehlivé zařízení
Spolehlivost zabezpečení systému je závislá především na každém jednotlivém uživateli. Proto by firemní účty vždy měly mít dvou-faktorové přihlašování. Jako zkombinovat zabezpečení s pohodlím, tom se věnuje oddíl O nastavení spolehlivého zařízení se píše zde.
Jazyky a uživatelské rozhraní
AyMINE je od základu vyvíjen pro evropské potřeby a k těm patří multinárodní a mutlijazykový přístup. Systém nabízí uživatelské prostředí ve více jazycích, ale uživatelé mohou mezi sebou sdílet informace i v dalších jazycích. Proto vám systém nabízí samostatně nastavit
- Jazyk, ve kterém budete pracovat s aplikací
- Jazyk, ve kterém chcete primárně dostávat informace – jazyk pro sdílení
K čemu je jazyk pro sdílení
Systém umožňuje, abyste informace, které sdílíte, měli ve více jazycích. Umožňuje i jejich automatický překlad. Když si nastavíte svůj preferovaný jazyk, systém vám bude nabízet informace a zprávy ve vašem jazyce. Více se o jazykových možnostech píše na stránce o překladech. Obecný popis, jak efektivně komunikovat v multijazykové firmě si přetěte zde.