AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Posuzování kvalifikace a kompetence se většinou dále člení na podrobnější úrovně dle schopností.
Běžné úrovně způsobilosti
Systém podporuje nejčastěji používané úrovně:
Student
Student je nejzákladnější úroveň. Studenti jsou pracovníci, kteří nejsou způsobilí vykonávat práci související s požadovanou kompetencí v plném rozsahu, ale je cílem, aby toho byli schopni. Studenti jsou zapojeni do úkolů, aby získali praxi nebo prováděli podpůrné operace.
Student:
- Nikdy nepracuje samostatně
- Nikdy neprovádí přezkum
- Nikdy nemá odpovědnost za úkol, pro který je kvalifikaci nebo způsobilost požadována
Junior
Junioři jsou osoby schopné plnit úkoly, byť pod dohledem. Očekává se od nich, že úkol splní samostatně, i když mohou potřebovat radu.
Úkol provedený juniorem by měl vždy přezkoumat revidovat někdo s vyšší úrovní způsobilosti.
Junior:
- Umí pracovat samostatně
- Může provádět revizi úkolu zpracovávaného někým jiným, ale pouze pokud úkol plní pracovník s vyšší kvalifikací.
- Měl by mít vždy přiděleného mentora, který mu v případě potřeby poradí
- Mentor by měl mít na juniora čas.
- Mentor by měl mít vyšší úroveň stejné nebo úzce související kompetence nebo kvalifikace.
Zkušený
Zkušený pracovník má dostatečné vzdělání, zkušenosti a dovednosti, aby mohl pracovat samostatně a být plně odpovědný za plnění úkolů.
Zkušený pracovník by měl mít vždy odpovídající procesní školení, aby rozuměl:
- Důležitosti úkolů souvisejících s kompetencí
- Interním procesům a důsledkům úkolů
- Jak funguje eskalační postup ve společnosti
Expert
Expert je nejvyšší stupeň kvalifikace a očekává se, že expert má hluboké znalosti v dané oblasti práce. Experti vedou inovace a zlepšení, učí juniory a šíří znalosti.
Expert:
- Spolupracuje na znalostní bázi s cílem budovat obecné firemní dovednosti.
- Má čas přemýšlet, jak pracovat co nejlépe.
- Pravidelně studuje trendy a technologie
- Spolupracuje jako konzultant na projektech, aby od něj méně kvalifikované osoby získaly znalosti.
Hodí se vědět
Používají se úrovně i pro kvalifikaci nebo jenom kompetence?
Kvalifikace je závislá na certifikátu nebo zkoušce. Ty jsou často pouze jednoúrovňové, a tak se u kvalifikací často formálně nerozlišují (i když mohou a některé zejména komerční kvalifikace úrovně mají)
Přesto se úrovně i v souvislosti s kvalifikací často vyžívá, a to pro interní rozlišení úrovně kompetencí:
- Pracovník s kvalifikací, ale bez zkušeností z reálného projektu má úroveň Junior.
- Pracovník s alespoň jedním úspěšným projektem přechází na úroveň Zkušenosti.
- Úroveň expert je z podstaty své definice stupněm, který je závislý více na schopnostech, ambicích a postavení daného člověka. Její využívání má stejný smysl u kvalifikací i kompetencí
Můžeme změnit seznam úrovní?
Výchozí úrovně jsou předdefinovány ve výchozí implementaci systému (nejsou klientsky definovaným číselníkem). Lze je změnit úpravou na vyžádání změnit (placená služba).